Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 fly kompensation?
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 16:52

Hej alle

 

Har været forsinket med Norwegian og vil lige høre om i kan anbefale mig nogen til at hjælpe? der er jo rigtig mange som tilbyder hjælp, og vil under ingen omstændigheder vente lang tid på at få betaling :)

 

Fik afvide at getairhelp tager 50% - ved ikke om det er rigtigt, der står nemlig 25% når man henvender sig..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan du
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 17:59

Kan du ikke bare starte med selv at kontakte dem? Så slipper du for at skulle dele kompensationen med andre.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså kontakte
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 18:00

Altså kontakte Norwegian ;-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Laaang ventetid
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 18:20

he he - har prøvet, men får kun en automatisk bekræftelse - har fået 3 stk. p.t. :( - vil ikke vente mere..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 19:46

Vil du klage over dem eller hvordan?

 

Du kan få hjælp via Forbrugerhotlinen på http://www.forbrug.dk


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kompensation
Forfatter: 
Dato:  16-11-2015 01:28

Hvor meget du er berettiget til i kompensation afhænger af distance og hvor lang tid du blev forsinket.

 

Jeg har prøvet at være forsinket over et døgn med SAS til Tokyo, og søgte samme sider til dig da jeg ikke syntes SAS hjalp med noget, men efter en mail til dem fik jeg link til at skema og fik refunderet mere end flybilletten havde kostet?!?

 

Mon ikke Norwegian har et tilsvarende skema? Men de reklamerer nok ikke med det...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fandt en beregner og fik kompensationen
Forfatter: 
Dato:  11-12-2015 15:56

Hej, så hørte jeg ra Norwegian, de ville først umiddelbart kun betale refusion af udgifter, men kunne se på beregneren www.flykompensation.nu/fly- kompensation-beregn.php at jeg havde krav på 17.760.

 

Har nu fået dem af Norwegian, så nu skal der købes julegaver! :o)

2
0
Svar på denne tråd
 
 vi fik erstatning
Forfatter: 
Dato:  19-12-2015 20:57

Vi var forsinket godt 8 timer til new york forrige år.

AirHelp klarede sagen, det kostede ikke en krone, og har netop fået tilbage betalt 13.000,-
Det tog tid, men det betalte sig tydeligvis.

 

Flyver ALDRIG med norwegian igen.
( var også 8 timer forsinket på hjemrejsen fra fort lauderdale)


N A N O U

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider