Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Alle de reklameindlæg på Hyggesnak!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 19:54

Hej.

 

Er jeg den eneste, som synes, at det er ved at tage overhånd med alle de reklameindlæg, som dukker op, fejlposterede, herinde på Hyggesnakken?
Det er især "viral marketing" hvor reklamen er forklædt som en almindelig tråd. Det er enerverende!

 

 

Heidi

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 20:23

Jep, det er gået helt amok efte den tråd var oppe at vende i Montecarlo :-(


- Sascha & Fame <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Nåeh ja...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 20:37

Tænkte godt, at det var pga. det. Øv, hvor er det irriterende! :(

Gid, man kunne forhindre det.


Heidi

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 20:55

Det er mega irriterende.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 Meld dem
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 22:48

Hvis I støder på tråde som I ikke synes skal være herinde, så tryk på Kontakt Heste-Nettet i bunden af siden og meld tråden, så vil der blive kigget på den.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 01:23

Plovbæstet, jeg kan huske jeg stod og vaskede hove lige under højtaleren i stalden - måtte helt stoppe og undre mig og lige spidse ørerne en ekstra gang - hørte jeg virkelig Heste-Nettet blive nævnt? Den dag tog det så lige 10 min ekstra at ordne fusser på divaen. :-P

 

Og så hut jeg visker, opfordrede de faktisk folk til at gå ind og læse og skrive indlæg, hvis man ville vide alt.

 

Desuden er HN meget kendt i iværksætter kredse for at have fantastisk SEO (search engine optimization) som gør at HN ligger nummer 1 på stortset alt hvad der kan spørges om, og jo bedre SEO, jo flere besøg får du på din hjemmeside. Derfor er det meget interessant for iværksættere, hvad der lige har gjort at HN kommer op som nummer 1 på google på næsten alt. Jeg er sikker på, hvis du googler afkalkning af kaffekande, divacup, afslibning af gulve etc, så vil der helt sikkert komme et hit op fra HN. Mange prøver at knække koden til hvorfor HN har så god SEO, så vidt jeg har læst mig til, kan ingen rigtig forstå hvorfor.

 

Ja, jeg gad i hvert fald godt have så god SEO på min hjemmeside. ;-)


- Sascha & Fame <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

4
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, HN har virkelig alt.
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 11:24

Hej.

 

Ja, jeg tøver ikke et sekund med at melde fejlplacerede indlæg... tror næsten moderatorerne må være trætte af mig. ;D Melder nogle gange indlæg flere dage i træk.

 

Men ja, man kan finde alt herinde. Uanset hvilket problem, jeg goggler, ender jeg alligevel altid med at læse svaret herinde på det trofaste Heste-Nettet.dk! :D
Bare synd, at det skal misbruges til reklamer... Men lad os da håbe, at brugerne er for kloge til at falde i så alle dem, der reklamerer, ikke får noget ud af det. ;)

 

Heidi

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 SEO....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 11:41

Jeg tror, at det der sender HN til tops i forhold til andre SEO-optimerede sider er, at Google også kigger på, om der er nyt indhold på siden. Og der må man jo sige, at HN overhaler diverse virksomheders hjemmesider med ret mange indlæg (og dermed nyt indhold) om dagen :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
2
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 12:08

Lidt paradoksalt er der et indlæg på HN om at det er ved at uddø og så dette der brokker sig over nye folk på siden

 

Nu kan jeg høre jeg ikke er opmærksom nok for jeg kan måske spotte 2-3 indlæg af dem der henvises til i tråden, og det er virkelig ikke noget der kan få mig op ad stolen

1
0
Svar på denne tråd
 
 CarolineR
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 12:38

CarolineR: Det er fordi indlæggene er blevet entet slettet eller flyttet med lynets hast! ;)

Heidi

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kedeligt nyt
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 14:17

Sascha/ Hverken afkalkning af kaffekande, divacup, afslibning af gulve hitter i top på google.

Ikke endgang vild med dans får HN til at hitte, så måske det er mere dødt herinde end godt er. . .


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

2
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 14:18

Men når de bliver fjernet så hurtigt kan de vel umuligt nå at genere nogen, andet end dem som skal bruge tid på at fjerne dem?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Shagya:
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 17:55

Nej, det er ikke korrekt, jeg finder ofte indlæg, der er tilbage fra 2005/2006 når jeg googler et eller andet. :-)


- Sascha & Fame <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sascha (Fame)
Forfatter: 
Dato:  16-11-2014 11:44

Var der ikke også mere gang i den i 2005 - 2006 end der er nu?

 

Irreterende med de mange kreative indlæg, men se det i øjnene folkens, HN panelet er eftertragtet for ærlige, saglige og kompetente svar eller noget i den stil...

 

Spørgsmålet er vel om de bliver passende faktureret.

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode gamle HN
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 08:18

Hvis jeg vil vide noget om noget er det stadigvæk herinde jeg spørger. Og det vil jeg blive ved med. I ved bare det hele!


 

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider