Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Posen gik i stykker? Hvis skyld...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 20:27

Hjælp mig lige med et ligegyldigt dilemma.

 

I dag hentede jeg noget rimelig dyrt takeaway. Det blev pakket og udleveret i en pose. Da jeg går derfra går bunden ud af posen og maden ryger ned på jorden og ja..... Jeg overvejede at spise det fra asfalten meeeeen

 

Er det min skyld eller bør firmaet give en ny portion? Det er mest "for sjov" jeg lige vil høre jeres mening

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 afhænger af...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 20:35

hvis det er inden du når ud af butikken, vil jeg mene det er deres problem, men hvis du er nået at gå derfra dit eget.. jeg ved det dog ikke :)


Mvh Gitte

 

3 års fuldblodsblandings hoppe på p.t.160 cm/stg sadel og hovedtøjsvant, passet med alt. send PB ved interesse.

 

Turf King hovsko str. 4 (135-140mm) kun prøvet på hesten sælges

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror man
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 20:40

skal have et vist kvantum skidt indenbords årligt, så håber du spiste maden direkte fra asfalten så er det jo klaret for i år!

 

Jeg synes det er dit eget ansvar; du kunne enten selv have medbragt egnet pose/net eller have understøttet maden ved at tage den op i favnen.


 

 

Mvh Janni

Nu med gult kort :-)

 

2
2
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 20:45

Janni: HA HA HA ja det burde jeg faktisk Men troede kun den regel var for spejdere?

2
1
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 21:09

Hvis det er forretningen der pakker maden for dig, så må det være deres skyld, hvis posen ikek kan holde til varen. Eller ihvertfald give køberen råd om at holde under posen.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

11
0
Svar på denne tråd
 
 Caroline
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 21:27

en god veninde af mig kalder sådan noget for " Royale problemer" ...

 

Og hverken hun eller jeg har været spejdere


 

 

Mvh Janni

Nu med gult kort :-)

 

2
2
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 21:35

Jeg tror også de kan refereres til som ilands problemer...


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 22:26

Janni: Det var det med skidtet som jeg mente kun var for spejdere....

 

Men iøvrigt hvis jeg var royal ville det slet ikke være et problem hvis man tænker på hvor mange millioner der ruller ind på deres konti....!

1
1
Svar på denne tråd
 
 Jo - det kan
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 23:32

godt blive et problem fremover; for den onde lynme om jeg fremover vil betale til Joachim.


 

 

Mvh Janni

Nu med gult kort :-)

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 01:19

Janni: Ikke for at skuffe dig men tror ikke du bliver spurgt?

2
1
Svar på denne tråd
 
 Hold kæft
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 01:43

og du siger aldrig noget - "Ærgerligt"

 

Jeg forstår ikke hvad der forhindrede at Prins Joachim slog sig ned i hustruens hjemland, her i Danmark har vi ikke brug for ham....

 


 

 

Mvh Janni

Nu med gult kort :-)

 

2
2
Svar på denne tråd
 
 overskriften
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 07:23

kender ikke lovgivningen omkring det. Men tror de fleste steder ville give en ny omgang mad, som en god service


 

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Kender I ikke..
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 08:17

5 sekunders reglen.? Hvis det ikke har ligget på jorden i mere end 5 sekunder fejler det intet.. Så næste gang må du blot skynde dig at samle det op ;-)

 

Jeg vil mene at butikken skylder en ny omgang mad.. Det er da for dårligt at deres poser ikke kan holde, det ville jeg da som kunde formode at de kunne (Men har sikkert ikke ret i min betragtning)..

 


 

Hø i minibig sælges, befinder sig i

7330 Brande

Skriv PB for mere information

2
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 09:03

Åh 5 sekunders reglen....hvordan kunne jeg glemme den

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hos mig
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 09:25

Får du et nyt måltid, uden diskussion. Det er ikke din skyld min leverandør af poser har leveret noget @!#$, det er en sag mellem ham og jeg! Jeg lever trods alt af at kunderne kommer igen, så ingen tvivl.

Er det regnvejr får mine kunder dog altid instruks om at holde under posen, da papirsposer og regn ikke harmonerer.

5
0
Svar på denne tråd
 
 10 sek. regel
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 10:49

Herhjemme arbejder vi med 10 sek. reglen. Det fungerer ret godt ;)

1
0
Svar på denne tråd
 
 På husets regning
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 15:25

Da jeg arbejde på McD var det en selvfølge, at vi gav en gratis omgang sodavand, milkshake m.m. hvis en kunde ved et uheld kom til at vælte en på gulvet.

Jeg skal sent glemme kundernes ansigt udtrykt, når de meget betænksomme kom op og undskyldte at de havde spildt en sodavand (så vi kunne få det tørret op).

Kunde: "Jeg er desværre kommet til at spilde en sodavand dernede"

Mig: "Okay, Hvilken én sodavand var det?"

Og så så de som regel sådan her ud



"Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klar tanke, ærlighed, retfærdighed og frem for alt, kærlighed til sandheden."
-Henry Mencken-



6
0
Svar på denne tråd
 
 Dårlig service
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 10:41

er bare SÅ meget med til at ødelægge et firma.

 

For nyligt var der en lille fiskerestaurant som ikke måtte kalde sig Jensens og de blev trynet og sagsøgt af Jensens Bøfhus.. Nu overvejer jeg så at sagsøge Jensens Bøfhus fordi DE og dem ALENE er skyld i at jeg ikke ville tage mandens efternavn ved vores bryllup. Hvem i alverden vil opkaldes efter et BØFHUS! Det kunne sørme være kønt, se der kommer Hr. og Fru. Bøfhus.. Hedder bagmanden overhovedet Jensen eller er vi bare nogle der virkeligt er blevet krænket??

 

Der var vist vundet lidt mere med et skuldertræk og en konstatering af at der var en lille fiskerestaurant som også hed Jensens, men nogen har så følt sig truet.

 

Med god service kommer man bare SÅ meget længere. Men hvordan gik det egentligt med TS? Fik du et nyt måltid eller var det din egen skyld?


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe byttes el. ...

5
2
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 15:26

Jeg sendte dem faktisk en mail, også for at gøre dem opmærksom på det med poserne. For maden er slet ikke tung. Men har aldrig hørt fra dem.

0
1
Svar på denne tråd
 
 Shagya
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 17:46

Den med Jensens er lidt sjov, for problemet var vist ikke at den hed jensens, men at logoet var lidt for inspireret, men ok pressens magt kan få alle til at tro på alt.

 

ang posen, så hvis du var i forretningen skulle du have ny mad, men er du først nået ud er det ikke til at sige hvad du har gjort med posen svinget den, sat den i vandpyt ol. Det kan godt være du ikke har gjort noget, men det kan butikken ikke se og jeg har set folk drikke/spise næsten alt og så "tabe" mad eller sende mad tilbage for at få ny portion. Så med så meget andet i verden er moralen nu at kan man snyde, så gør man det, mens de ærlige så må betale prisen :(


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 18:09

Karen: Det går nu nok. Har heller ikke bedt om ny mad i mailen, men synes når jeg nu har sendt en mail, at det ville være god stil af butikken at svare

1
1
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 19:12

Caroline: Hvis de har Facebook så prøv at skriv der. Jeg har erfaret at svar kommer meget hurtigere, når andre kan læse med.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Helt enig
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 19:31

Jeg er helt enig, om ikke andet så bare en erkendelse af at de har set din mail :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 22:22

Pernille: Man kan ikke skrive beskeder til dem på FB eller slå ting op. Man kan kun kommentere på deres status. Tjekkede nemlig der først men valgte så mailen pga. det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skulle være
Forfatter: 
Dato:  18-10-2014 10:55

gået ind med det samme, de fleste steder erstatter ødelagte varer hvis det er posen der er gået i stykker.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  18-10-2014 12:23

Ja men var ret langt væk. Da jeg havde købt maden tog jeg en bus på den anden side af vejen og det var lige da jeg stod af bussen det skete. Ellers var jeg også bare gået tilbage

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jensen og Service
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 00:02

Shagya: Nu forholdt sagen sig jo ikke blot sådan mht. Jensen! :)

 

Det var ikke "kun" en lille restaurant, men faktisk en "kæde" på 3 - med planer om at udvide.

 

Der var kraftigt hentet "inspiration" hos Jensens Bøfhus

 

Jensens Bøfhus franchiet fik henvendelser, vedr. 'deres nye fiske-restaurant", fordi folk reelt set troede de hørte sammen

 

"Skaberen" af Jensens Bøfhus, hedder Jensen

 

Det handler ikke om navnet Jensen indenfor ALT - blot indenfor restaurant-branchen, hvilket vel må siges at være rimeligt!

 

Desuden, så mig bekendt - havde de rettet henvendelse til fiskerestaurantøren inden og forsøgt at finde en løsning, hvilket han ikke var interesseret i.

 

Måske plat med så 'sent' et svar, - jeg synes egentligt bare det er lidt et klasse-eksempel på, hvordan medierne har pustet sagen op og hvor hurtigt mange bare følger trop (Her altså ikke kun ment dig, men ment generelt) - uden at kigge nærmere på det.

 

For i medierne blev det hele jo fremstillet som en sølle stakkels enkelt lille restaurant oppe nordpå, imod den store bussebøhmand som bare kom tromlende - og det er jo så trodsalt ikke sandt.

 

Så kan man mene hvad man vil om maden på Jensens, - eller om navnet :P Når jeg hører Jensen tænker jeg så ikke nødvendigvis bøfhus og kender da et par "Jensen'er" ;)

 

---

 

Mht. maden - var posen kort efter jeg havde forladt butikken gået i stykker, havde jeg nok forventet en ny omgang - men sådan bustur, gåtur osv. væk - nej, så havde jeg ikke. Der kan nå at spille mange faktorer ind og det er drønærgerligt men, tough luck.

 

---

 

Mht. god service, så prøvede jeg på et tidspunkt i biografen at klappe min sodavand en - så der var endte sodavand overalt, lige da vi skulle til at sætte os - jeg tænkte bare uuups og dét skulle vi da ha' tørret op hurtigt, så jeg stiller mig om og sender folk udenom mens kæresten ville gå ud og se om ikke han kunne låne noget at tørre op med.

- Men der kom en flink ung gut ind, tørrede op og gav mig en ny sodavand (Y) Dét synes jeg var service :-)

 

Ligesom da min hund fornyligt og meget pinligt, valgte at sætte sig midt i MaxiZoo og ligge et "visitkort" - så kom der en flink pige og fjernede "bevismatrialet" og gjorde rent efter os, de var bare glade for at folk sagde noget - for oftest gik folk bare videre! Tænk at man gør den slags! Jeg synes det var service de kom og gjorde rent min pinlige hund der fik en vis trang meget pludseligt midt i MaxiZoo :P

 


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider