Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Julens 12 diæt råd
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 22:11

Julens 12 diætregler:

1. Hvis du spiser noget, uden at nogen ser det, indeholder det ingen kalorier.

2. Hvis du drikker sukkerfri sodavand og samtidig spiser en chokoladebar, vil alle kalorierne i slikket blive elimineret af de manglende kalorier i den sukkerfrie drik.

3. Hvis du spiser sammen med nogle andre tæller kalorierne ikke, hvis du blot spiser det samme som de gør.

4. Fødevarer, der indtages af helbredsmæssige grunde, såsom chokolade, cognac eller ostekager, tæller ikke med.

5. Hvis du sørger for at opfede alle personer i dine nærmeste omgivelser, vil det få dig selv til at se tyndere ud.

6. Fødevarer, der indtages under en filmforevisning, tæller ikke med, idet de indgår som en del af et underholdningskoncept og ikke som led i din ernæring. Det gælder f.eks. chokoladestænger, popcorn, pebermyntepastiller, franske mandler og alle typer bolsjer.

7. Ituslåede eller knuste småkager indeholder ikke kalorier, de er forsvundet under knusningen.

8. Alt, hvad der slikkes af knive eller skeer mens du f.eks. tilbereder søde desserter, indeholder heller ingen kalorier.

9. Fødevarer, der har samme farve, indeholder samme mængde kalorier, f.eks. spinat og pistacie-is.

10. Chokoladens farve er universel, og den kan derfor erstatte et hvilket som helst andet fødemiddel.

11. Alt, hvad man spiser stående, er fri for kalorier. Det skyldes formentlig tyngdekraftens indvirkning på kaloriernes vægtfylde.

12. Alt, hvad man spiser af en andens tallerken, er fri for kalorier, eftersom kalorierne rettelig tilhører den anden, og derfor vil hænge fast på hans tallerken.

God jul og nyd den med god samvittighed


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

10
0
Svar på denne tråd
 
 Julemad
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 22:26

Ha ha ha....

Punt 9 er især godt! Det vil jeg huske! :-D

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 06:34

Pkt. 9a: grønt er altid sundt, derfor er pistacier sunde og alt hvad der indeholder pistatice - f.eks. is og marcipan


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Gnæk gnæk.....
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 15:54

Gnæk gnæk - jeg vil fede min omgivelser op, således at jeg fremstår som en sylfide :-)

 

mvh Charlotte - som elsker nougat - nougat er brun - brune kartofler er brune - brun farve er lig med en kartoffel - kartoffel er en grøntsag - grønsager er sunde - moral bare spis løs af nougat.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Fnis...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 18:43

minder mig om mit fornyeligt (snøft) overstået Disney cruise. Det varede 14 nætter. Den første aften sagde cruise directoren Natasja at "båden" havde magiske evner. Den var kaloriefri. Så "if you see it, eat it". Tror ikke at "båden" havde lyttet. Tog 12,4kg på

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider