Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dækner til kraftig hest
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 23:33

fandt denne hjemmeside som bla sælger dækner til de lidt bedre heste

 

www.nethesten.dk/shop/xl-daekkener- til-store-209c1.html

 

håber at der er nogen som kan bruge det



1
0
Svar på denne tråd
 
 Nethesten
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 13:16

Vil umiddelbart ikke anbefale at bestille fra nethesten. De er svære at komme i kontakt med og leverer ikke til lovet tid. Jeg har bestilt varer 1.12. som jeg ikke har set skyggen af endnu og kæmper en kamp for at komme i kontakt med dem.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 13:26

Nethesten er svær at komme i kontakt med. Det er jeg enig i. Servicen der imod synes jeg er rigtig god samt priserne er billige. Ejeren prøver alt for at få en bestemt vare hjem til dig til en rigtig god og billig pris :)

 

Dog er de langsomme og som sagt - ikke nem at kontakte. Så man skal have en vis tålmodighed.

 

Man kan evt skrive på deres Facebook side, så synes jeg som regel der sker noget.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Sandra
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 17:59

Nu har jeg skrevet på deres facebook side. Så kan det jo være at der sker noget.

 

Det et er ekstrem dårlig service at skrive 1-3 dages leveringstid på hjemmesiden og så intet gøre for at kontakte kunden, når varerne ikke er hjemme. Så må de stå som udsolgt eller bestillingsvare med lang leveringstid.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 jeg hander der gerne..
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 18:36

Jeg har handlet der en del i deres butik.

håber du får fat på dem.

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider