Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Julegaver
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 14:26

Nu må alle, andre end mig, da være færdige med at købe julegaver?

 

Det er vel nu helt sikkert at gå ind i butikker uden at støde ind i nogle køer?

1
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 15:25

har endnu ikke stået i kø for at købe julegaver.... har nu også valgt regnvejrs dage og gå gader så jeg slap for den slags....


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 butikskø
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 16:37

Åhhhh jeg tror ikke jeg tør vove mig i nogen butikker endnu... Først engang til Januar.

 

Var ude og købe gaver Mandag, og efter ½ time i kø i Matas hvor 4 gamle damer havde mast sig ind i køen gik jeg hjem og bestilte på nettet! Det havde jeg ikke lige tålmodighed til...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre....
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 18:09

... eller heldigvis er jeg ikke færdig.

Dem jeg skal holde jul med har nemlig spurgt om jeg vil være med til gaveudveksling - og det vil jeg jo gerne.

 

Jeg har ikke set nogen ønskelister endnu - men det kommer velsagtens snart, så jeg ved hvor mange jeg har sagt ja til at være på gave med

Jeg har fået købt den ene jeg har vidst i god tid jeg skulle købe.

Og i dag fik jeg købt en til - til mig selv, da min far har sendt en "lille" pengegave til mig, så jeg selv kunne finde noget godt. DET blev så også en rigtigt god gave - nemlig en Kitchenaid køkkenmaskine som jeg har ønsket mig i mange år, men været for nærig til at købe. NU skulle det være - og den kommer ikke under træet, for den tages i brug lige om lidt, til at hjælpe mig med småkageproduktionen.


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

2
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 18:39

Her er det nemt nok, for jeg har ingen familie, så der skal ikke købes gaver til dem.

 

Og venner er jeg ikke rigtig på gave med. Det er mere sådan noget spontant noget. Min allerbedsteste bedste ven er rigtig sød og hjælper mig meget i hverdagen. Isæt det sidste halve år, hvor jeg har været en del syg. Jeg kan ikke rigtig returnere de tjenester og han nægter at modtage penge. Tilgengæld faldt jeg over en dvdboks med Bruce Willes, som han blev rigtig glad for. Og så har jeg oxo inviteret ham på mad flere gange.

 

Tilgengæld giver jeg en julegave til mig selv. Så i år har jeg fået en guldring med brillianter. Min veninde havde ringen liggende, som hun ikke kunne passe. Og hendes døtre var ikke interesseret. Hun fik den vurderet ved en guldsmed, som sagde at guldværdien var 200 kr og de ville ikke give noget for stenene, da hendes certifikat er forsvundet. Jeg er ligeglad med værdien, men kan li' ringen, så jeg købte den for 400 kr


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 køer i butikker
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 20:03
Køerne i butikkerne (Muuuuuuh) ;-) :-P

Tror jeg kun bliver værre hen imod jul, især hvis du vælger weekenderne. Jeg forsøgte i lørdags, men følte mig så presset i menneskemylderen at jeg også endte med at tage hjem og bestille på nettet.... i fred og ro med en kop te og uden andre som ånder mig i nakken.

Var dog ugen forinden afsted på en fredag og der følte jeg mig ikke nær så presset, hverken på gaden eller i butikkerne eller køerne.

Men JEG er færdig for i år.... så jeg skal nok lade være med at stå foran dig i køerne :-)

"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 20:38

Kan ihvertfald sige at sidste lørdag var kaotisk!

 

Jeg havde ikke skænket det en tanke at det var lørdag. For jeg var syg om fredagen så var ikke i skole, og så mistede jeg lige lidt fornemmelsen for hvilken dag på ugen det var..

 

Skulle bare liiige ind og hente noget i Illum, som jeg havde købt og betalt over deres hjemmeside. De tog alt for mange penge i fragt, som jeg kunne spare ved selv at hente det i butikken.

I S-toget derind går det op for mig at det er lørdag.. I december..

Men tænkte at jeg overlevede jo nok, jeg skulle bare hente den ting i Illum, og så kunne jeg ved samme lejlighed ordne de sidste to gaver, nu jeg alligevel var der.

 

Øhhh nej

Jeg sad fysisk FAST i Illum på et tidspunkt, midt i en klump mennesker og kunne hverken komme frem eller tilbag i 20 sekunder. Lang tid, da jeg kunne mærke klaustrofobien begynde nede i maven!

 

Var så rundt efter gaver på Strøget og der var ALT for mange mennesker. Især en hel del svenske hausfraus i store pelse, hvilket undrede mig, for er tøjpriser osv ikke lavere i Sverige?

De gik ihvertfald rundt og svingede læderhåndtaskerne i hovedet på os andre, det var så hyggeligt

 

Samt en masse børn der løb rundt uden opsyn, blandt andet en 12-årig pige i Body Shop, uden forældre, der TRE gange præsterede at hamre hele kroppen ind i min pose med Royal Copenhagen-gaven til min mor, fordi hun skulle STYRTE rundt i butikken i fuldt løb. En lille, smal butik uden plads. Vi andre stod på linje for at komme hen til døren (der var ikke plads til at gå to og to), men den unge dame maste sig forbi os allesammen, skubbede til posen med mine varer for 3. gang og var generelt en pestilens.

 

Nej du, jeg ville ikke turde bevæge mig ud endnu, det var traumatiserende

 

Netshopping må da være enhvers redning i disse tider.

Jeg elsker shopping, især når der ikke er andre mennesker


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 øh ..... næh....
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 21:03

jeg har endnu ikke et overblik over HVEM der skal ha og HVAD de skal ha. Det når jeg nok på fredag og så finder jeg nok det jeg har brug for :)


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 21:40

prale prale prale

 

Mangler kun en gave som jeg næsten ved hvad skal være, desværre kræver den nok at jeg bevæger mig ud i shoppehelvedet i weekenden, tror ikke mit normale trick med at shoppe fredag efter spisetid virker her den sidste weekend før juleaften.

 

Glædelig julegaveindkøb til alle:-)

 


Mvh Naja

 

 

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

2
0
Svar på denne tråd
 
 late shopping...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 19:00

Jeg har pre-barylere ofte handlet i den sidste time, før butikkerne lukker. Altså i den slags butikker, som kan finde på at have åbent til klokken 21-22 stykker. Der var virkelig en dejlig ro, og så blev det nærmest hyggeligt at handle.

 

Nå, men de sidste 4 år har jeg haft barylerne, og så sluttede den aftenfest ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider