Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Synkronisere mellem PC og mobil
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 16:04

Ja ja ænderne er tit ret kloge så jeg prøver også herinde.

 

Jeg æææælsker ny teknik NOT Men den gamle bærbar kan ikke opgraderes mere så en ny lettere og hurtigere er indkøbt ..... og så skal den sættes op med mail etc.

 

Situationen er:

Bærbar med windows 10, Firefox som browser, Thunderbird til mail og Lightning til kalender. Jeg nægter at betale en formue for at bruge MS Office.

 

Jeg har nu fået min sædvanlige 'rigtige'

mailkonto (er hos Gigahost) og min gmail konto (som jeg lavede for år siden for at kunne synkronisere PC og mobil) til at køre i Thunderbird. Jeg har hentet Lightning (kalender). Jeg har håndbåret mine kontakter fra den gamle til den nye pc, glem alt med eksport og import - de formater jeg kan ekportere til er ikke de formater jeg kan importere på den ny .

 

Mobil - en Windows, som ikke er sat rigtigt op mht. mail. Så min 'midlertidige' lappeløsning er, at alle mine 'rigtige' mail, som kommer til min gigahostkonto bliver sendt videre til min gmail. På den måde kan jeg læse alle mail på mobilen. Bagsiden er, at jeg kun kan sende fra gmail kontoen på mobilen. Det er dog en mindre problem, da jeg indtil nu har kunnet sende fra den 'rigtige' konto på den gamle bærbare. Jeg har også kunnet synkronisere på kalender og kontakter mellem mobol og bærbar.

 

Spørgsmålet er, er der nogen herinde, som ved hvordan jeg får sat min bærbar konto op, så jeg kan synkronisere kontakter og kalendre? Det er helt OK hvis jeg skal bruge min gmail til det, fremfor min 'rigtige' BARE JEG FINDER EN LØSNING .... Jeg har brugt en hel del tid på det øv øv øv øv.

 

Jeg har også spurgt inde på div. fora (eksperten og Mozilla) så lige de 2 behøver I ikke at foreslå


Mvh. Sanne

 

Pt. er det mest arbejde fra jorden .... INDE ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider