Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Overskrifter
Forfatter: 
Dato:  12-02-2016 22:21

Dette er vist mit første indlæg herinde nogensinde.

 

jeg har i de få indlæg jeg får taget mig sammen til at kommentere, undret mig meget over hvorfor der er overskrifter.

 

Det er næsten stensikkert hver gang, at jeg får en rød blinkende linie, der råber af mig, at min overskrift er forkert.

 

Det giver ikke meget mening for mig, for ofte er det ligegyldige, intetsigende eller direkte vrøvlede overskrifter der toner frem. Min favorit er f.eks: ghjdkudgs.

 

Tanken bag dem kan jeg egentlig godt se, men virker de i praksis, eller er de bare et irritationsmoment?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opsætning
Forfatter: 
Dato:  13-02-2016 10:56

Prøv på forsiden af Ryttersnak at trykke på Opsætning og så vælg MED tråde. Så vil du se forskellen, for der kommer en hel bunke svar med overskrifter som 123456, qwerty og lignende, og så aner man ikke om indlægget er værd at læse eller ej.

 

Men faktisk er det en genial opsætning, for man skal ikke åbne hele en lang tråd, man kan se hvilke indlæg der er svar på hvilket andet indlæg osv.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Welsh Mountain hingsteføl med særdeles god afstamning sælges

 

Killinger bortgives

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrifter
Forfatter: 
Dato:  16-02-2016 02:17

Det er for at tjekke om den der skriver indlæget er vågen eller bude være gået i seng for længst ;) :P


Ej spøg til side, vil godt give ret i det er lidt træls nogle gange men som charlotte skriver er der jo nok en dybere mening med det :)


M.v.h

Sheila

 

Passion for fashion, horses & technology

 

New project:
Animo Rideudstyr: Ridebukser & Stævnejakke

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg plejer bare....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2016 08:33

... at skrive starte af mit indlæg i oversriften, og så fortsætter jeg i selve skrivefeltet... :)

 

Årsagen til overskriften har Charlotte pin-pointed, så det vil jeg ikke gentage.

 

Hilsen Sif

 


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2016 09:32

 

Overskrift bruges vel til at indikere hvilket indlæg man kommenterer på

 

hvis du får fejl, så er det fordi din overskrift skal være på min 6 karakterer ellers tror jeg ikke der er nogen regel for hvad der må stå

 


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider