Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvilke fobier har i?
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 16:16

Hej allesammen.
Hvilke fobier har i?
Er ved at lave en opgave om det, så skriv endelig :)

Jeg kan jo starte:
Jeg er bange for tandlæger.
Fyrværkeri er jeg ikke så stor fan af.
Og så er jeg mega bange for fugle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 16:35

Edderkopper
Tandlæger
Højder
Fly
Ild
Tab
Det paranormale
Og så er jeg også let klaustrofobisk (at sidde fast, at blive holdt fast)


Mvh. Lykke


*Gemstone Walking Horses*


***TWH åring søger part***

Groundwork, mental stimulering, shows mm...


Med FB grupperne:
Horse Behavior & Groundwork, Equine Color Genetics og Træf hestefolk imellem

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 17:01

Edderkopper

nåle

højder (ved ikke om højdeskræk er en fobi, men jeg er meget bange for højder)


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 fobier
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 17:22

Jeg har fobier for:

  • Højder
  • Store edderkopper
  • Jeg er også let klautrofobisk (kan ikke lide at sidde fast)

Store og små mennesker rider lige godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 18:16

Frøer!!!! Desværre en stor fobi for mig, kan gå helt i baglås! Hader overraskelsesmomentet når de pludselig springer op (ja efter struben selvfølgelig;0))...

 

Højder... Ikke når jeg skal et par trin op af en stige eller på en stol, men sådan en ståltrappe med huller i så jeg kan se ned igennem, føj! På en ferie var vi oppe i en gammel kirkeruin, da vi skulle ned, stivnede min krop og sveden sprang frem, den reaktion kom meget bag på mig.


Venlig hilsen

Mie Jensen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eeeeeee
Forfatter: