Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Køb af eos
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 10:39

Hej, jeg har ledt og ledt efter sådan en eos 3 pakke Alice in wonderland hvor der er en blå, hvid og rød eos i. Jeg ved ikke om der er nogen er jer der kender dem men... Jeg ville lige spørge om i vidste hvor man kunne købe sådan nogle, for alle steder jeg har kigget er de udsolgt. Jeg vil blive rigtig glad hvis i ved noget?? Jeg har faktisk også ledt efter en lilla eos, og har også haft bestilt nogle da jeg så åbnede dem var de så ikke ægte. Men hvis i ved noget kender, kender nogen gode sider/butikker så er jeg glad.???


0
0
Svar på denne tråd
 
 Eos ...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 14:12

 


Nice Hair har den, dog ikke på lager - Alice In Wonderland. Måske det har været en Limited Edition? Jeg kan se at Billigvoks.dk heller ikke har den, så det kunne det godt tyde på.

 

Og som du har fundet ud af, så er det ikke altid den ægte vare man får, hvis man køber over Ebay. Men det kan jo være du er heldig næste gang. :-)

 

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 14:31

Kan se Beautybay com har mærket, men ikke den 3 pk. Kender det ikke, men kan du evt. finde alle tre der er i pakken på den side og købe det på den måde?

 


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alice in Wonderland
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 12:06

Alice In Wonderland var desværre en limited edition. Dvs. at de ikke bliver produceret mere i forhold til det antal der blev lavet fra start. Det kan være der stadig har noget på lager, men så bliver det noget af en udfordring at finde dem :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Læbepomade
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 12:10

Selv på EOS skriver de at den ikke længere er tilgængelig.

evolutionofsmooth.com/alice-in- wonderland-lip-balm-collection.html

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider