Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Julegaver
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 02:31

hej

hvad fik du i julegaver

jeg fik et gavekort badehotellet to billede og en billet til dirty dancing

0
0
Svar på denne tråd
 
 julegaver
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 09:48
Kahler jubilæumsvase, Georg Jensen vase, Georg Jensen kande, Menu thermokrus, to finmaskede hånet, sweater,dobbelt riffelkuffert, chokolade.

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 11:54

Eva Trio vinglas og låg, et perlearmbånd fra Story, samt to charms til mit nuværende, Trip Trap spækbræt, gavekort til ansigtsbehandling, tilskud til en ovn, en bog og en bogpude så jeg kan hvile mine slappe arme mens jeg læser og de sidste 3 sæsoner af Desperate Housewives, så nu er serien endelig komplet


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 12:54

Glædelig jul til alle

 

Mine gaver:

1 franskbrød

1 rugbrød

1 bk margarine

1 pose kaffe

1 net clementiner

1 æske Toms kattetunger

1 ds makrel i tomat

1 torskerogn

1 rejeost

 

Der er et par stykker af disse ting, jeg ikke selv indtager, så lavede et opslag på FB i en gruppe for socialtudsatte. Og der kommer en enlig mor og henter, der jeg ikke kan bruge. (Og så har jeg lagt lidt mere oven i) Dejligt at kunen dele sit overskud. Især når man ikke har så meget selv

 

Og så fik jeg een af de 8 mandler (Vi var 80 personer). Det udløste en æske chokoladebønner med brandy. Den får min nabo fordi han er så flink.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 det bedste...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 13:23

... i aftes var at vi alle fik en helt fantastisk dejlig aften.

Ihh hvor jeg dog elsker at jeg i den grad er optaget i min venindes familie, at jeg OGSÅ kommer med til deres jul, når det holdes hos svoger og svigerinde.

 

En god gave var også ansigtsudtrykkene hos svigerindes naboer, da vores "nu er det jul igen" galop, bragte os ud i haven - og over i naboens hus og igennem deres stue. DET grinede de meget af - og vi havde det også sjovt!!

 

Under træet var der et par fine ting til mig

 

Jeg fik et Le Creuset krus og 2 ramekiner. en lækker shampoo og balsam - og en pakke lækre hudplejeting fra Bodyshop

 

 

Et par dage før jul fik jeg også julegave fra min far -det er ikke altid han lige husker det, for vi ser jo ikke hinanden så tit. men hans gave gjorde at jeg kunne gå ned og købe en Kitchenaid Køkkenmaskine - sådan en har jeg ønsket mig i MANGE år :)

 

 

Og den sidste ting - som slet ikke var en egetlig julegave, men som jeg fik på en FB bortgives side, er en lampe. Den er simpelthen så sjov og speciel (jeg har STADIG ikke besluttet mig til om den er grim eller flot - men jeg er vild med den)

Nogen forslag til skærm til min nye lampe??

 

Billede

 

Den hentede jeg på vej til juleaften - så den er jo også NÆSTEN en julegave. I hvert tilfælde en dejlig ting at en fremmed giver noget væk, frem for at bare smide ud, når hun ikke kan bruge det.


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

5
0
Svar på denne tråd
 
 julegave
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 13:28

Det har været en rædselsfuld december med en hjerneskadet far plus en lungebetændelse til mig (som nægter at reagere på penicillin, så den har jeg stadig fornøjelsen af). Juleforberedelserne har overhovedet ikke været hyggelige, men bare noget, der skulle overståes, og det meste nåede jeg ikke.

 

Mine forventninger til juleaften var ualmindeligt små, og da jeg er den eneste, der køber gave til mig, og det ligesom ikke stod så højt på listen over juleforberedelser, fik jeg ikke noget, der var pakket ind. Men jeg fik en rigtig hyggelig og rolig juleaften med mine børn og mine forældre, og for det er jeg rigtig rigtig taknemmelig :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 13:48

£isbeth: Fed lampe

 

Tina:

Billede

 


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Pernille :-)
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 14:18

Det var sødt af dig, nu bliver jeg da endnu gladere :-) For faktisk var det en stor gave at få en dejlig juleaften. Vi klikker ikke altid lige godt, mine forældre og jeg, så jeg havde ikke de store forventninger til hygge-niveauet juleaften. Om det var fordi det er noget, vi arbejder på, eller om vi alle bare var enormt afslappede, fordi vi var syge ved jeg ikke - men det VAR rigtig hyggeligt. Og den der gode fornemmelse i maven, den kan bare ikke slås af andre julegaver eller noget andet... overhovedet ;-) Så det var den bedste gave, jeg kunne få :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
3
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 16:26

Glædelig jul :)

 

Jeg fik følgende:

- Thermatex lændedækken

- Himalaya sten

- Softshell Jakke

- Gran Cru opbevaringsglas

- Noget creme + serum

 

Havde ikke lige forventet det tæppe, det var noget jeg skrev på fordi jeg havde en meget kort ønskeseddel, men havde glemt alt om det, fordi så dyre gaver får jeg aldrig, men flere var gået sammen, så det var bare fedt

 

Årets største gave var dog fra mig selv, og den fik jeg allerede den 10. december

 

Det var nemlig denne skønherlige hafferpige:

Billede

 


Nu med hafferlaffen Hoya

 

I er savnet mine piger - Escape & Artesia

5
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 16:39

her havde vi bare en stille og rolig jul - bare mine forældre og mig, og så lige de 16 rovdyr.

fik masser af god mad og gode pakker.

 

jeg fik:

hovedepude

cd more music 2014

sports leggings

flere negellakker

grimer til hestene

longetov

deo + shower

et katte vedhæng

tandbørste (en joke at kattene giver os alle en ny tandbørste - det er nu flere år at de har gjort dette)

et hyggetæppe med pels



0
1
Svar på denne tråd
 
 julegaver
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 17:08

Jamen jeg var en heldig kartoffel i år :)

 

1 Tassimo maskine med kapsler til

 

1 Bosh køkkenmaskine (Min mand er sgu dejlig )

 

3 Sara Blædel - Kvinden de meldte savnet hvoraf den ene var signeret. Dog har min mor købt den ene af mig og min mormor fik 2 af Dødesporet så vi bytter lige over for den mangler jeg nemlig :)

Og så fik jeg Grønt støv og Kald mig prinsesse også.

 

En gaveæske med kropspleje fra Bodyshop

 

6 badehåndklæder

 

Så jeg var vist en heldig julegris :)


1
0
Svar på denne tråd
 
 Julegaver
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 19:40

Jeg har fået en hel masse lækre ting i år. :-)

 

- Aldente desserttallerkener, 4 stk.
- Aldente juiceglas, 12 stk.
- Royal Copenhagen riflet contrast, i farverne hindbær, 4 stk. og turkis, 2 stk.
- Trip Trap skåle 2 stk.
- Trip Trap peber & salt sæt
- HAY Kaleido bakke, small

- Forfølgerne af AJ Kazinski (bog)
- The fault in our stars af John Green (bog)
- Stor blok til akvarel
- Mellem blok til akvarel
- Steadtler pigment liner, 6 stk.
- Chokolade
- Gweneth taske, Day Birger et Mikkelsen
- Mascara fra L'oreal
- Eyeliner fra L'oreal
- 1100 kr.


Stævnebukser, stævnejakke og sadel tilsalg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sjove julegaver
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 19:49

Jeg har fået en masse dejlige gaver og en enkelt der gav anledning til megen undren og forbløffelse. Min kære søster, som er en af de personer der kender mig allerbedst, gav mig et creme brulé sæt. Jeg laver aldrig mad, da jeg hader at lave mad og jeg er virkelig dårlig til det, så lige den gave undrede mig meget, specielt når det var fra min søster. Da jeg pakkede den ud, så min kæreste og jeg ca sådan her ud i hovederne begge to

I dag har vi så fået opklaret mysteriet og det viser sig, at der er blevet byttet rundt på min gave og min søsters svigermors gave. Min søsters svigermor har så fået den Rolf Stage lysestage, som jeg virkelig havde ønsket mig og jeg har så fået det her creme brulé sæt, som min søsters svigermor havde ønsket sig. Jeg var flad af grin, da jeg snakkede med min søster og vi fik afklaret forbytningen

 

Ellers har jeg fået

 

2 x elkedler til stalden, så den ene skal byttes

1 badehåndklæde

2 varmedunke(en til hver fod )

1 skraldespand til stalden

1 Origo kagetallerken

1 hundegitter til bilen

5 redskabsophæng til stalden

1 lille vase min ene niece har malet

2 hånddryppede lys fra min anden niece

1 pakke med lækkerier

1 Purecandle med 1 refill

1 æske nitril handsker

500kr, som jeg vidste jeg ville få og derfor havde brugt på forhånd som tilskud til en rideheldragt.

 

Super dejlige gaver og vi havde en hyggelig aften sammen med mine svigerforældre


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

2
0
Svar på denne tråd
 
 mine gaver
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 20:08

sikke dejlige gaver i har fået :D

jeg holdte jul med min mor, far, hans kæreste, søster, farmor og min mand d 23 /12, da min mor skulle arbejde d 24/12.

der fik jeg:

hasse hofmanns bog

2 rosendal lysestader

en bøf former

og et tilskud til nye læderridestøvler

 

d. 24/12 holdte min mand og jeg jul hos min svigerfamillie.

der fik jeg en gave men dyr.

nemlig en cpu til min computer, som var den sidste del jeg manglede til den nye super computer min mand er ved at samle til mig :D

 

og så har min mand og jeg givet hinanden en iphone 6 hver :D

 

jeg er så glad for mine gaver :D


Lifewave er fantastik :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg fik..
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 20:36

den bedste gave var at vi kunne holde en jul hvor vi alle var samlet, og at min syge far kunne være med. :D

 

men af materielle gaver:

tandgrus og sæbedispenser i den fedeste blå farve.

gavekort til det lokale center

gavekort til næstved storcenter

gavekort til solo

kæmpe selvfokælelses sæt til bad.

cremer og nogle pelsvanter fra copenhagen fur

en shoppingtur med min storesøster i januar.

 

og af mine forældre fik jeg at vide at de allerede har betalt det føl jeg selv skulle købe når det blev født :D (havde ellers aftalt at det kun skulle være tilskud til det) :D


Søger Fritidsjob.

 

 

gør livet til en fest :) rid fjordhest.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Julegaver
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 20:45

jeg har heldig i år og har fået følgende:

animo ridebukser

kingsland vest

hårtørrer

glattejern

pernille corydon fingerring

Gavekort til matas og vero moda

Og så har min svoger og mor været kreative og lavet en ramme med alle mine gamle rosetter fra ponytiden :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 well....
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 22:52

Jeg fik:

 

1 gavekort til Fona

1 gavekort til Zizzi.

1 par leggings fra Zizzi.

Et par lækre uldluffer.

En lille træ-nisse.

Et årskort til Lousiana.

 

Også den allerbedste til sidst: En rejse på 8 dage til Skotland. En drøm jeg har haft i mange, mange år går nu i opfyldelse! (Hvis nogen har nogle gode fif til, hvad man skal opleve, så skriv endelig, da det bliver en kør-selv-tur) :)


I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Disse...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 23:41

iPad air 32gb m. 4G

Sorel støvler

Thermatex lændetæppe.

2 RBH underlag

En Scholl

En bog

Linda P dvd

Og et wifi kamera til traileren


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

Kieffer Action 17" sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg fik
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 01:10

logospillet af min far og hans kone

 

årskort til Bakken af hunden

 

2 kg blandet slik, 7 håndklæder med ugedagene og en minnie/mickey på hver, grisesutsko og en figur med Disney skibet foran Frihedsgudinden af vores amerikanske venner

 

en kalender med billeder fra vores Disney cruise af vores veninde fra Wales

 

næsbygaardboksen og en crockpot af kæresten

 

200kr til h&m,300kr til sko, en ramme med 2 billeder af hunden af svigerforældrene

 

20 papirforme til muffins og en halv dåse bagepulver af min mor (ikke fordi jeg har et problem med forskelsbehandling og tanken der tæller, MEN min søster fik gaver af hende for over 1000kr)

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gaver...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 11:46

her er det mere mine unger der får, men jeg fik nogle flotte hjemmelavede ting af børnene. Min søster og jeg gav hinanden en tur ind og se Andreas Bos nye show. Så fik jeglidt gavekort, og et armbånd af min mand.

 

Angel of the Night.

her er der ikke millimeter demokrati mellem mine børn, men jeg ville altså også være lidt undrende overfor den forskelsbehandling din mor udviser. Nu spørger jeg, og du behøver naturligvis ikke at svare, men er der nogle udeståender mellem sin mor og dig?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke hvad
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 12:33

jeg ved. Hun siger jeg er den af hendes 3 børn hun stoler mest på, og er den eneste som ringer til hende tit. Men pyt, burde ikke være sur, undre mig bare over det

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 13:34

Av nogle gode gaver alle har fået! :)

Jeg synes den der lampe er sygt fed ;)

 

Julemanden kom med dette til mig:

 

- HYPER MEGA FEDE gummistøvler fra Joules (engelsk hestemærke) med heste på! Ej men altså! Jeg vadede rundt i dem hele morgenen :P

- en ny computer efter eget valg (jubii!)

- en lækker dunjakke fra Joules

- en mælkeskummer + to latte-glas, da jeg er begyndt at drikke kaffe

- gavekort til Benefit makeup

- hårprodukt fra Tony & Guy

- parfume og duftlys fra Jo Malone London

- armbånd

- taske

- tørklæde med gravhunde

- hjemmestrikkede vanter og pandebånd

- gavekort til Steam (blev brugt med det samme :D )

- ur

- undertøj

- en mandarin nederst i julesokken :D

 

Så jeg var sørme heldig!

De var lidt i tvivl om jeg helst ville have Mac eller Windows så jeg fik bare et rigtig sødt "gavekort", jeg har allerede fundet en lækker MSI som har alt det jeg vil have ;)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øh Sophie....
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 14:21

En ny computer - igen?? ;-) Var der ikke noget med, at du har købt en feeeed gamingcomputer, som dog tog noget tid at sende frem og tilbage med reklamationer? (Ja... nogle gange forbavser det også mig selv, hvordan en detalje pludselig popper op. Ellers er jeg mest dygtige til at glemme ting )

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Trads....
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 17:25

vi er ikke så mange hos os. Men jeg fik da lidt gaver, altsammen noget jeg er glad for.

 

  • en santokukniv
  • en kokkekniv
  • roll mat til bilen(så kan prinsessen komme ind og ud bagi uden at ridse)
  • en mini park one
  • et gavekort til matas
  • en ny trøje
  • et sølvkort til Tivoli fra den kommune jeg er ansat i
  • en pakke chokolade fra mit arbejde

 

jeg har så selv givet mig en bil i julegave.


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 12:41

Åh ja, den kære jul :)

Min kæreste og jeg nogle dele gaver, og nogle hver :)

De fælles er:


Overnatning med middag og morgenmad på valgfrit hotel (DK, Tyskland, Sverige)

Biograftur incl. popcorn og sodavand

Herstal lysestager

Hoptimist


Gaver kun til mig :P :

Wish øreringe samt halskæde (hjerte sættet)
Gavekort til Change

Gavekort til Horze
Nattøj
Hjemmelavet futsko med skridsikker bund

 


- Annecathrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uh ja!
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 16:59

Jeg fik godt nok mange ting Jeg holdte jul hjemme sammen med mor & far og hele fars familie så det var ren hygge

 

Jeg fik:

 

- Et vækkeur

- to ørerige

- En dunhovedpude

- to bøger om fletninger (den ene skal byttes)

- bogen "De Kloge Dyr" skrevet af Winnie Stubkjær Laursen

- spillet "Love letters"

- Et iq puslespil

- Et fleecedækken fra HG

- Et gavekort til Panduro Hobby

- 800 kr til hypseting

- En håndcreme og lipbutter fra the bodyshop

- En kagespade hvor der står :Happiness is a piece of cake

- Hestehoveder som knager

 

jaaaa.. hvad skal jeg sige? JEG ER SÅ GLAAAAD FOR MINE GAVER! og jg håber også i er glade for jeres

 


Mvh. Mathilde Snipsen og Guffe

 

Some freinds have to walk on four legs, just so they can carry around their big hearts <3

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 18:28

Tina: jo, min mega gode gamingcomputer er kun et år gammel! Men som du også rigtigt husker, så var der en del problemer allerede fra starten af.

 

Den har været til reparation 3 gange for samme fejl (da de fikser problemet i 3. forsøg har jeg ikke krav på ny computer/pengene tilbage)

Så kommer der en ny fejl, den er de to reparationer om at fikse.

 

Så fungerede den faktisk godt i noget tid, og her i december dukker fejl nummer 3 så op....

Jeg er ved at være dødtræt af at valfarte til Herlev (koster tid og penge!) hele tiden, hvis jeg tager den derind igen nu vil det være 6. gang jeg skal derind med den, og da jeg har haft den i et år svarer det til at den har været til reparation hver anden måned!

 

Den hænger mig langt ud af halsen og jeg magter den ikke mere. Mine forældre har valgt at kombinere min fødselsdagsgave og julegave og dermed hjælpe mig med en ny computer. For det går ikke at den ikke virker, den bruges jo også til mit studie.

 

Hvad jeg så gør med den elendige sag her, ved jeg ikke. Jeg ved ikke hvilket rettigheder jeg har, men jeg vil sætte mig ind i det, måske kan jeg få bare nogle af pengene tilbage?

Normalt skal butikken have 3 forsøg til at reparere, og det har de ikke overtrådt, men den har haft 3 separate fejl på 1 år, og det tror jeg simpelthen er et særtilfælde, der måske kan gøre at jeg kan levere den tilbage og få dækket nogle af pengene.

Skal have snakket med Forbrugerrådet.

 

Jeg gider den ikke mere; det er ikke bare tiden og pengene ved at transportere den ud til Herlev, det er også det at undvære sin computer i flere dage af gangen, de timer jeg har brugt på at søge på løsninger på nettet, afprøve løsninger, geninstallere Windows (er gjort 5-6 gange!) og maile frem og tilbage med butikken om mulige løsninger.

 

Har kort sagt fået nok, så nu skiftes den ud :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Krydser...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 21:24

Armen Sophie altså... forstår SÅ godt din lede ved den computer. Man bliver nemlig træt helt ind i knoglerne, og man kommer aldrig væk fra, at man er sikker på, at den går i stykker igen-igen i morgen. Uanset hvor mange måneder, den måtte præstere at køre fejlfrit.

 

Så ny computer lyder som den fedeste gave :-) Jeg håber, at den giver ro på computer-situationen. Og så håber jeg virkelig, at du får pengene tilbage for den anden,og med alt det bøvl, så burde de smide penge oveni det oprindelige beløb!! Krydser for, at forbrugerrådet kan hjælpe dig :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
2
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 22:38

Ih, jeg synes også jeg har været super heldig. Har fået:

 

- En Clean (Cool cotton) parfume og bodylotion af min svoger og svigerinde.

 

- En stor træ-bumble samt 2 shore-birds fra min elskede og vores hund

 

- Et smukt armbånd af min søn.

 

- 500.- kr af min mor, som ryger lige i hestepengebøtten, som hjælp til Reactor Panel saddle.

 

- En Narcisseparfume af min svigermor og far.

 

- En "Birds" (den store, så nu har jeg to store og to små...elsker ting af træ!!!) af Kristian Vedel , blev skænket af min niece

 

- Tre lækre underlag fra Euro horse af en staldveninde

 

- Et par lækre skindridehandsker fra Ekvipage af min mand som ekstragave

 

Det var os der holdt julen i år for mine svigerforældre og min mor, så vi var 6 til middag (og to meget kåde og forventningsfulde hunde ).Vi havde en skøn og hyggelig juleaften med ænder, den lækreste sauce, der bare lykkedes ( HURRA!!!! Hader at lave sauce) og 7 mandelgaver til ris a la manden. Stemningen var hyggelig, fredfyldt, lys og varm.. Så det var bare så skønt.

 


Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

1
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 23:06

Jeg har fået en mini-ovn, fordi der ingen ovn er i min studiebolig og jeg saaaaaavner at have ovn, siden min sidste kombiovn døde GLÆDER mig til at bruge den.. Har også fået en rosendahl skål, muffinsforme, neglelak og en stylingdimmer til håret.

Min søde mor har givet mig Greven af Monte Christo, Dostojevskijs Idioten og Don Quijote. Jeg tror nok, resten af familien mente, at der var tale om hade-gaver, men jeg er ret begejstret og mor har selv bestilt dem til låns, når jeg har læst dem
Min søde kusine på syv nåede lige at give mig det her smarte armbånd, lavet med det elastik-armbåndssæt hun selv fik i julegave, så det var jo meget praktisk

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider