Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Endomondo GPS
Forfatter: 
Dato:  09-07-2015 22:13

Andre end mig der mister signal i Endomondo kan det løses ?

Jeg har en Iphone 4

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-07-2015 23:36

Kan du beskrive hvad problemet er lidt mere præcist?

 

Nogle steder, fx langt ude på landet eller i skove, er det svært for dit mobile netværk at finde dækning, så det kan være problemet.

Husk at have dit 3G tændt.

 

Derudover skal du sørge for, at Endomondo har tilladelse til at køre i baggrunden, det kan du tjekke under indstillinger.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 06:23

Vi har skov men det har ikke været et problem altid at den hopper fra den er lige pludselig begyndt på det og området er det samme men det virker som du selv nævner at den bliver slået fra når jeg ligger den i lommen, hvor laver jeg den indstilling med at køre i bagrunden? Jeg har kigget i indstillinger og Endomondo men kan ikke finde det

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 følger lige med...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 11:06

Jeg følger lige med her. Jeg har lige pt. opgivet endomondo, fordi den synes, jeg bevæger mig for langsomt og derfor bliver ved med at sige workout paused. Spørg lige hvor demotiverende DET er, når man stønnende og prustende lunter afsted i det højeste tempo man kan præstere???

 

Nå, men det kan måske også have noget at gøre med forbindelsen, tænker jeg, så jeg følger lige med her :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Auto Pause fra
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 16:44

Tina

 

Hvis du går ind undet instilling -> Træningspas kan du slå Automatisk pause fra. Tror måske der er noget med den pauser hvis man bevæger sig med mindre end 5 km/timen.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 17:06

Gå ind i indstillinger -> Anonymitet -> Lokalitetstjenester -> find Endomondo, og sæt indstillingen til "altid".

På den måde må Endomondo køre i baggrunden, også når du lægger mobilen i lommen eller trykker væk fra app'en.

 

Hvis det ikke løser det, kan det være signalet. Husk altid at have 3G slået til.

Ellers ved jeg det ikke desværre.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider