Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Danm you auto correct!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 09:27

Hej

 

jeg kan umuligt være den eneste der har fået skrevet noget vrøvl af anden verden pga auto correct, så lad os få de sjove historier på bordet, jeg ligger ud:

 

Jeg skal maile min læge via hans web portal mailen lyder

sådan:

Mig: ja jeg tager fortsat 2 tarbeletter, skal jeg øge dosis?

Læge: jeg kan anbefale at putte rejer i

mig: - har han total tabt sutten

 

læser mailen igen, hvor der skulle stå tarbeletter står der nu tartelleter Danm you auto correct!

 

Min tidligere veninde Pil og jeg havde en joke, hvor vi konsekvent skrev hinanden fornavn, for at lyde ekstra Formel, Hej pil, vi se kl 18. Venlig hilsen - i den dur, men i stedet for at skrive pil rettede min kære ordbog konsekvent L til et P. - yes regn ud hvad der stod

 

kom gerne med jeres, hvis har nogen :D

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 09:40

Jeg kan godt forstå din autocorrect fik tarbeletter til at være tarteletter.

Hvis du havde skrevet tabletter, var det nok ikke sket.



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


22
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 09:41

Synes nu det er et meget fornuftigt forslag fra ordbogen :)
(tabletter) -til næste gang ;)

 

Jeg bruger aldrig ordbogen på min telefon, da den kan komme med mange mærkelig forslag.

 


/Angel

 

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ordbogen...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 10:06

... kan ændre til mange sjove ting.

 

Den eneste sjove autocorrect jeg lige kan komme på, er da jeg skrev med en veninde her omkring jul. Hun var ved at bage - først ver der lidt om brunkagerne og så skrev hun at hun ville bage "de politisk ukorrekte".

 

Den fangede jeg ikke lige og bad hende uddybe hvad det var for nogle. Svaret var

 

"Kørelærerne!"

 

Der gik lidt før det gik op for mig at kørelærere nok var autocorrects version af jødekager.

Så det hedder de nu!


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

17
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 12:35

Jeg ville skrive hihi og autocorrect rettede det til hibiscus. Ret underligt syntes jeg.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 det sker
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 12:46

jeg ville engang skrive nat nat og det blev så ændret til nat nar..

hmm jeg måtte skynde mig at sende en rettelses sms efterfølgende


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

7
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 12:53

Skulle en gang flytte en hest. Små 10 km fra ene sted til andet opstaldningssted.

 

Skrev en sms til min (også hesteveninde):

"Vi har husket alle tingene og alt udstyret. Vi flyver hende ud på gården i morgen kl. 10"

Øhh jaa.

 

Der skulle så have stået:

"Vi har husket alle tingene og alt udstyret. Vi FLYTTER hende ud på gården i morgen kl. 10"

 

Ups.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

6
0
Svar på denne tråd
 
 Min telefon
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 13:04

driller tit..

den fik en besked fra: vil du have en af mine rosinboller til frokost? Til: vil du have en af mine rosinpillere til frokost?

5
0
Svar på denne tråd
 
 Pil hedder
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 13:33

Pip og der skal rejer i terteletterne :-)

 

Næste gang skriver du piller :-D

 


 

Zamangah

 

 

Wrap sælges; minibig-baller i god kvalitet. Sælges både stykvis og flere af gangen. Afhentes, 350 kr. stk.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Trlalalala
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 14:33

Det gør jeg ihvertfald :D

på trods af min stavefejl var det stadig ret sjov.

 

Hvis bare pil blev til pip

0
1
Svar på denne tråd
 
 Ombyttere
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 16:39

jeg elsker siden damn you autocorrect.com :)

 

Jeg kan nu heller ikke få pil til at hedde andet end pip, hvis tlf erstatter l med p som du skriver?


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

4
0
Svar på denne tråd
 
 Frisk læge
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 17:20

Jeg synes da lægen er ualmindelig frisk

 

Lurer på om der i Pil blev ændret l til k? Eller er det bare mig som har en helt forfærdelig tankegang

 

Åh kan desværre ikke huske nogen gode nogen som er delingsværdige - men min svigermor skal man tit 'oversætte' når hun er på fra sin iPad, for den vil da godt nok frygtelig gerne lave en masse ord om!

 

Kan man ikke slå det fra, på iPhone? På Samsung er det valgfrit om man vil have det slået til eller ej, mit er slået fra ;-)

 


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

4
0
Svar på denne tråd
 
 hahahaha
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 18:29

Hold nu kæft en frisk læge jeg kan ikke komme på nogen autocorrect lige nu, men jeg laver jævnlig nogle, det går så stærkt på de mobiler :)


 

Sadlen til den brede og lige ryg. Santa Cruz Octavia sælges. 16,5" xwide bom. Tilpasset af kit Hansen. Fejler intet. Brugt sammenlagt 6 måneder.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Damn you autocorrect
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 19:00

 

Da min kæreste opgraderede sin gamle Samsung til en nyere model, kunne han ikke finde ud af at slå autocorrect fra. Opsætningen er en liiiidt anden end på den gamle Samsung.

Det resulterede i at jeg fik en besked der lød:

Hej Louise - jeg glæder mig til at kysse på dig senere!

Jeg hedder så ikke Louise - men Pernille. Godt jeg ikke er jaloux anlagt. Men jeg så cirka sådan ud i hovedet!

 

Der skulle så have stået love - det mente autocorrect så åbenbart ikke at den ville være med til. Det der engelsk var den ikke liiige med på.

 

En anden sjov fra ham var:

Jeg har luftet Grøften.

 

Der skulle så have stået; Jeg har luftet Grøffe (Vores hunds kælenavn)

 

Efter mange beskeder med hokus pokus fra autocorrect, lavede jeg en hurtig Googlesøgning på; hvordan man slår skidtet fra. Det var min kæreste ganske glad for. For den havde også ændret noget uheldigt, en dag han skrev til sin mor.

 

 

 

\\ Pernille

6
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 19:44

Jeg sad idag og kritiserede en beriders flittige anbefaling af glidetøjler til hendes elevers heste, glidetøjler var bare blevet til glidecreme


Hedevang

 

Mangler du en flot festkage?

http://Kagetilkaffen.dk

 

 

 

 

 

11
0
Svar på denne tråd
 
 Baresso/barselsorlov
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 20:15

Min lavede engang Baraso om til Barselsorlov lidt underligt

2
0
Svar på denne tråd
 
 autocorrect
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 21:29

Haha der er mange sjove imellem

 

Jeg skulle engang besøge min søster og fik en besked fra hende inden: "tager du ikke en lækker læge med?"

 

Jer er lykkelig afsat i et parforhold med en ingeniør og min søster er gift med en it-nørd, så jeg forstod overhovedet ikke, hvorfor jeg skulle tage en lækker læge med

 

Autocorrect laver så "kage" om til "læge"

 

Den har vi grinet af mange gange og nu hedder det konsekvent, at man skal have en lækker læge med, når man kommer på besøg


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

19
0
Svar på denne tråd
 
 6tegn...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 23:03

Åh den kære autocorrect!
Jeg lavede en ret akavet fejl for et par år siden. Var begyndt at ses med denne søde fyr, og en dag spurgte han så, som jeg ville med i biografen. Det kunne jeg desværre ikke, da jeg skulle til FØDSELSDAG hos min morfar. I beskeden laver min iPhone dog fødselsdag om til fødselshjælp hos morfar... Jov jov da

Han var stille i meget lang tid...


Med Venlig Hilsen

 

Kathrine Nielsen

 

R.I.P. Redwood Mickey Mouse <3

4
0
Svar på denne tråd
 
 Trlalalala
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 23:38

Det er vist gået lidt for hurtigt da jeg skrev starts indlægget, den ændrede hendes navn til noget der slutter på K p!k

 

det er et par år siden, så hvis nogen vil teste derhjemme kræver det gammel Nokia model ;)

 

ja min læge er en frisk fyr :D

3
0
Svar på denne tråd
 
 Gad vide om...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2015 23:47
...din læge både er frisk OG lækker :-D

Jeg har lige måtte nulstille min telefon tilbage til fabriksindstillinger. Så ryger det den har "lært" i ordbogen. F.eks. skulle jeg skrive: "Hahaha, det var sjovt!", men fik sendt beskeden: "Hausgaard, det var sjovt!"

Et par minutters radiotavshed senere kom det uundgåelige spørgsmål da også: "Hvem er Hausgaard?!" :-D

Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Autocor
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 09:01

Frisk læge

 

Forleden læste jeg et opslag/indlæg på FB fra én, der søgte en shetlænder, der kunne bruges som kørepose

 


"Frygt ikke det utrolige! Vig ikke tilbage for det fantastiske! Når du er i tvivl, vælg da den farligste, den mest uhørte løsning." K. Blixen

 

Dejlig all-round hoppe 160cm, 7 år sælges - klik HER

8
0
Svar på denne tråd
 
 Nogle gange...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 10:00

... er det godt hvis den mister det den har lært.

 

Jeg skrev en gang med en veninde forholdsvis sent om aftenen. Da hun meddelte at nu skulle hun altså i seng, ville jeg pænt sige "natnat"...

 

Hun sagde dagen efter at hun havde undret sig meget over den udveksling - jeg havde ikke selv observeret at det var gået galt...

 

Hende: NU skal jeg altså se dyner - snakkes i morgen

Mig: Narhat!


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

6
0
Svar på denne tråd
 
 Fra kærlig til mærkelig...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 10:54

Thanks to autocorrect!

 

Jeg ville skrive en sød besked til min kæreste en gang. Den skulle have lydt noget i retning af:

Du er så smuk. Kys og knus.

Det blev til:

Du er så poul. Lys og lovs...

 

Jeg fik ret hurtigt en tilbage med ordlyden: HVAR??!!

 

Så fra nu er han bare så utroligt poul!!

 

Venlig hilsen Mitte

10
0
Svar på denne tråd
 
 trlalalala
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 11:29

Lækker er vel ordet der ser ;) han er en ældre mand på omkring 60 år med briller, måne og hele molitjavsen, men humor og et glimt øjet det har han altså :D

1
0
Svar på denne tråd
 
 Trlalalala
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 11:34

Ja okay fede finger syndrom! Der skal selfølgelig stå øjet der ser!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Håndværker
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 16:29

Vores nye lejlighed er ved at blive sat i stand, så jeg havde bedt Viceværten kigge på noget løst tapet..

han sender en SMS:

"Vi har haft åbnet hjørnerne i stuen og værelset pga løst tapet. Årsagen til kødgryden er at væggene er isolerede med celotex plader som slår sig med tiden. Desværre kan vi ikke ændre det. Heldigvis er der knastørt bag tapetet, så årsagen er heldigvis ikke fugt. :-)"

 

Det undrede mig lidt i farten, men det var først da han sendte en rette-SMS, at jeg fandt ud af, at kødgryden altså er løsheden og ikke et fancy håndværkerord, jeg ikke lige kendte

3
0
Svar på denne tråd
 
 nær resulteret i ulovligheder
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 18:26
Ak ja, det har jeg prøvet.
For et par mdr. Siden solgte jeg er proptrækker over DBA.
Vi aftaler handlen over sms, og når naturligvis til den del hvor kunden spørger hvilken betalingsmetode jeg foretrækker.

Jeg skriver tilbage at jeg foretrækker bankoverførsel..... men ak..... hvad tror I der kom til at stå istedet...

Der kom til at stå "jeg foretrækker bankrøveri" :-O


... så det skal I vide HN, hvis man vil handle med mig så skal det være med stjålne penge... ;-) :-P

"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery

15
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 18:30

Min veninde skrev på et tidspunkt at hendes kat havde orm og jeg svarede; så giv den en ørnelur

 

.... ormekur for pokker da :D

9
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 18:34

Hold da fast. jeg er færdig af grin.

 

Der er mange gode, men nøj for en frisk læge du har, det er BARE godt svaret .

Min - nu afdøde tlf. - har godt nok lavet meget af sådan noget og lige nu kan jeg bare ikke huske en dyt af dem.

 

Men skulle man få lyst til mere af slagsen, så er Ulf Pilgaard helt genial i denne her :

 

www.youtube.com/watch?v=W5behT9z50I

3
0
Svar på denne tråd
 
 FB....
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 20:30

Faldt over en søgeannonce på FB med denne vending:


"Skal kunne det Grundtvigs i dressur"

 

He he


 

Smuk prinsesse pony sælges.

Opstaldning tilbydes

staldlauenborg.dk

3
0
Svar på denne tråd
 
 Her til aften
Forfatter: 
Dato:  12-03-2015 20:31

Min søster skrev lige her til aften, at min niece lige havde fået en ny ridehest.

Jeg var et stort spørgsmålstegn, tænkte det var usædvanligt spontant, indtil rettelsen kom, der skulle stå rideVest :-) aahhh... Det gav mening :-D

1
0
Svar på denne tråd
 
 Autocorrect
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 02:59

Jeg spurgte engang min søster om hun ville have en statsleder?

Der skulle have stået stavblender :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kom i tanke om
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 07:09

Uhh kom i tanker om min gamle Nokia, der konsekvent mente at Susanne skulle hedde stramme... Ikke godt når man havde en lærer der hed Susanne som man skulle melde syg til pr sms.


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

3
0
Svar på denne tråd
 
 damn you
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 09:16

Ah ja det kære autocorrect..

 

sidste år skulle jeg besøge min kammerat og eventuelle flirt i Aarhus fra KBH, aftalen var at han skulle hente mig på stationen.

 

jeg skrev noget i stil med: Jeg har fået et gomore lift med færgen over, regner med at være fremme kl 19

 

jeg havde ikke tænkt yderligere over det før han svarede:

æhh hva har du?

 

og tænkte måske han ikke ved hvad Gomore er, indtil jeg fik læst min besked igen og den havde rettet gomore til gonoré lift


..

A daydream believer

5
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 11:47

Skrev igår en fødselsdagshilsen til en veninde på Facebook. En del af den lød sådan her:

 

"De ydre rammer i form af det lækre vejr er jo overfald på plads"

 

Øhhm, SÅ voldelig er jeg heller ikke

 

Jeg opdagede det først flere timer efter, hvor jeg lige måtte tilføje en rettelse "Der skulle så nok have stået ihvertfald og ikke overfald"

 

Suk!!!


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ibh - Facebook
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 12:01

 

 

På Facebook kan man jo bare redigere sin kommentar. Redigeringshistorikken vises dog stadig.

 

Eller man kan helt slette og starte forfra ;-)


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 12:19

... Det ved jeg godt, jeg syntes bare, at det var sjovere at lade det stå i stedet for at redigere kommentaren


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 22:20

Jeg fik næsten dummet mig i dag pga autocorrect. Jeg skrev til en der sælger en autostol via dba. Hun hedder lissi og det mente min Tlf at det måtte da være lussing. Heldigvis opdagede jeg det da i tide.

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2015 09:06

da jeg var håndboldtræner havde vi en på holdet som hed Stine, men min tlf. Skrev konsekvent svine, når jeg skrev til hende. Heldigvis havde hun da humor

 

Ofte er det når man selv staver et ord lidt forkert, at det går galt.

Jeg skulle forklare hvordan man kunne mærke på en advocado om den var moden. Jeg skrev så : tryk advokadoen i enden og er den lidt blød så er den moden.

Men kom til at stave advocado med k, og så blev sætningen sådan her : tryk advokaten i enden og er den lidt blød så er den moden

4
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-03-2015 09:14

Nu staves det så også avokado og ikke advokado... ;)


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

5
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-03-2015 09:16

Ja og så selvfølgelig med c og ikke k. :)

 

hader ikke også bare at rette en andens stavefejl og så komme til at lave en selv? :D


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

14
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2015 12:14

Ha ha ha, grineren Anja

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-03-2015 12:18

Ja og også ret pinligt


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

5
0
Svar på denne tråd
 
 nemt gå galt
Forfatter: 
Dato:  15-03-2015 13:38

min kæreste skulle over til sin ex for at male børneværelser, og sender en sms hvor der stod: får du børnene PARRET (skulle være passet) i weekenden? Heldigvis har hans ex herlig humor og retur svaret var: Håber ikke det er det de skal hos deres mormor. Håneretten vente dog da ex´en skrev om vi kom på stationen med kampvognen for ungerne var trætte. Svaret var vi ville se om vi kunne stjæle en på kassernen for ellers måtte vi nøjes med KLAPVOGNEN.

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er fan
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 23:36

Jeg er ret stor fan af serien Game of Thrones. Åbenbart så stor at min autocorrect er begyndt at rette ordet godt til Got


 

1
0
Svar på denne tråd
 
 I dag...
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 06:20

jeg har lavet en.

 

sad i weekenden og skrev indkøbsseddel på iPaden. Sidder så i dag og går den efter og undrer mig over, at det mellem "citron" og "kyllingelår" står "stueafdelingen". Måtte så tjekke opskriften på det mad vi skal have den kommende uge. Ordet dækker over "drueagurk". Nåh, ja, det er jo det samme, eller...



Mvh
Alice


Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

6
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 07:38

Anja, vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er mig som har givet tommel ned til din rettelse, modsat visse andre herinde går jeg ikke i så små sko

6
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 13:54

Cooper: det havde jeg godt luret, men tak for bekræftelsen :) jeg overlever nok en dislike, mest fordi jeg ikke tager denne her tråd for andet end den er, nemlig skide god underholdning.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider