Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Erfaringer/råd søges
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 16:02

Billede

 

Billede

 

Hej med jer hestemennesker...

Jeg har en tung sten hængende på min samvittighed over at have solgt min plag til det -( ikke korrekte sted), hvor jeg så nu har måttet købe ham retur... Og nu er spørgsmålet hva jeg så skal stille op.. Jeg har ham opstaldet på et fantastisk ridecenter hvor han trives og er blevet glad igen, men min økonomi tillader mig ikke at beholde ham :´-( Så jeg går og overvejer om jeg "TØR" låne ham ud eller om jeg denne gang kan finde en korrekt køber som vil tage sig af ham. Han er 2,5 år ( bliver 3 år til maj 2015), en skøn blanding af Newforest (Mister Malthe) og Araber/trakhener på morsiden. Han er dyb rød med blis og sokker og vokser desværre nok over ponymål :-/ Passet med alt og dagligt i hænder.. Ikke påbegyndt longering el lign grundet manglende tid. Så kære hestefolk - har i nogle gode råd? Ønsker ikke nogle trælse kommentarer og sure opstød som jeg ofte har set herinde... ;-)

Der ligger 4 billeder af ham på min profil..

Stort håbefuldt knus fra hans bekymrede hestemor.


Vil aldrig glemme min skønne Sacha......

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 19:04

lån ham ikke ud alt for mange dårlige udlån, du vil kunne få mere når den er tilredet enten sælg nu eller vent til den er tilredet


 


western,skovturs, distancerytter som rider på hesten over dem alle
nemlig selveste Whitey

Hilsen

Anja

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider