Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nogen der spiller NforN?
Forfatter: 
Dato:  04-03-2015 14:39

Heej.

 

Jeg er lige begyndt at spille NforN og det virker rigtig spændende selvom jeg ikke er kommet langt ;)
Andre der spiller? Hvilket "niveau" er i på?

 

Jeg har to pintoføl på 1 år - en hoppe og en hingst. De er begge sendt til deres allerførste kåring og jeg regner med nogle gode avlsheste ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 for nogle år tilbage..
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 09:10

Jeg spillede det for omkring 3 år siden. Jeh havde utrolig mange heste og det hele kørte bare for mig. Det blev så kedeligt, og siden blev mere og mere død, samt at jeg følte at priserne på hestene (privat) var helt hen i vejret. Det eneste der var vigtigt vat at få 0-leds og 1-leds... suk.

 

Jeg var på det igen, for at snuse, for nogle uger siden. Alle mine heste døde af alderdom og min økonomi i minus. Jeg slettede stutteriet og har ikke tænkt mig at vende tilbage.

 

Men held og lykke, det er et hyggeligt spil!

 

Du vil måske også kunne lide Howrse.dk


"Horses change lives. They give out young people confidence and self-esteem. They provide peace and tranquility to troubled souls, they give us hope."

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 09:14

Nforn er da - ja undskyld - så kedeligt. Gab.

 

Jeg ville også hellere anbefale dig at spille www.howrse.com.

 

Ellers spiller jeg selv www.horseeden.com - et spil med avl og rigtig genetik indefor farveavl.

 


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 09:54
Jeg har spillet Howrse i maaange år og jeg syntes det er SÅ kedeligt! ;)
Jeg er kørt fuldstændig død i det så derfor prøvede jeg NforN. Det kan da godt være at det bliver kedeligr på et tidspunkt, men lige nu er det sjovt ;)
0
0
Svar på denne tråd
 
 NforN...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 10:23

Jeg har været inde for at kigge for snart mange år siden, og blev så stinkende tosset, da der lå billeder af mange af mine heste derinde, MINE billeder. Da jeg bad om at få dem slettet kom jeg i forbindelse med en rigtig ubehagelig knægt som var umulig at komme i seriøs samtale med. Så jeg endte med at droppe sagen, men det har irriteret mig lige siden.


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-03-2015 16:15

Åh hvor har jeg brugt MANGE timer på NforN!

Jeg faldt over det i 8. klasse tror jeg, dengang kostede det 5 kr at oprette sig, og jeg tiggede og bad min mor, og fik lov.

 

Jeg elskede det i starten. Senere kom der et forum til, og det var virkelig her det tog fart.

Jeg fik SÅ mange gode venner på det forum. Vi skrev sammen, hver dag, timevis! Der var ingen restriktioner, som der fx er på Howrse, hvor ALT slettes bare det er en smule uden for rammerne.

Her skrev vi frit fra hjertet, og jeg mødte så mange ligesindede :)

Jeg mødtes også med et par stykker IRL og vi forblev venner i mange år. Endte med at få en som bedste veninde, og vi besøgte hinanden hele tiden, og jeg var oppe at ride hendes hest.

Jeg sad på NforN HVER dag. Jeg passede lige mit stutteri hurtigt, og så ind på forummet og sidde i timevis.

 

Så begyndte folk så småt at komme i gymnasiet, inklusive mig selv. Folk loggede på mindre og mindre, og forummet døde langsomt ud, og dermed også alle de store, aktive stutterier. Inkl. mit eget, Fire Horse som var et af de store stutterier.

 

Jeg glemte alt om det i mange år, da det helt døde. Kom så i tanker om det for et par år siden og var inde og kigge. Men forum var helt dødt, alle de store stutterier jeg kendte fra før stod stille.

 

Der er vidst stadig nogen der spiller, men det er en brøkdel af hvad det engang var, desværre.

For søren det har jeg hygget mig meget med, mest pga. alle de folk jeg lærte at kende :) kunne være sjovt at snakke med dem igen!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 NforN.
Forfatter: 
Dato:  07-03-2015 02:39

Åh det var tider dengang! Det er efterhånden også rigtig mange år siden jeg har været på. Stoppede også fordi det begyndte at blive mere og mere dødt. Mit stutteri hed Stormhøj kan jeg huske :P


Vh

Jannie

 

*Uddannet D-dommer i spring*

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider