Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Navlepiercing i et ar ??
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 14:28

Hejsa :)
Jeg var for nogle dage siden henne for at skulle have navlepiercing. Men da jeg er blevet opereret for blindtarmsbetændelse, Har jeg fået et ar over min navle, som man enten skal stikke igennem, eller under. Hende der skulle pierce mig, vidste ikke om det var ansvarligt at pirce i et ar, så hun synes jeg skulle gå til lægen og høre deres mening.

 

Men vil også lige høre om der er nogle herinde der ved noget omkring det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 23:57

Altså er ikke læge eller piercer, men ville mene at det eneste problem ved at pierce gennem arvæv er, at det er (noget) sværere for nålen at gennembryde, og derfor gør det mere ondt.

 

Kender flere der har fået lavet piercinger oveni arvæv - dog har det været arvæv fra en gammel piercing de har haft ude eller lign.

 

Selfølgelig skal aret også være helet ordentligt - nu skriver du ikke hvor gammelt arret er? :)

 

 

 

M.v.h

Sheila

 

Passion for fashion, horses & technology

 

New project:

horseshop.dk/hesteudstyr/trenser- kandarer/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uden problem
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 01:19

Kan man sagtens, men det gør rimlig naller fordi arvæv er så hårdt! Og mit resultat blev ikke godt, så der er større risiko for infektion og en skæv piercing pga arvævet, så find en dygtig piercer ikke en der har brug for at sende dig til læge for noget så "almindelig" en ting som arvæv :)


Nu Med Egen Hest

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider