Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Biopati
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 20:10

Hej allesammen

 

Jeg ved ikke om jeg skyder helt forbi målet ved nedenstående opslag, såfremt det er det forkerte forum se da bare bort fra opslaget (jeg synes dog ikke jeg er helt skævt på den).

 

Jeg er i den heldige situation at jeg har fået et gavekort til Biopat-uddannelsen. Da jeg selv ikke er interesseret i at læse til Biopat ønsker jeg nu at sælge gavekortet.

 

Prisen for uddannelsen er 40.000-50.000,-. Jeg ønsker at sælge gavekortet, selvfølgelig med et væsentligt nedslag i prisen.

 

Hvis det på nogen måde kan have interesse for dig så skriv da til mig.

 

Om uddannelsen:

Biopati er en unik biologisk analyse- og helhedsterapi, der sigter mod at bevare eller genoprette en sund og vital tilstand, hvor kroppens organer, nerve-, hormon- og immunsystem fungerer optimalt. Så helbred, velbefindende og livskvalitet forbedres.

 

Uddannelsen er normeret til 3 års varighed, men kan tages på kortere tid. Det anbefales ikke, at man gør det hurtigere end 2 år. Har du brug for at udskyde uddannelse af en eller anden årsag, vil det være muligt at tage uddannelsen på 5 år.

 

Læs evt. mere på: www.biologisk-medicin.dk/

0
2
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 07:17

Du skyder ved siden af :)

Salg foregår på marked :)


/Angel

 

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marked?
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 08:30

@ Angel984 - og når du siger "Marked", hvad mener du så?

 

Synes ikke jeg umiddelbart kan finde et forum som hedder "Marked"...

0
1
Svar på denne tråd
 
 Marked
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:31

Nej, det er ikke i furum-delen. Hvis du ser øverst i dit browser-vindue, er der en lille rød tegnet hest og teksten heste-nettet.dk. Så er der flere menuer: Nyheder, Marked, Hyggesnak, Viden osv. Du skal ind på Marked-menuen, og her kan du indsætte en annonce. DBA er et andet sted, som måske vil være interssant for din annonce. :-)

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:56

Tak Lene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 11:48

Det er nu heller ikke et forum, her er et direkte link: http://www.heste-nettet.dk/marked/

 

Så må du selv finde den rette kategori ;)

 


/Angel

 

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider