Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kina - Facebook grupper?
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 17:57

Jeg har prøvet at søge på Facebook men kun fundet meget lidt så prøver lige herinde. Er der nogen som kender til nogle Facebook grupper for danskere (eller bare internationale) som bor og arbejder i Kina eller f.eks Shanghai, Beijing osv.

 

Eller bare ideer til hvad jeg kan søge på er også meget velkomne!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 18:39

Hvis du ikke allerede er medlem, kunne Danskere i udlandet på fb måske være et sted at starte. www.facebook.com/pages/Danskere-i- Udlandet-UdeDanskerdk/ 185644238129398

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 21:06

Så vidt jeg ved, må/kan man ikke komme på facebook i Kina - så der har du måske forklaringen?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen fb
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 22:24

Det er ikke muligt at komme på facebook i Kina. De har en national version, de bruger istedet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 00:04

Mja det kan nu godt lade sig gøre, mener også det er tilladt i Shanghai efterhånden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook i Kina
Forfatter: 
Dato:  16-10-2014 07:31

Det er ikker direkte adgang til Facebook i hele Kina, men os der bor herude bruger VPN, som saa giver adgang til Facebook, youtube mfl.

 

Nu bor jeg i Suzhou, ca. 100 Km fra Shanghai og vi har en gruppe paa facebook der hedder Suzhou Expats, du vil finde ligende grupper i Beijing, shanghai osv.

 

Mvh

Lars Pach

Danish Baking Shifu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Expat grupper
Forfatter: 
Dato:  17-10-2014 09:57

http://www.shanghaiexpat.com/

Den har jeg benyttet meget til fx. at finde det bedste supermarked, frisør m.m.

Og ellers er det også med at melde sig på ambassaderne/ repræsentationskontorerne så man får invitationer, når der er interessante sammenkomster og arrangementer.



"Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klar tanke, ærlighed, retfærdighed og frem for alt, kærlighed til sandheden."
-Henry Mencken-



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider