Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dagens tre gode!
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 20:15

Er det ikke lang tid siden vi har haft "dagens tre gode"?

 

Her er mine;

 

1:

Min "nye" dressurhest og jeg er ved at finde takten og han gav en super tur i dag. Så nu begynder jeg at tænke på stævner, hvilket jeg har holdt pause fra i snart 8år Der er noget rust, som skal bankes af !

 

2:

Vi har varmt vand i hanen!

Ja, det lyder lidt underligt, men i de år, hvor vi har boet på gården, har vi kun haft lunken vand at bade i. Men nu har vi fået nyt jordvarme! Så nu kan jeg gå i et VARMT bad og det har jeg nydt i dag!

 

3:

Har været inde og se min dejlige mand deltage i klubmesteskabet i klatring. Dejligt at lave noget andet med ham, som ikke er byggeri eller daglige pligter!

 

Så en super dejlig dag til samlingen herfra

 


Wrap og hø sælges.

Dejlig kat. 1 kåret stævnepony sælges

Opstaldning tilbydes

staldlauenborg.dk

8
0
Svar på denne tråd
 
 Mine tre
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 20:41

1. Set nogle dejlige mennesker kortvarigt, som jeg ikke ser ret ofte. Lidt tid brugt sammen er bedre end ingen tid brugt sammen :-)

 

2. En god jule-gåtur rundt i Kbh, til de julemarkeder der er på Kultorvet, Højbro Plads og i Nyhavn. Masser af julestemning

3. Indtaget en lækker Afternoon Tea på skønne Konditori Antionette i Pistolstræde.

Dejlig dag i København :-)


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 21:24

1: Har haft en skøn gang undervisning på Zahrah, som bare rykker med 7-mileskridt for tiden

 

2: Set en gammel veninde, som ovenikøbet pønser på at komme ud på mit opstaldningssted at stå

 

3: Fået super lækker aftensmad og haft et hyggligt besøg ved min mor sammen med gemalen..Hygge.


Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 dagens 3
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 21:30

1: Vandt en konkurrence jeg havde glemt jeg havde været med i :) Så nu er der lidt ekstra til hunden.

 

2: Har haft en dejlig ustresset dag med hygge på sofaen sammen med dyrene mens manden sørgede for julegaver :)

 

3: Fået fat i 3 flasker af den gode rødvin så der er lidt til nytårsaften sammen med resten af rødvinsbanden :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 23:22
1. Har ikke mærket så meget til sygdom her i weekenden, andet end lidt sløvhed (har udsigt til 6! Uger, så det er MEGET positivt med de gode dage)

2. Tilbragt hele weekenden med familien, dejligt (y)

3. Hesten rykker helt enormt for tiden :D

. Nadja & Aagaardens Don Romino.

* Max Nobel 7. maj 2003- 23. oktober 2013 *

"vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"

Undervisning tilbydes: www.hestegalleri.dk/marked/Andre- ydelser-/1004200-under ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 23:29

Elsker de her tråde :)

 

1. ham der Jesper (kæreste gennem 6 år ) er på besøg, han har været her siden onsdag og bliver for at fejre min fødselsdag på tirsdag :D han har planlagt en hemmelighed efter min forelæsning, er lidt spændt!

 

2. Kom ind på den rotation jeg helst ville på studiet! Det betyder jeg skal ud på stordyrshospitalet i Taastrup til foråret = MASSER af føl! Jubii

 

3. fik lokket Jesper med til spinning i dag, mod at jeg tog med ham ned og styrketrænede.. Tror vi må konkludere at jeg elsker min slags træning, og han elsker sin egen, men sjovt at prøve hinandens (knapt så sjovt at finde ud af hvor svage arme man har )


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens 3
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 06:36

Jeg vil justere til weekendens 3

 

Manden og jeg tog på weekend i Århus, vores fælles julegave til hinanden. Så uden at sætte tal på har det været en god og hyggelig weekend kun os to - ose i butikker, få god mad, ægteskabelige pligter, standup lørdag aften. Søndagen blev rundet af med at manden så på biler mens jeg sad og strikkede, i Bilernes hus i Silkeborg.


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 12:49

1: Jeg er lige blevet enig med forhandleren om en god pris, så i løbet af ugen har jeg købt min første bil nogensinde

 

2: skal ud at skridte på Fame idag for første gang i 2 uger ;-D

 

3: skal ned og styrketræne med min bedste veninde i aften


- Sascha & Fame <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

0
0
Svar på denne tråd
 
 I dag...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 13:17

... må de for mig være

 

1. der er kun 4½ arbejdsdag til jeg har juleferie

 

2. der er kun 4½ arbejdsdag til jeg har juleferie

 

3. der er kun 4½ arbejdsdag til jeg har juleferie


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

8
0
Svar på denne tråd
 
 3 gode for i dag
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 13:30

1) Jeg har stadig en dejlig fornemmelse i kroppen efter en god ridetur i dejligt vejr i går på parthesten, som endelig er kommet sig over en virus.

 

2) Det strømmer ind med arbejdsopgaver til denne uge, OG jeg har det fint med at sige "nej tak" til dem, der ikke kan nås, inden min juleferie starter på torsdag

 

3) Juleferie lige om hjørnet, yeeees!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens 3
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 14:02

1. Jeg har samlet et nyt skoskab fra Ikea. Nu skal det bare skrues fast i væggen (mandens problem)

2. jeg har flyttet lidt rundt på vores ting i forgangen, så når skoskabet er helt på plads kommer der faktisk til at se flot ud. Vi kommer af med en masse rod når skoene bliver skjult

3. jeg skal ind til ugens sprogtræning med en ukrainer. 1 time hvor hun øver sig i de svære danske lyde og jeg opdager hvorfor udlændinge synes, at dansk er svært.....

4. lige nu begynder jeg at se lidt blåt på himlen :)


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dagens 3 gode
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 14:12

Dagens tre gode

 

1) Forkølelse er på retur, nu har jeg kun ondt i halsen (men er altså på job)

2) Jeg har sendt to job-ansøgninger i dag

2) Vi nærmer os juleferien (4½ dag)


Mvh

Charlotte

 

T-shirt-butikken.dk - også t-shirts med hestemotiv

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 15:56

Puha... Dagen har sku ikke været særlig god indtil videre, men man kan vel godt støve lidt godt frem blandt alt det dårlige alligevel

 

1. Har haft migræne "attack" i dag, så var nødt til at tage hjem og sove den ud. Det er overstået nu! Omend jeg er lidt ør, hehe.

2. Selvom jeg skulle op klokken bæ var det stadig noget helt særligt, eftersom DET KUN ER 2. NAT I MIN EGEN LEJLIGHED

3. Varm tomatsuppe


Med venlig hilsen Cecilie :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens tre gode
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 16:44

Mmm... dagens tre gode:

 

1. Jeg var til jobsamtale, og jeg overlevede!!!! Nu skal jeg så bare se om jeg overlever ventetiden til jeg får svar på om jeg går videre...

 

2. Min kontrakt og betaling for ny lejlighed burde være nået frem i dag hos dem som skal tage sig af det, så jeg håber jeg snart kan få nøglerne!!!

 

3. Jeg har en aftale med en veninde i aften på en bar, hvor vi skal sludre og sladre og drikke gløgg i spandevis!

 

Lene

 

P.S. Nu er det jo ofte Esma der starter disse tråde, er der nogen der har set noget til hende for nylig?

 


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Off topic og så alligevel
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 16:50

Lene: Flytter I væk fra jeres fine hus? Jeg har tit besøgt din præsentation og været lidt misundelig


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 16:52

1. Vi har fået installeret vores nye opvaskemaskine

 

2. Jeg begynder at føle mig klar til eksamen i morgen

 

3. Jeg har hånden i en skål pebernødder ;)


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine 3 gode
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 17:11

1. Min barndomsveninde har fået 10 i dag i en eksamen, som hun ellers var meget utryg ved :-)

 

2. Jeg fik afsluttet en opgave på job idag som har trukket tænder ud i lang tid og drænet mig for energi. Endelig kan jeg komme videre og koncentrere mig om noget andet. :-)

 

3. Jeg skal snart hjem til førnævnte veninde og fejre og hygge :-)

 

jeg elsker disse tråde :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 19:21

jeg er helt med på lisbeths liste

 

Ellers må det være :

 

efter en uge på knæ med at banke chaussesten, er det nu så vådt, at det ikke kan lade sig gøre, så endelig andre arbejdsopgaver. ( skal køre minigraver i morgen )

 

vores nye geder er ved at være trygge ved mig og den ene vil endda gerne kløes. Og da jeg gik efter aftenfodring begyndte hun at "kalde" på mig

 

Der er tændt op i brændeovnen

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens tre gode
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 12:21

Dagens tre gode

 

1. 'juleklip' hos min søde og dygtige frisør. Vi fik lige hinanden opdateret, jeg har nu smart hår igen og vi fik ønsket hinanden god jul og godt nytår

 

2. skal snart ud på den daglige 1/2 times tur med hunden. Det er sådan set et godt punkt hver dag

 

3. jeg er snart færdig med at strikke kroppen på min tykke varme sweater. Så er det en dyb indånding og så i gang med ærmerne. Og nej, den er ikke klar til jul


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens tre gode
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 12:37

1. Jeg har fået bestilt en seng til min nye lejlighed. Yeahhh!

 

2. Jeg har en aftale med een i aften.

 

3. Jeg har lige haft en rigtig hyggelig Skype-snak med en meget god veninde i Italien. :-)

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 12:44

Dagens 3 gode her er

 

1. Der skete kun materiel skade, da én valgt at kører ind i min far her til morgen.

2. Den står på bentræning i Fitness centeret efter job.

3. Min mor har lovet lækker kylling til aftensmad.

 


- Catine

 

Don't try so hard to fit in, when you were born to stand out!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lenuccia
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 18:21

Lenuccia ... dine punkter 1 og 2 har da intet med hinanden at gøre .... vel?


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

2
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 20:07

1. afleveret min første eksames opgave i dag. så den er sluttet.

 

2. har total hygget med min baby i dag...

 

3. jeg har juleferie ind til 5 Januar...

 

4. min mand og søn sover dejligt på sofaen, så mor har magten...

 

hov det var da 4 ting, ej sikke noget... tihi


hvor intet vover intet vinder

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjjj"
Forfatter: 
Dato:  19-12-2014 10:42

1. Jeg har føds'dag

2. Jeg har føds'dag

3. Jeg har føds'dag


Venlig hilsen

Mie Jensen

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens tre...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2014 11:29

LP-mor (Sanne)

 

No comments!


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens tre
Forfatter: 
Dato:  19-12-2014 11:30

mie jensen *jamaica*

 

TILLYKKE!

TILLYKKE!

TILLYKKE!

(altså nissehuen er lidt malplaceret, men han gad ikke tage den af for mig!)


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-12-2014 20:01

1. Jeg havde en FANTASTISK fødselsdag i tirsdags! Blev vækket til morgenbord af min kæreste, afsted til forelæsning, og da jeg kom hjem havde kæresten dækket bord og lavet mad, og pludselig kom 3 af tøserne uanmeldt på besøg, fuldt bevæbnet med gaver og kagedame!

 

2. Rejser til England imorgen for at fejre jul hos min far. ELSKER at holde engelsk jul, det er SÅ hyggeligt!

 

3. Skal nyde den jul jeg får ekstra meget, for der skal læses til eksamen hver dag. Det betyder jeg kan nyde dagen endnu mere når jeg er færdig med at læse for den dag, og jule igennem!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens 3 gode
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 17:28

Sophie og Mie jensen - tillykke med fødselsdagen forleden

 

Dagens 3 gode

1) jeg er i gang med min første sweater strikket med 2 farver garn. Jeg har bøvlet med det første ærnegab, pillede op og nu ser det rigtigt godt ud. Så det er en strikketeknisk sejr

 

2) juleforbereedelserne skrider fremad, stille og roligt. Så jeg HÅBER at slippe for at stresse de næste par dage.

 

3) jeg fandt sønnens træningstøj, som han ikke ahvde fået med da han flyttede. Nu skal det bare pakkes sammen med en lille juekasse og sendes i morgen. Og nej, han har det nok ikke til juleaften men det må han så overleve

 


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider