Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Langt hår
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 22:18

Hej:). Jeg har aldrig rigtig haft så langt hår, men jeg vil gerne have det, kender i nogle måder man kan få det til at vokse på uden at bruge flere 100 kroner?, og er det overhovedet muligt at få det til at vokse hurtigere?

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 23:37

Lad vær med at klippe det...

 

Jeg er selv gået fra meget kort, nogle steder 9 mm, til skulderlangt idag. Det tager tid, sådan er det bare. Og ellers må du få påsat noget langt hår.


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

4
0
Svar på denne tråd
 
 Som allerede skrevet
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 10:47

lad det vokse og lad dig ikke friste af saksen når du når til det irriterende punkt hvor det er for langt til at have nede og for kort til at sætte det op.

 

Du kan tage en tur til frisøren og få hende til at klippe dig i en frisure der egner sig til at vokse ud.

 

Produkter er spild af penge. Håret vokser hurtigst om sommeren, du kan enten vente med at starte projektet indtil sommer eller tage et ½ år til Australien :D

 

Du kan sikkert finde et eller andet mineral tilskud der lover langt og kraftigt hår, min opfattelse er at det er spild af penge.

 

Tålmodighed er vist kodeordet.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
4
0
Svar på denne tråd
 
 Pip - pip
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 11:14

Jeg har været i seriøst jernunderskud (opdaget under indlæggelse) og efter jeg fik gang i jerntilskud så er mit hår blevet væsentligt kraftigere og vokser mere. Det er i forvejen langt, så hvor meget mere det er vokset er svært at sige, men jern er vigtigt for hårvækst. Det er iøvrigt vigtigt i det hele taget at man er dækket ind med vitaminer og mineraler, lige som hesten.

Mit 'hårlag' er blevet mere flot, blankt og sundt at se på efter kostomlægning og vitamin tilskud.


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Langt hårr
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 11:52

Hyppige frisør besøg, jeg har omkring 60 cm langt hår, og jeg får det klippet 2 gange årligt, 3 var nok mere fornuftigt, men når det sjældent, det tit lige før sommer og her omkring jul det bliver gjort.

 

derudover så farver jeg det aldrig (er heldig at være født blondt), føntørrer det aldrig ej heller glatter også vasker jeg det kun 2/3 gange ugentligt.

 

1 gang om ugen får det hårkar inden balsam også bruger jeg noget olie fra milkshake i det engang imellem når det ugler meget.

 

burde sove med håret flettet, men får det ikke gjort så var det nok lidt pænere end det er nu.

 

held og lykke med langt hård projektet :)

3
1
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 12:02

Jeg har langt hår (det når næsten ned til lænden).

Mit hår vokser ret hurtigt. Min frisør bliver overrasket hver gang

Jeg gør ikke noget bestemt for det. Spiser en vitaminpille ellers intet udover normal kost. Jeg bruger dog hårkur et par gang om ugen, og så får det også tilført olie i spidserne. Min frisør siger, mit hår er sundt og bestemt ikke slidt, og det er selvom, jeg får lavet lyse striber i. Desuden er det vigtigt, at man lige får klippet de værste spidser af engang imellem, så håret forbliver sundt, mens det vokser.



Sascha


Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX




Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:


sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 14:14

Tid :)

 

Jeg har hår ned til ballerne.... Gør intet for det, det vokser bare og jeg er ved frisør 1 gang årligt, hvis jeg husker det

 

Ingen tilskud, ingen plejeprodukter eller andet fancy... Og så helfarves det 4-5 gange årligt forresten... Tror heldigvis det nu har nået sit max og burde nok også snart få klippet spidser


 

 

*Mit nye smukke stjerneskud, Lotus på FB: Her *

Big og Bobber, for evigt elsket og aldrig glemt.. *R.I.P*

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Djhfrne
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 21:07

Tak for svarende . Det er lidt forvirrende når nogen siger man skal klippe det og andre siger man ikke skal. Mit hår bliver klippet 2-3 gange om året ca. Og vil ikke lave om på det, da jeg glatter mit hår og får spaltede spidser. Spiser en enkel vitaminpille om dagen. Går i bad hver anden dag, og vasker også mit hår. Bruger ikke hårkur, men bruger noget olie fra swardskop (staves) hver dag i spidserne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Malouhsen
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 21:39

Malouhsen hvorfor burde man sove med fletninger?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Langt hår
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 23:06

For det ikke filtret så meget, synes tit det uglet og filtret hvislet er løst og gør ondt at ligge på det hvis Man vender sig, eller hvis kæresten får langt sig på det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 23:12

Husk nu; At langt hår er ikke pænt at have medmindre det ser sundt ud (også i spidserne) Mit er også nogenlunde langt, ned på midten af ryggen. Men jeg klipper det ca 2-3 gange om året ret langt op fordi det bliver slidt i spidserne. Når jeg ser at det begynder at blive slidt tager jeg til frisøren og får det klippet.

 

Ellers er det bare ikke pænt at gå rundt med - så kommer langt hår til at se usundt og uplejet ud.

 

Jeg gør intet udover jeg kun vasker mit hår to gange om ugen. Ja, du hørte rigtigt. Jeg bruger alm. parfumefri shampoo og bruger balsam fra Aussie, men altid kun i spidserne af håret.

 

Mit hår er fint og langt. Jeg har ikke tykt-tykt hår.

Jeg synes dog også hår kan blive for langt, så bliver det for umodent og barbie agtigt at se på - så synes jeg mere folk kommer til at ligne en lille pige end en voksen kvinde. Det er bare min mening ;)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

3
3
Svar på denne tråd
 
 Laaangt hår
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 12:14

Det her emne har jeg studeret det meste af mit liv. Mit håt kan nemlig ikke blive ret meget mere end halvvejs ned på ryggen.

 

Så for det første så afgør generne hvor langt dit hår kan vokser, og hvor lang tid det tager.

 

Dog er der muligheder for at få det bedste ud af det ens forældre har givet videre. Silica- piller fra Matas gør faktisk en forskel, men den er nok mest synlig på kropsbehåringen, måske fordi man hurtigere opdager det der, hvor håret er kortere.

 

Ude fra kan man få det bedste ud af håret ved at beskytte det mod slitage. Dvs. vask det så sjældent som muligt, i vand som ikke er for varmt. Studér evt. balsammetoden/curlygirl, som går ud på ikke at bruge sulfater og silicone. Den metode har jeg brugt i 2 år, og det har gjort mit meget mere fyldigt, men også komplet ustyrligt

 

Spidserne kan beskyttes med et særligt produkt der til, kokosolie, eller alle mulige andre olier. Grunden til at man klipper spidser for at få langt hår er, at spidserne spalter, og får man klippet spalterne af, kan man undgå at de spalter længere op, lige som hvis du flækker en negl. Jeg tror dog forskellen er minimal. Jeg har prøvet både klipning og ikke klipning i lange årrækker, og synes ikke noget af det gør en synlig forskel.

 


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 13:38

Som barn havde jeg langt havfruehår ned til lænden :)

Har naturligt langt, tykt og bølget hår.

 

Da jeg blev teenager blev jeg træt af aldrig at kunne gøre noget med det, så fik det klippet til lige under skuldrerne (min stakkels mor fik næsten hjertestop).

 

Jeg savnede dog det lange smukke hår, og nu har det længde til cirka midt på ryggen - hvis jeg glattede det ville det blive længere :)

Det skal dog klippes snart.

 

Det jeg gør er kun at klippe det, når spidserne trænger. De spalter når man har langt hår, sådan er det.

Mit hår vokser ret hurtigt, jeg bliver klippet cirka 2 gange årligt.

 

Jeg vasker hår med shampoo og balsam cirka 3 gange ugentligt - ingen faste tidspunkter, da det KUN vaskes når det er ved at føles lidt fedtet. Det slider MEGET på håret at vaske det ofte, så man bør kun gøre det når det er nødvendigt.

 

Og nej, mit hår er ikke fedtet efter 2 dage. Ikke engang i nærheden. Det føles lækkert og blødt og lush. Mine hårvaskedage får jeg passet ind så de ligger efter jeg har været nede og træne, for spinning giver en del sved -> fedtet hår ;)

 

Jeg bruger Aussie Luscious Long, både shampoo og balsam. Enhancer virkelig mine bølger :) og dufter dejligt!

Lige nu bruger jeg et eller andet fancy mærke fra Matas, som er til farvet år. Er MEGET skuffet, det gør ikke mit hår glansfuldt og det fedter væsentligt hurtigere. Valgte det kun fordi jeg har fået farvet hår, men må straks tilbage til Aussie når bøtterne er tomme, for det er godt nok elendigt..

 

Derudover passer jeg på mit hår. Det bliver SJÆLDENT farvet. Jeg sved i hjertet da jeg her i efteråret fik det bleget OG farvet lilla (dip dye). Puuh kunne mærke håret græde, det er første gang jeg fik det bleget, og det var kun fordi jeg havde drømt om lilla hår siden jeg var 13 ;)

 

Derudover har jeg det meget sjældent farvet, og det er kun farve som vasker stille og roligt ud, ikke permanent farve.

 

Føntørring er kun til festlige lejligheder, hvis håret ikke kan nå at tørre efter bad.

Glatning endnu sjældnere, da jeg synes bølget hår er pænere end glat, men engang imellem skal man jo prøve noget andet :)

 

Mit hår får naturligt "puf" pga. det er tykt og bølget, så føntørring og hårlak og alt muligt er slet ikke nødvendigt i hverdagen.

Det eneste hverdagsprodukt jeg bruger er en fantastisk tørshampoo, som lige kan give lidt løft hvis håret er blevet kedeligt dagen før det skal vaskes. Ellers intet.

 

Og så bruger jeg en heat-resistant spray hvis jeg skal glatte/føntørre.

 

Jeg tror ikke på diverse mirakelpiller, det bedste du kan gøre er at lade det vokse, klip det kun hvis det begynder at spalte, og hold igen med varmepåvirkning, farvning, diverse mærkelige produkter :)

 

Jeg får de dejligste, bløde krøller hvis jeg sætter mit hår op i en sock bun når jeg skal sove. Det har desuden en added benefit af at det bliver mindre slidt.

Hår der glider rundt på ryggen bliver slidt, især inderst og i spidserne, det kan løses fx ved at bruge sock bun af og til, det er meget skånsomt for håret. Jo mindre det slides, jo længere bliver det.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
1
Svar på denne tråd
 
 Realskolen
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 15:27

Jeg har tykt, krøllet hår til lige over lænden, det er noget sf en tæppe hehe. Jeg har krøller så her gælder lidt andre kritikere)

 

1. Jeg børster det hver 10 dag med massere af balsam i, under brugseren.

 

2. Vasker det hver 2 dag med shampoo

 

3. Bruger hårkur hver 10 dag.

 

4. Bruger argan olie eller kokos olie til at style (igen jeg har krøller så det skal ikke friseres bare tæmmes")

 

5. Sover med en fletning oven på hovedet, det gør ondt hvis jeg eller manden ligger på det

 

5. Frisør hver 3 mdr, langt hår skal klippes ellers spalter det og bliver grimt/slidt at se på


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 16:15

Den person der sidder og disliker 1/3 af indlæggene, vil vedkommende være sød at stå frem og fortælle om sin klage? :)

Det er så skide irriterende, det der. Har lagt mærke til at alle der skriver de ikke vasker hår hver dag, har fået en dislike.

 

Kære anonyme person, det er der intet galt med eller ulækkert ved, faktisk er det meget meget sundt, for hår og hovedbund. Hvis håret er vænnet til det fedter det ikke. Så stop med at skabe dig, og hav en rigtig dejlig jul


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

5
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 21:27

Min erfaring er, at det ikke handler om at få håret til at vokse hurtigere, men at få det til at slides langsommere.

Det kan fx gøres ved at gøre det stærkere (via kost og livsstil), ved at beskytte det (leave-in beskyttende produkter og "fugt"kure) og ved at undgå ting, som slider på det (hårspænder, varmestyling, hænge løst udenfor etc, forsk. produkter, shampoo etc etc etc).

 

Mine ting er: Jeg vasker kun spidser med shampoo, hvis de rent faktisk er snavsede i en grad, der ikke går af af sig selv (typisk pga. brug af produkter). Ellers vaskes kun hovedbund.

Hår skal tørres løst, ikke flettes o.l. vådt, det generer hovedbunden = man får behov for en masse produkter i hovedbunden, som er skrappe..

Jeg varmestyler stort set aldrig, og skal det styles, skal der beskyttelse til, selvom det bare er en føntørring.

Produkter udvælges nøje: Shampoo skal gerne være mild (sulfat fri = dyrere desv.). Balsam er især et vigtigt punkt. Nogle gange er simpelt bedre end dyrt, men de rigtigt gode er i min erfaring dyrere. Jeg er fan af Purely profesional. Det, der skal tænkes over er, hvordan man anvender siliconer, olier, alkoholer etc, og det er desværre lidt kompliceret. Så her er det nemmeste at vælge produktserier, der har tænkt for dig. Desværre er dyrt ikke altid = godt. Men Purely Proffessional er gode (y) Deres treatment er især et godt køb.

Er man på budget kan ganske almindeligt stærkt stinkende kokosolie fra den lokale rema, fakta etc fødevareafdeling fint bruges som over-night hårkur. Kræver dog efterfølgende skift af pudebetræk, for det stinker :P

Jeg vasker hår hver dag for hovedbundens skyld, den kan ellers blive et problem, men har rutiner, der skåner håret under vask. Jeg friserer mit hår inden bad, ugler det ikke under vaskning og friserer det igen efter bad med en silicone/olie mix i.

Jeg undgår hårspray, tørshampoo, volumenprodukter etc. Jeg tænker over, hvordan jeg bruger siliconeprodukter og olie, da begge dele kræver skrappere shampoo at vaske ordentligt ud, så du ikke får build up og træls hår, men på den anden side er de gode til at beskytte i løbet af dagen. Min løsning er et kompromis, hvor jeg har gode sulfatfri, siliconefri shampoo til hverdag og en siliconefri alm. sulfatshampoo til en gang om ugen ca til at fjerne silicone etc.

Så har jeg en Tangle Teezer børste, som jeg er glad for. Børster bruger vi hver dag, og de slider på håret, nogle mere end andre. Jeg er glad for Tangle Teezer, men der er andre gode derude.

Jeg bruger aldrig hårspænder med metal på. Hårnåle er en meget sjælden forteelse her, ligeså sjælden som varmestyling. For det meste bruger jeg ikke engang en elastik til at sætte det op med, men en blød lædersnor, som jeg fletter med i fletningen og binder i slutningen af fletningen. Spænder etc slider meget. Håret er self. altid sat op ved sport, udendørs aktivitet etc, som regel flettet - jeg undgår hestehaler til andet end pænt brug. Men det hænger løst til sociale ting, meningen er jo, det skal være pænt ;)

 

Jeg får highligts i mit hår, det er ellers lidt af et no-go, men det går, hvis jeg følger ovenstående. Nogle af ovenstående er der omgående "straf" for, hvis de ikke følges; Straks er der spidser. Ellers har jeg aldrig slidte spidser af den slags, der gør at en kam møder modstand, når man trækker den igennem håret.

Jeg får det farvet hver 8. uge ca og altid tjekket i den forbindelse. Følger jeg ovenstående skal det ikke klippes, gør jeg ikke, skal det klippes.

Der er sikkert andre ting, jeg ikke tænker over, det bliver meget vane.

 

Men ja. Nøglen er altså at undgå slid og så som altid at tænke over at god kost ofte giver sundere hud/hår/negle etc.

3
1
Svar på denne tråd
 
 Langt hår, det skal
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 11:44

Jeg har haft hår til navlen de sidste fem år.

Hvert hårstrå lever kun i ca 7 år før de falder ud, derfor skal man passe på dem for at få langt hår. Langt hår er heller ikke pænt i sig selv, det skal passes.

 

Aussis hårkur gør underværker, for håret bliver tungt of fladt på toppen. Jeg sover altid med fletning, men jeg kan heller ikke overskue at have hår ud over det hele.

Glattejern og hårtørrer hver dag slider voldsomt på det, så hvis du gør det så husk at bruge et produkt der beskytter det.

 

Det er spild at penge at købe de produkter der lover længere hår, pas på dit eget i stedet!


If life gives you lemons KEEP them!

Because, Hey free lemons!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Aussie ja tak
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 19:15

Aussie (som andre også nævner) er FANTASTISK! Mit hår har aldrig været så blødt, lækkert og sundt før. Det er også blevet noget kun pænere at se på

 

Jeg har hår til taljen ca. og det er naturligt tykt og "gadekøter" blond så der er fylde og farver nok... (ja jeg ELSKER selv mit hår )

 

Mine tips og triks til længere hår hurtigere er nok:

 

1. Maser hovedbunden så du får gang i blodomløbet... Det kan gøres ret simpelt...

 

2. Jern! som krøuterblut hvilket jeg får nu (det er mod træthed men stadig)

 

3. Pas på dit hår! så skal du ikke klippes så tit...

 

Håber du kunne bruge det og held og lykke med projektet


Mvh. Mathilde Snipsen og Guffe

 

Some freinds have to walk on four legs, just so they can carry around their big hearts <3

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hår...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 12:49

 

 

Hehe... jeg har langt, bølget, skinnende hår, som bare vokser og vokser.

Jeg bliver klippet ca. hver 2. år og vasker det dagligt med den shampoo, som nu lige er på tilbud, det kan være Fructis, Schwarzkopf eller Elvital. Bare det koster 15 kr. ;D

Så det behøver virkelig ikke være så avanceret. :)

Heidi

3
2
Svar på denne tråd
 
 Langt hår
Forfatter: 
Dato:  13-02-2015 13:58

mit hår er langt, utrolig tykt og er en blanding af krøller og glat hår. (Glæde ved at have 2 forældre med tykt hår, hvor den ene er med krøller og den anden er ikke)

 

mit hår vokser utrolig hurtigt de første par måneder efter at det bliver klippet, ligegyldigt hvad årstiden er. For 2 måneder siden fik jeg klippet omkring 30 cm af mit hår som gik til lidt over lænden, og allerede nu er det vokset 20 cm. Jeg gør ikke noget særligt for at det skal vokse hurtigt, det har lige som bare altid gjort det.

 

jeg vasker altid mit hår 2 gange med shampoo fra Swartzkorpf (Gliss, den lyserøde), da jeg bliver nødt til at etagevaske, da mit hår som sagt er tykt og langt. Udover shampoo bruger jeg også conditioner fra samme mærke, hvilket gør at mit hår både føles og mærkes som silke

 

udover dette laver jeg altid 2 fletninger om natten. På den måde slippe jeg for at redde det ud om morgenen, hvilket man heller ikke skal gøre når man har krøller (det blicer bare kruset), derfor reder jeg kun mit hår inden det bliver vasket

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har langt hår!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2015 07:49

Hej jeg har langt hår og kan godt sige dig, at det kan være besværligt at have med at gøre! Men det med vokse midler det står jeg af, men altså man skal også huske ikke at brude for meget farve (ved ikke om du farver dit hår) farven gør at håret lige så stille bliver tyndere! Og hvis man har langt tyndt hår og det bliver tyndere kan det ikke bære sig selv... Ligesom en gullerod... Hvis du skræller og skræller og skræller den så er den så tynd til sidst at den knækker! Men nej kender ikke til nogle hårmidler der gør håret længere! Så bare tag det med tålmodighed!

 

Hved faktisk ikke hvorfor du helt nøjagtig skulle læse om gulerødder????

1
0
Svar på denne tråd
 
 Arvelighed
Forfatter: 
Dato:  15-02-2015 14:19

 

spiller sikkert også en del ind som Charlotte nævner.

 

Min far er omtrent skaldet. Så jeg skal vel egentlig bare være glad for at have hår på hovedet..

 


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-02-2015 17:46
Helt sikkert :) Nogle gange ville jeg dog ønske T jeg ikke hvde krøller, så jeg kunne slippe for at have det sat op i hestehale konstant. Mit hår er nemlig både for stort og for tungt til at lave en knold, og det går bare slet ikke at have det løst.. Det kommer bogstaveligt til at ligne en kæmpe løvemanke. Jeg glatter det godt nok engang imellem om aftenen, men det tager bare en evighed. Og ikke nok med det, så krøller det allerede igen næste morgen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er SÅ let...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 08:54

Langt hår er det letteste at få det gror jo af sig selv. Man skal bare lade være med at klippe det.

Her er mit :D

 

Billede

 

Ved så ikke lige hvorfor billedet roterer .... /:


Lehmanns Lotus & Keltic MaCCoy

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 "Bare lad det vokse"
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 09:08

"Du skal bare lade det vokse og undlade at klippe det".

 

Jo, dén havde TS nok aldrig regnet ud selv...

 

Det ligger meget i den hårkvalitet, som vi har fra naturens hånd. Selvfølgelig kan sygdom, underskud af vitaminer/mineraler og daglig behandling af håret have en betydning også.

 

Mit hår kan sagtens nå ned til midten af skulderbladene, men når der nået dertil, så er spidserne knækket, håret filtrer og det er tyndt. Jeg vasker hår 2-3 gange om ugen, lufttørrer mest muligt inden brug af hårtørrer og bruger sjældent glattejern. Jeg bruger en god shampoo, altid balsam og varmebeskyttende efterbehandling og det holder mit hår mere samarbejdsvilligt. Men... den hårkvalitet jeg havde i yngre dage er væk nu.

 

Det vigtigste er nok løbende pleje - og det gælder også frisørsaksen, for at få slid klippet væk, så håret fremstår pænt og velplejet.


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhhh Camilla
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 13:10

Nu skriver TS jo ikke at hun har nogen særlige vanskeligheder med SIT hår, så der er ingen grund til at rulle med øjnene af folk som svarer, at hår gror af sig selv. Lidt flabet svar syntes jeg :/

ingen kunne jo gætte at du ville læse tråden og at du har hår issues.


Lehmanns Lotus & Keltic MaCCoy

 

0
2
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider