Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HN afstemning: Dyrlæge hvor tit?
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 21:59

Er jeg den eneste der synes at HG aftemningen er svær at svare på?
Der mangler en svar mulighed der hedder "efter behov". Vi får dyrlæge ud når det er tiltrængt, og det kan være alt fra 1-10 gange om året.
Men selv der er den ikke nem, for hvis man har flere heste (vi har fx 3), så er der måske én der har problemer og skal ses til ofte, hvor en anden er fit for fight, og skal kun tjekkes efter når det er tænder og årlige tjek.

Hvad har I svaret, og hvordan kom I frem til jeres svar?

2
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 22:36

helt enig...

 

altså som udgangspunkt får min når han skal have årlig vaccine, tandrasp og sundhedstjek....

Men er der behov for det tøver jeg da ikke med at ringe, fordi han allerede har fået en gang i år.

Iår har han haft besøg 3 gange sidte år havde han 1 gang


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaaa
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 23:10

har slet ikke svaret

jeg vaccinere nemlig ikke mine, så der går lang tid imellem. det er kun ved sygdom

 

min hoppe vil så gerne slå dyrlæger i hjel når de skal stikke hende, så da de bare er foldbumser, ja så har jeg taget den beslutning.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nææ nej!
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 09:53

 

Hvorfor kan jeg ikke svarer nej??

Min hest må ikke få dyrlæge!

 

 

Ironi kan forekomme.

Han kommer efter behov.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

 

Islænder hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 enig med jer
Forfatter: 
Dato:  14-10-2015 19:43

synes næsen altid der mangler svar muligheder. Som mange andre har vi dyrlæge fast 1 gang om året til alle 4, men den gamle får som regel 2 besøg. I år har vi dog haft et ekstra besøg akut ( og selv følgelig en lørdag efter 17- den ene havde fået et let kolik anfald. Det blev klaret med en berolignende sprøjte.

Og så synes jeg det er lidt underligt, at "har ikke hest" er med.

Havde jeg ikke hest ville jeg da ikke besvare spørgsmål omkring hestehold, der nok må betegnes som aktulle spørgsmål.


SDM græsningsstud (ungkvæg) sælges i

1/8 dele incl hak januar/februar 16.

har aldrig været på stald.

skriv privat besked for flere oplysninger

 

 

What ever you say or do

it always return to you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ikke svaret
Forfatter: 
Dato:  14-10-2015 22:32

Jeg har ikke svaret. Undersøgelsen er jo totalt ligegyldig og misvisende. Som de fleste andre herinde. Til gengæld undrer jeg mig meget over hvem, der finder på afstemningerne og hvad i alverden noget så intetsigende i kvalitet af data mon skal bruges til?

 

Min hest får selvfølgelig, som jer andres, dyrlæge efter behov. I år har dyrlægen været forbi 4 gange og kommer minimum engang mere. Vi har haft lidt småting, der krævede antibiotika eller andet på recept og en gaffelbåndsskade, der krævede udredning, scanning og snart skal scannes igen for tjek om den er helet korrekt. Forhåbentlig kan vi nøjes med det. Så taler vi ikke om antal af telefonkonsultationer om hvordan og hvorledes mht. skaden, genoptræning osv.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Aldrig nogen sinde..
Forfatter: 
Dato:  14-10-2015 23:03

min hest får da ikke dyrlæge.... er I klar over, hvad sådan en koster

 

men, hvis den skulle blive syg, halt eller utrivelig o.lign., så vil jeg straks bestille BESØG af dyrlægen.

 

Der ud over får den ordnet tænder 1 x årligt eller efter behov, og vacc årligt.

 

Og nej, jeg har heller ikke svaret...


 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 somomom
Forfatter: 
Dato:  14-10-2015 23:22

Min hest bliver aldrig syg (Det har jeg besluttet )
Så vi nøjes med 2 gange om året til tandtjekket og den ene gang udvidet med vacine.

Jeg har svarret selv om jeg er enig i at det er helt hen i vejret, og aligevek bliver jeg nysgerrig efter fordelingen.


De bedste ønsker

Tirsa

 

Man bliver aldrig for gammel til at lære

- Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider