Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sende blomster til mand
Forfatter: 
Dato:  09-09-2015 21:55

Hejsa

 

Lige et hurtigt spørgsmål: Kan man godt sende blomster til en mand, og i så fald, hvad skal det være for en buket??

 

Det er sådan en jeg-savner-dig-buket.

 

Nogen gode bud, eller skal man bare vælge det man bedst kan lide



Skrev hende den tykke, som er blevet mor...



Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blomster
Forfatter: 
Dato:  09-09-2015 22:32

Ja, selvfølgelig kan man det, men det er ikke alle(mænd) der forstår konceptet med blomster. Forstået på den måde at de ikke rigtigt forstår at værdsætte dem på samme måde som en kvinde. Og når de giver blomster til en kvinde, så er det fordi det ved, at kvinden sætter pris på dem, ikke fordi de selv synes at blomster er smukke.

 

Når det er sagt, så synes jeg absolut at man kan sende blomster, især hvis det er en jeg-savner-dig-buket og man forklarer betydningen af den. Mht. valg af blomster så vælg nogen du kan lide (måske ikke lige lyserøde...) eller nogen du ved han kan lide, eller måske blomster i hans yndlingsfarve (hvis det findes). Eller måske nogen I har set sammen eller snakket om (hvis det ikke lige var mælkebøtter...).

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Qtfjfgjgtt
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 06:00

Jeg er kvinde, og forstår heller ikke konceptet med blomster

det er selvfølgelig tanken der tæller, så er sikker på han vil blive glad fordi du tænker på ham, men hvis det var mig, ville jeg prøve at sende noget han var glad for (måske nogle specialøl, vin eller et billede af dig).

Hvis du sender blomster ville jeg bare sende nogle jeg selv kunne lide, hvis ikke han har nogle præferencer.


"Friday left me fumbling with the blues,

and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits

3
0
Svar på denne tråd
 
 Emma Gad
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 08:49

I dit tilfælde ifølge Emma Gad og "Takt og tone", så nej.

Der giver man kun mænd blomster, når de er syge..

Det er selvfølgelig et par år siden hun Gad, og jeg ved ikke om du gider

 

Jeg ville måske finde noget andet at sende ham. Jeg tror ikke, at mænd generelt er så meget til blomster..

Bliver det en buket, så ville jeg gå udenom de lyserøde roser

 

Med venlig hilsen

Katrine

1
0
Svar på denne tråd
 
 Blomster til en mand.
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 09:18

 

Jeg giver tit min mand blomster. Altså en jeg plukker i haven. Han bliver mindst lige så glad for den, hvis ikke mere, end de buketter han får fra interflora og lign.

 

Point: hvis du kender ham godt og omvendt, så behøver en stor dyr buket fra en butik ikke skabe mere glæde eller lykke end den du selv har plukket. Så kan du i stedet give ham en pakke special øl, en ny hammer eller noget andet han har brug for.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/342805/

Islænder hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 23:09

Jeg tror det er de færreste mænd der forstår at du siger det med blomster. Mænd forstår en ramme øl, eller måske et gavekort med to bio-biletter hvis du forklare at det er meningen at han skal vælge en film og en dato... men ikke blomster.
Hvis din mand forstår blomster så er det en veninde du har


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

6
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider