Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Priskoden i Imerco??
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 08:05

Hej

 

Er der nogen af jer der kender priskoderne på byttemærker i Imerco? Jeg har fået en del julegaver derfra, og eftersom vi mangler rigtig meget køkkengrej, så vil jeg rigtig gerne vide hvad tingene har kostet, for hvis de har været dyre vil jeg måske hellere levere dem retur og så få lidt mere for pengene i stedet, især nu hvor alle udsalgene starter op og der kan fås rigtig meget på tilbud. Jeg er især interesseret i at vide, hvilket tal M og E står for. Jeg har selv fundet frem til, at X må være 9, og at O må være 5, men den var heller ikke så svær eftersom alle deres priser slutter på ,95 ;) På forhånd mange tak for hjælpen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 priser
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 08:25
Hvorfor ikke bare gå på deres hjemmeside og finde de forskellige ting - der er jo priser på det hele derinde :-)

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilbud
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 08:59

Der er tilbud på det hele på deres hjemmeside, så jeg vil jo også gerne vide, om tingene er købt til fuld pris eller på tilbud :) Der må da være nogen der kender de koder??

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 10:54

Jeg mener alle deres priser ligger online, så du skal nok ned i butikken og spørge. Jeg har i hvert fald ikke oplevet en anden kode på mine vinglas selvom de er købt på udsalg eller ej. Eller andre ting for den sags skyld.


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uuggjj
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 11:04

Det hedder bogstaverne er i-m-e-r-c-o-b-y-t-x og tallene 1234567890 kan ikke huske om det starter med 0 eller 1 og mener x er 9


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 11:15

Det var lige det jeg gerne ville vide, mange tak :)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider