Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 22:29

nu er jeg langtfra en aktiv skribent herinde, og burde derfor ikke lade mig genere af dette. Men... Jeg ssynes det er møg irriterende at skulle lave en overskrift hver gang jeg svarer i en tråd. Hvad er ideen bag dette? Jeg oplever at jeg hver gang får skrevet et eller andet ligegyldigt.

mvh Charlotte

3
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 23:00

Jeg skriver bare 6 tegn. Så er jeg ude over det. Men ja det giver ikke meget mening hvis man spørger mig. Selvfølgelig skal der er overskrift på det start indlægget, men derudover kan jeg heller ikke lige se fidusen.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hjyldlj
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 00:17

Helt enig - den overskrift irriterer også mig hver gang jeg kommenterer på en tråd. Som regel taster jeg bare nogle bogstaver - men hvad pokker er formålet?

 

Er er der ikke en HN admin der kan give en begrundelse? :)


Med venlig hilsen

Christina Holst

 

- Ayo & Unieke -

1
0
Svar på denne tråd
 
 Opsætning
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 09:11

Det har rigtig stor betydning for dem, der har valgt opsætningen MED tråde, der kan man udfra overskrifterne vælge hvilke indlæg man synes er relevante, forudsat at der er sigende overskrifter på indlæggene.

 

www.heste-nettet.dk/forum/setup.php

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu forstår jeg..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 16:54

Hej Charlotte - se det gav jo straks mening! Og Gud, hvor bliver den enkelte tråd meget mere overskueligt, hvis man opsætter som du nævner det - tak for hjælpen! ;)


Med venlig hilsen

Christina Holst

 

- Ayo & Unieke -

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider