Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ændringer kan være svære
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 10:20

I lørdags smuttede min højtelskede Nokia Lumia 800 ud af hånden på mig. Den endte på køkkengulvet og da jeg samlede den op kunne jeg godt se at det ikke så rigtigt godt ud. Hele det øverste stykke af skærmen var kvast og den kunne så heller ikke tændes igen.

 

Eftersom den var godt på vej til 3 år havde det jo ligget i baghovedet et stykke tid at udskiftningen nærmede sig, men jeg havde udskudt det igen og igen. Nu blev beslutningen så taget for mig.

 

Så stod jeg med overvejelserne om det skulle være en ny Windows Phone eller om jeg skulle prøve en med Android (iPhone har aldrig stået på min ønskeliste )

 

Android tilbyder langt flere Apps, Windows Phone er velkendt funktionelt og der er trods alt flere Apps til de nye WP 8.1 end til min gamle WP 7.5. Så det gav nogle hovedbrud, på et tidspunkt tror jeg damen i El-Giganten var ved at være træt af mig.

 

Jeg endte så med en HTC med Android, dejlig stor skærm og sikkert masser af Apps, men jeg savner min Nokia. Android har kun plads til 8 Apps på forsiden, hvor jeg er vant til et nærmest ubegrænset antal tiles, som jeg kan lave store og små efter behov. De Apps jeg har fundet indtil nu virker ringere gennemarbejdede end dem jeg havde på Nokia'en osv.

 

Men jeg vænner mig vel til det hele på et tidspunkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 10:32

På arbejde fik vi en Nokia Lumia for et lille års tid siden - og alle hader den, fordi den er ulogisk og omvendt, af stort set alle andre mærker.

 

Så du har helt ret i, at det er smadder svært, at få ny mobil som ikke er som den "plejer".

Når noget man kender godt sidder i fingrene, er det håbløst at få det op i hjernen, for fingrene får trykket først.

 

Jeg byttede gerne med dig men jobbet ville nok glo en omgang eller to, når de opdagede det.


Jeg holder meget af positiv sladder der opstår af interesse for andre mennesker -

Men hader negativ sladder, som skal skade andre og som er udokumenteret.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Mobil...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 13:54

Jeg er på min 3. iPhone. Alene af den grund at jeg ikke gider et nyt styresystem. Er selvfølgelig glad for den, de holder godt og længe, men de er bare ikke det bedste på markedet længere, men der er bare rart at den gør som den plejer.

5
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 15:25

Jeg har godt nok en samsung med android og jeg har 5 forsider med apps på jeg kan bladre imellem. Men android burde kunne det samme uanset telefonmærke.

 

 

Under programmer , skal du vælge Widgits ( står øverst)og trække apps over til dine startskærme. Du kan også trække apps'ne ud af forsiderne ved at holde fingeren på den app du vil fjerne og så køre den til skraldespanden eller widgits igen.

 

 

Vh Charlotte

 


Heste lyver aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 
 smartphones
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 15:31

min søn har fået Nokia og han er vildt glad for den. Han fik lige et kursus af min storebror og så kørte det ellers derudaf.. det eneste knægten savner er lidt flere spil, men han vil ikke tilbage til sin HTC eller Sony..

tror man skal vænne sig til tingene.. og så finder man ud af om man er til det eller ej..

 

min Samsung er efterhånden vist 2 år eller deromkring og jeg kan godt mærke den er slidt og fyldt.. (altså hvor kan Facebook og Hayday altså fylde ). Så det varer nok ikke evigt før jeg skal på udkig efter noget nyt..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tju hej osv
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 15:50

Jeg er så glad for min Doro med STORE trykknapper Den man ringe til nogen med og de kan ringe tilbage og den kan også sende og modtage SMSer...Ta ta og det er helt vildt stort at den sørme også kan tage fotos

 

PS Der kan muligvis forekomme ironi i dette indlæg.


Sælges:

Reinmanns Reinning (luksus)sadel, ekstra bred og ca 69 cm lang. brun med egeløv. Med alu-bøjler, fortøj og Reinsmann filtunderlag. Skriv en besked for mere info.

1
0
Svar på denne tråd
 
 ikke forstået...?
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 16:01

Du skiftede din Lumia ud med en android?? Vildt mærkeligt, mig ikke forstå Jeg eeeeeeelsker min Lumia, som er en lillebitte model (520), der er EN ting, jeg er træt af, og det er det manglende T9 tastatur.

 

Min næste telefon er en Lumia 630 :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 
 Android
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 16:55

Jeg har en Samsung s3 mini (den har samme størrelse som en iPhone 3 - 4 stykker), som kører med Android. Jeg har plads til 20 apps pr. side (og der er 6 sider), så jeg tror bare at det er et spørgsmål om lige at finde ud af, hvordan din nye telefon fungerer. Android er godt og stabilt, min giver i hvert fald aldrig nogen problemer.

Giv den lidt tid, så skal I nok blive gode venner. ;-)

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 19:42

uha sikke en voldsom ændring i dit liv


 


western,skovturs, distancerytter som rider på hesten over dem alle
nemlig selveste Whitey

Hilsen

Anja

0
1
Svar på denne tråd
 
 Grædefærdig
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 21:17

Jeg har snart nået det stadie hvor jeg er grædefærdig, så jeg er tæt på at ville bytte, pony-mor.

 

Nej taina, lige nu fatter jeg heller ikke hvad der ramte mig. Det tager lidt mere end et par dage at lære den her at kende. Det andet var jo fuldstændig ligetil, og da så jeg fik Windows 8 på pc'en så kørte det som smurt i olie.

 

Jeg installerede Office og det vil kun gemme i skyen, men jeg kan ikke oprette en DropBox for den vil ikke acceptere nogen af min mail-adresserog den kan ikke få forbindelse til OneDrive, så er det godt nok op af bakke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lumia....
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 21:22

Min lumia er den telefon, der har givet størst mening for mig, sådan nogenlunde hurtigt. Nu har jeg vist efterhånden også fået luret, hvordan onedrive, computer og tlf. lagrer i forhold til hinanden, så jeg ikke skal sidde og slette billeder tre gange ;-)

 

Hvis du har købt den hos Elgiganten, tilbyder de vist 14 dages returret, også når man har testet den... så måske kan du nå at komme til fornuft endnu ;-)

 

mvh. tina

 


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 
 Android
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 21:28

Tillykke med din nye telefon ;-)

jeg har android og skal 'aldrig' have andet.

Du burde sagtens kunne få mere end 8 ikoner på forside . Det har noget at gøre med indstillingerne.

Jeg har plads til 18 ikoner og derudover 4 ekstra forsider som jeg kan bladre til, men som jeg ikke anvender.

Håber at I bliver gode venner :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider