Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gamle dage
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 15:08

Kigger forbi engang imellem - har ikke haft hest tæt inde på livet i 5 år efterhånden.

 

Hvem mon husker mig - fra "de gode gamle dage"???

 

Smid en hilsen, en "hvordan er det gået" eller "hvem pokker er du"

 

Mvh Mrsheaven aka Connie

der engang ejede Laban, Giga, Bornholm og Lucky

 

Fortsat god dag

4
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, altså....
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 15:14

.... jeg ka' jo godt huske dig :)

Har du helt opgivet hestene?

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 15:23

Kender dig ikke personligt men kan klart huske dine billedtråde med Giga. Synes virkelig det var en flot hest



If at first you don't succeed, then skydiving is definitely not for you.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Synes jo nok
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 17:57

Jamen jeg blev da helt overrasket da jeg så du havde kommenteret på et par af trådene der dukkede op på min forside :D

 

Jeg husker dig godt :) Og dine billeder af Giga :) og var der ikke også noget med nogle æsler?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 21:11

ja, jeg husker dig også :-)

 

Er sjældent herinde selv mere, men snuser af og til og studsede også lige over at du havde skrevet i en tråd ;-)


Karen

"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej igen Connie
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 21:20
Hvor hyggeligt!! Om jeg husker dig og ikke mindst prægtige Giga!!! Var der ikke noget med en tråd op opstigning på Giga på tur .... Fnis
Åh hos mig er alt ved det gamle.. Har stadig Nisha. Men lille skønne sorte måtte vi tage afsked med for et lille års tid siden hyyyl han havde smerter pga. Gigt i sine facetleddene i lænden. Til gengæld fandt vi den skønneste afløser i strejfer, en fantastisk dejlig lærepony som giver så meget glæde!!

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2016 07:37

Sif - Opgav at have min egen, lysten var der ikke. Havde heste i hænder hver dag i 1½ år efter, jeg solgte Lucky. Har egentlig tænkt, det ikke lå i kortene, at jeg skulle have hest igen. Nu har jeg været helt uden hest i hverdagen i næsten 3 år. Kan ikke helt hitte ud af om jeg alligevel savner det lidt

 

PicassoKilling - Tak for rosen til Giga (vildt det er 7 år siden han krydsede regnbuebroen)

 

Kira - Skriver engang imellem - men svært at følge med, når jeg kun er herinde en gang eller fire om året. Mange nye er kommet til og nogen har skiftet navn.
Æsler har jeg ikke haft, i min tid på HN, dog har jeg altid svaret på div tråde om de skønne, kloge og dejlige dyr, da jeg har arbejdet (og ejet) med æsler i mange år inden jeg "slog over" på hestene

 

Karen - husker også dig :)

 

Svensen - Aj, det billede husker jeg overhovedet slet ikke

Hun må have nogen år på bagen efterhånden - flotte Nisha?
Det er trist med Sorte - det er aldrig sjovt at skulle sige farvel.

Tillykke med Strejfer, må lige ind på din præ og lure

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 smukke Nisha
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 16:21

Åh jo Dronningen bliver 17 år i år!!! - og tænk at vi har haft hende i over 10 år nu - sikke tiden flyver.....

 

Strejfer ligger der også lidt billeder af :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er her o
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 21:48

Jeg er her også stadig - AmigoCjn - og jeg husker både dig og skønne dejlige Giga RIP

 

Mon du husker mig/ham her:

 

Billede

 

Billede

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 22:57

Jeg husker også et skønt opstignings billede og var det så ikke også dig der fik den skønneste hvide pony der virkede lige så god som dagen var lang? Hvis det var dig, så har jeg tit tænkt på jer to med et smil, i virkede til at hygge jer

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 08:36

Christina - hva, ligner det at skifte navn? det er jo ikke til at hitte rundt i (med mindre man husker signaturene og det gør jeg sjældent) Og jo, husker ganske tydeligt pony med megen puls og hans skønne ejer

 

Anino - Hm.... kan jo nok lige så godt smide det foto på Og jo, jeg blev den heldige ejer af Lucky. Den mest hjertelige, dejlige, meget behårede og ultra søde pony man kan tænke sig.

 

Billede

 

Lucky kommer oss lige med en tur

Billede

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 MrsHeaven
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 09:01

Jamen, jeg husker dig da også Og ikke mindst Giga

 

Og selvfølgelig, da du fik Lucky


Mvh

Gitte og Den Lille Grå

 

Klubchampionatsvinder Dressur 2007

Klubchampionatsvinder Distance 2009, 2012,2013 & 2014

Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011, 2012 & 2013

Distrikt 1 Championatsvinder Distance 2013 ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 09:43

Det var jer! Hvor er det et dejligt gensyn med Lucky, jeg husker det som om at i rykkede ret vildt og du fandt modet til at prøve rigtig mange nye ting på ryggen af ham, var der ikke noget med et western stævne og et lille distance stævne eller husker jeg helt galt. Dine tråde gjorde mig i hvertfald i så godt humør

 

Skal du ikke snart finde en ny dejlig behåret pony som du kan opleve verden på, så vi andre kan følge med fra sidelinjen igen

 

Tak for et dejligt gensyn

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 10:00

Rigi - sjovt nok husker ingen Laban eller Bornholm Dog må jeg indrømme at Giga og Lucky også er gemt et helt specielt sted i hjertet hos mig

 

Anino - din hukommelse fejler bestemt ikke noget 2 for sjov western stævner og et enkelt distance ridt blev det nemlig til. Plus en masse hygge, sjov og FEDE ture i det fri. Incl galop (med og uden sadel) på stubmarker og HOLD NU FAST et mikroskobisk lille spring
Overvejer om jeg måske skulle have hest igen.... dog svært at hitte den helt rigtige - jeg er noget unem jo (mellem os, har jeg kig på en - men den står desværre for langt væk, til ejer synes det vil være et hit)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej på dig
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 10:56

Jeg kan da også huske dig

 

Ikke så meget fra HN, men mere fra 'Gården', hvor du er MEGET savnet af både to- og firbenede.

 

Jeg håber, du lykkes med projekt 'tilbage-til-hestelivet', og at vi får lov at følge med herinde

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 12:12

Jeg håber du finder den helt rigtige hest på et tidspunkt og at du holder os opdateret, jeg vil i hvertfald se frem til det.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 13:20

Kirstine - Tak!! Det var nu også en dejlig tid!! Hils derude!!!
Nu må vi se - det er kommet ret meget bag på mig, jeg overhovedet har tænkt tanken uanset, så er det tæt på projekt umuligt at finde den rigtig hyppe

 

Anino - Lover der kommer en tråd, hvis/når det bliver til noget. Der kommer sikkert til at gå nogen tid....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja da!!!
Forfatter: 
Dato:  25-01-2016 10:06

JEG husker dig i hvert fald! (Vi lærte hinanden at kende herinde fordi jeg også faldt for fantastiske Giga) Og har tit tænkt på dig

Her går det skam godt. Men jeg har heller ikke haft noget med heste at gøre i snart to år. Jeg savner det og derfor er jeg stadig herinde af og til. Og skulle det HELT rigtige tilbud komme, så måske ... Men med fuldtidsjob, barn, hus, mand og anden sport, så kan tiden være knap.

 

Godt at se dig herinde igen!!


 

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

 

..............


Mor til særligt sensitiv dreng fra 2008

 

 

Carpe Diem - Grib karpen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-01-2016 10:45

Hej Iben!! Ja, der blev skrevet en del dengang og et enkelt IRL møde, blev det oss til.

Har sendt dig en kærlig tanke ret ofte!!!

Dejligt at høre du har det godt - måske vi skulle tage kontakten op igen


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens grin
Forfatter: 
Dato:  25-01-2016 22:55

Åhhhh tak fordi du delte det fantastiske billede med os igen Connie - hi hi fantastisk tråd der var dengang. Hov og jo jeg kan da godt huske Laban og Bornholm - han var jo gudesmuk ham Bornholm :)

 

Nisha og jeg har jo ikke opnået kæmpe resultater i de forgangne mange år - men vi er her endnu og hun er bedre gående end før sin - næsten skæbnesvangre skade - for 4 år siden ... er det vel....

Billede

 

Til gengæld får jeg lov til at være lidt ponymor også - og det er SUPER hyggeligt :) - har fået trailer og kan ny køre datter og pony rundt til en masse små stævner :) :) - og et stævne til mig selv i ny og næ bliver det også til :)

Sofie og Strejfer til deres første stævne i sommers:

Billede

 

Connie - du må "op på hesten igen" - om ikke andet så herinde :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 13:57

Svensen - Jamen, kunne jo ligeså godt give mig Det foto hænger ret meget fast i folks bevisthed - uvis af hvilken grund

Bornholm var (er) en meget smuk hest - han blev dog aldrig sådan helt min indeni.

 

Strejfer ser SÅ dejlig og skøn ud. Det er nu hyggeligt med "mor/datter ridning" - det nåede jeg osse et par år - inden nordjylland kaldte

 

Godt Nisha blev helt frisk igen (kan desværre ikke huske, hva der var efter hende )

 

Jamen, herinde er bestemt en start, til noget IRL hestehalløj... Måske jeg skulle finde en stråmand, så den jeg har i kiggerten kan blive min....


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 hestedrømme
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 21:38

Nisha havde lavet en 3-dobbelt ligamentskade i det ene bagbens kodeled..... har ikke tal på hvor mange gange dyrlæger spurgte om hun var uanvendelighedsforsikret for prognosen var elendig - men hun kom sig heldigvis :) - men vi brugte også et år med syg hest... og et år med genoptræning.....

 

uha har du en hyp i kiggerten ligefrem.... ihhh :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dit navn
Forfatter: 
Dato:  01-02-2016 03:01

Dit navn kan jeg huske. Dog ikke for noget bestemt.

Jeg synes nu alligevel, jeg kan mindes noget med Laban.

Nej desværre har FB nok taget meget af trafikken herinde, det er jo lidt synd. Kommer her heller ikke så tit mere. Der var jo engang, hvor jeg LIGE tjekkede et par gange om dagen, man skulle jo helst ikke gå glip af noget. Men vi kan desværre ikke skrue tiden tilbage.


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2016 07:46

Oxalia - Var lige omkring din præ, kan se du bor på Lolland. Det var der jeg hentede Giga i sin tid :)

Kan godt mærke, der er meget mere stille herinde, end der var engang.

Har slet ikke FB længere - den deaktiverede jeg for snart 1½ år siden. (sjovt nok kan man sørme ikke slette - for de må jo være sikre på, at det kan man UMULIGT undvære)

Fandt lige billeder af Laban den anden dag.

Billede

 

 

Billede

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  03-02-2016 18:52

Dig kan jeg godt huske! Vi har jo også mødt hinanden et par gange til diverse træf og hygge nede ved Naja Det var altså tider da der var HN træf

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-02-2016 19:25

Caroline - kan oss huske dig Mon min hukommelse driller helt, hvis jeg synes at erindre et møde på en markedsplads et sted i jylland?
Jep, de der HN træf, var ikke så tossede.

Naja ser jeg stadig


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  03-02-2016 21:56

Nej det er vidst rigtig nok at vi mødte hinanden på en markedsplads! Kan dog ikke huske hvilken? Men kan godt huske mødet nu du nævner det

0
0
Svar på denne tråd
 
 overkskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2016 07:00

Også ved at være en del år siden - men det var Hjallerup marked


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2016 09:30

Jeg kan også godt huske dig :) Jeg husker Giga og Lucky, og jeg husker dit ansigt fra HN træf billeder (jeg var desværre aldrig selv med).

 

Da jeg var mest aktiv herinde, viste jeg billeder af de oldenborgere, jeg passede. Især Alexia af Vodagergård, som der har været utallige billedetråde med herinde :)



Mvh. Julie

---


Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lucky!
Forfatter: 
Dato:  04-02-2016 10:25

Jeg husker dig også! ... Og Lucky! Jeg var helt forelsket i den fyr. Faktisk er jeg ret overbevist om, at han var en af årsagerne til, at jeg - da jeg selv skulle købe hest - endte med en koldblods og ikke en en de langbenede dressurheste, jeg ellers havde været vant til at have part på :)

 

Jeg ville så gerne have sådan en bundstabil bedste ven, som jeg fik indtryk af, at Lucky var for dig - og det lykkedes, må jeg hellere tilføje... :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2016 18:48

Julie - de billeder fra HN træffene, faldt vist aldrig særlig heldigt ud (heller ikke dem fra træffene ) Men hva, man kan ikke have det hele

Må lige omkring din præ, for min hukommelse svigter

 

Hak - Lucky var (er) også en helt fantastisk hest!!!!! Ville gerne hitte sådan en igen, nu jeg er et sted i mit liv, hvor der er rum til hest.

Uh...!!! tillykke - lurer lige din præ, for der må være foto af din guldmule

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-02-2016 00:40

jo dig kan jeg godt huske, og skulle jeg være så fræk at glemme, er jeg sikker på at du nok skal få mig til at huske igen

 

Ja det var tider for mange år siden med heste og hygge, der er løbet meget vand i åen siden, kunne være lidt sjovt at ses med nogen af alle skønne mennesker igen.

 

Og skulle du få lyst til en ridetur så har jeg hesten klar, så du kommer bare

 

Knus Naja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  07-02-2016 23:01

Naja Jeg stemmer for at HN-hyggetræf som i gamle dage hos dig (ikke at du behøver at lægge hus til, men blot ala dem vi havde dernede!).

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gamle dage...
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 12:34

Det var tider med HN-træf - hvor har vi hygget os :-)

 

Jeg var med på weekenden hos Anita (Farsø området??) og på Sjælland året eller to efter, men ikke om jeg kan huske hvem der lagde hus til dengang.


Ønsker du et vægttab med Forever Livings C9-program, så kontakt mig for yderligere info.

 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 LineG...
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 14:54

Et år blev det holdt i Skælskør hos Tina-tossen og et andet hos Jane...uha var det omkring Slagelse eller sådan noget?

 

Jeg tror faktisk der var to træf i Skælskør. Det første hed HN træf og det næste hed Tossetræf fordi HN ikke længere ville have sådan nogle arrangementer til at ligge her på Hyggesnak. Så vi brød ud og kaldte det et Tossetræf istedet.

 

Hilsen TinaU/Høffe/Badullen- en af arrangørerne :-)

 

Der er iøvrigt mange billeder af finde på min meget gamle hjemmeside http://www.tinau.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tænker..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 09:36

det må have været træffet hos Jane jeg tænker på, Tina :-) Det var ihvertfald i det område, eller det sydlige sjælland somewhere.

 

Vi havde også tøsetur/tossetræf (julefrokost??) hos Rikke Johnsen, og weekend hos Winnie - men det var vist efter de sidste træf og hvor vi var en mindre sluttet flok :-)


Ønsker du et vægttab med Forever Livings C9-program, så kontakt mig for yderligere info.

 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 10:58

Naja - dig ved jeg altid, hvor jeg har Din hest er rigtig sød, måske en dag, man har modet til en tur

 

LineG og Tina - jeg har mødt jer begge. Var lige kort omkring Spangbo (Anita) i sin tid og har også deltaget ved andre HN træf og andet hygge tam-tam.

 

Caroline - du må lave en liste og så hitter vi nok ud af hvor/hvornår og hvorfor


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Connie
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 12:20

Du var ihvertfald med nede hos Rikke - for jeg kan huske jeg kørte dig hjem dagen efter :-) Jeg kan huske vi skulle over sådan en lille næsten faldefærdig bro af en slags :-D


Ønsker du et vægttab med Forever Livings C9-program, så kontakt mig for yderligere info.

 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-02-2016 13:35

Line - har tænkt, hvad for en bro det kan være, men kan overhovedet ikke huske det Nu er jeg jo heller ikke helt ung længere

Faldt over det her foto - fra julefrokosten november '09. (det er godt nok længe siden)

 

Billede

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 Julefrokost..
Forfatter: 
Dato:  10-02-2016 14:27

Jamen TinaU - der er vi jo - med vores smarte briller


Ønsker du et vægttab med Forever Livings C9-program, så kontakt mig for yderligere info.

 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Connie
Forfatter: 
Dato:  10-02-2016 14:55

Min hukommelse er heller ikke hvad den har været - men tænker en bro/smal vej over Simested Å måske, hvor der kun var plads til en bil?

 

Den må ihvertfald have gjort en form for indtryk, siden jeg stadig kan huske det :-)


Ønsker du et vægttab med Forever Livings C9-program, så kontakt mig for yderligere info.

 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2016 11:20

Line - nåh ja, det må være Simested å broen Som for nogle år siden, blev udvidet/lavet fin - og jeg kører ikke længere over den så ofte (bor nord for fjorden nu) så den var smuttet i svinget


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider