Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Valg af kjole
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 23:10

Jeg skal i bryllup her den 6 september og jeg kan simpelthen ikke vælge hvad kjole jeg skal bruge. Har to at vælge mellem, så kom gerne med input

 

Den røde. Ved ikke helt hvad der skete her, jeg ser altså slet ikke så deformeret ud i virkeligheden

Billede

 

Billede

 

Og den grønne

Billede

 

Billede

 

Grøn er min favoritfarve, og ja, jeg er klar over jeg lige skal stramme op mine mavemuskler. Men jeg er allerede kommet langt på en uge. Sidst kom den slet ikke så langt op. Men den røde er jeg vild med hvordan den sidder foran på mig.

 

Kom meg nogle input

 


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Kan bedst den grønne
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 23:30

Din numse bliver større i den røde, den er ikke lige så pæn på dog, som den grønne. Undskyld hvis jeg har trådt på dig

2
0
Svar på denne tråd
 
 kjoler
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 23:39

Flotte kjoler begge to, men den grønne sidder bedre på dig end den røde og så kan jeg også bedre lide bagsiden på den grønne.

 

Så jeg ville vælge den grønne, hvis jeg var dig


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg siger den
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 23:43

røde - jeg synes, at den sidder smadderflot Som min mand altid siger, så er timeglasform da det flotteste - og sikke en talje du har!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

6
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 00:04

Jeg føler mig sledt ikke trådt på, tror faktisk det er første nogen har sagt at jeg har en stor bagdel Må være måden kjolen sidder på.

 

Tak Sine, altid hyggelig at høre andre synes man ser godt ud.

 

Men godt jeg har et stykke tid mere at bestemme mig på.


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 En gammel sæk...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 00:20

Med den figur kan du snuppe en gammel sort sæk og binde en snor om, og det vil alligevel se fantastisk ud ;-) Jeg synes begge kjoler er smukke og sidder virkelig flot på dig, og hvis jeg var indehaver af den figur og begge kjoler, så ville jeg virkelig heller ikke vide, hvad jeg skulle vælge. Nå, det var nok ikke til meget hjælp, sorry :-) God fest :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
11
0
Svar på denne tråd
 
 Den grønne kjole....
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 01:53

Den grønne kjole sidder perfekt på dig, fremhæver dine fine former på en god, slank og harmonisk måde, både forfra og bagfra, løfter barmen på den rigtige måde, samt rigtig fint ryg snit, dvs. skåret fint ifht. din ryg/skuldre.

 

Så absolut den grønne kjole...

 

Det der skuer mit øje, er dine sko, sorte stilletter synes jeg, er en for hård kontrast til den grønne kjole, ville vælge sølv-stilletter i stedet (evt. m. similisten), det gør helheds-intrykket lettere forneden (de sorte sko lægger en tyngde forneden), + vælg en lille/let sølv/simili clutch.

Det ser ud til, at du har rød lak på tåneglene, flot...

 

Lige et spørgsmål til sidst, hvor længe har du "tvunget" de 2 tålmodige pelse (hunde) til at se på dig...?

På anden sidste foto, ligner de nok, nogen der har fået nok af de kjole-valg... ;-) de kigger på hinanden og tænker, bestem dig.. ;-)

På det sidste foto, siger de YES...vi vælger den, kan vi få fri nu ? ;-) håber at de får en godbid, efter den komité-session.. ;-)

 

(den røde kjole er flot, men gør ikke noget godt for din figur)

 

God fornøjelse til brylluppet + vis endelig foto af kjole-valg...

 

8
1
Svar på denne tråd
 
 Den grønne
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 08:44

Jeg siger også den grønne,med en andre farve sko.

også lige en g-streng


Mvh Lene


"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

3
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 11:10

Nej i er helt skøre, det er da klart den røde der er flottest på dig!

 

Den sidder meget pænere på dig, og giver dig en utrolig flot lænd og form! Som en anden siger, er timeglas figuren den pæneste man kan have. Og det får du virkelig fremhævet i den røde kjole. Den grønne farve er lidt mere 'kedelig' synes jeg, plus den røde har en pænere ryg.

 

Jeg stemmer 5 gange på den røde :P


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

7
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 11:28

Det blev de skoene da det var de jeg kunne få mine ben ned i da jeg prøvede kjolene. Har et par i sølv med sten på.

 

Jeg ved ikke hvor neglelak kommer fra, det har jeg ikke haft på mine tær i mange år

 

De to hunde vil altid ha et ord med i enhver avgørelse, så ikke nogen tvang her

 

Jeg skal nok huske et par andre underbukser..

 

Jeg skal nok komme med et billede af det endelige kjolevalg når det kommer så langt.


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 12:45

Den røde! Køb noget shapewear og tag indenunder så kommer den til at sidde perfekt samt det fremhæver din figur

3
3
Svar på denne tråd
 
 Kjolevalg
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 13:26

Uden tvivl den røde!

Den er meget mere elegant og feminin (den grønne giver en mere maskulin form, med brede skuldre).

Desuden syntes jeg faktisk at den grønne kjole er for "dominerende". Det er mere dig man ser med den røde. Så frem for at det bare er kjolen der er smuk, så er det dig. Giver det mening?


Iser


~ Kun havet frygter ikke tåber ~


4
0
Svar på denne tråd
 
 Kjole kjole
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 16:26

Helt helt klart den røde. Passer perfekt til den hud og figur .

1
0
Svar på denne tråd
 
 Helt klart....
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 19:52

....den grønne

 

Rød kjole, som gæst til et bryllup betyder traditionelt set, at man har ligget i med brudgommen




Mvh DorteCL


2
1
Svar på denne tråd
 
 Taina, du tager lidt fejl
Forfatter: 
Dato:  24-08-2014 13:12

 

hun kan da sagtens nøjes med snoren

 

Jeg ved ikke om der er kunstlys inde fra huset, og det måske snyder kameraet, men jeg synes den røde passer bedst til håret.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-08-2014 17:52

Den røde helt klart, den fremhæver, som andre også påpeger, din flotte timeglasfigur.

synes den grønne er "hård" i farven til dig og den fremhæver ikke din figur nær så godt.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 den røde
Forfatter: 
Dato:  27-08-2014 19:04

rød bestemt


Putte, hvil i fred. Du var elsket hele dit liv, og er det stadig i himlen.

 

Een gang araber, altid araber...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-08-2014 19:10

Bestemt den røde.

 

I den grønne synes jeg du får et mere "råt" udtryk, jeg synes den røde giver dig et mere feminint udtryk og det er et plus (synes jeg) til et bryllup.


(ikke at jeg siger du ikke er feminin selvfølgelig) :D

 

Har du selv besluttet dig?


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den røde
Forfatter: 
Dato:  28-08-2014 10:59

Jeg er nu også mest fan af den røde

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2014 22:41

Uha, med alle disse svar her bliver jeg da bare mer i tvivl. Alle har gode forslag mod begge kjoler. Nu burde jeg da også nemt passe den grønne, så mye som jeg har tabt mig de sidste par dage af stræs.

 

Nu er jeg ikke særlig feminin til at begynde med, og er ret glad for de lidt mer rå udtryk. 1,5 uge igen og jeg skal nok lægge ud billede af kjolen. Både med riktige sko og med make-up og hår i orden. Jeg har ikke make-up eller fået sat hår op på billederne.

 

I kan da lige få med fra den anden dag hvor jeg var i uformelt bryllup. Men siden jeg er ret vild med kjoler så skulle jeg da lige ha en på.

 

Suk, det virker som om jeg er kommet i den alderen hvor alle rundt mig gifter sig nu

Billede

 


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 Lækker kjole!
Forfatter: 
Dato:  28-08-2014 23:09

@!#$, den er lækker, den kjole du viser her til sidst - og klæder dig helt vildt! Ligner et look, som du er tilpas med


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

6
0
Svar på denne tråd
 
 flot figur og blomstret kjole
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 07:34

Den blomstrede er super super fed til dig og du har en virkelig flot figur Jeg ville dog vælge et par sorte pumps i stedet for, og så evt en figursyet sort blazer

 


Bøger søges

Centreret ridning - Sally Swift

Ridning i balance -Claus Toftgaard

Sælges

Ute Lehmann - I harmoni med hesten

2
1
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 19:01

Jeg er totalt vild med 50' kjoler, så når jeg fandt denne på salg og så i et af mine favoritmærker (H&R London), jammen så skulle den da bare med hjem Jeg har et par efterhånden og er helt vild med vintage tøj.

 

Ja, der skulle været pumps, men mine ben sagde lige nej den dag. Min krop vil ikke altid det samme som jeg selv vil


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 20:14

Da jeg så den blomstrede tænkte jeg "ej, det ligner præcist en Hearts and Roses kjole!"

 

Jeg havde ret :D jeg ejer selv et par stykker fra det mærke, er helt tosset med retro/50'er looket og det mærke laver de fedeste kjoler.

Jeg køber mine fra emp-shop.dk

 

Glæder mig til at høre det endelige kjolevalg ;)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-08-2014 09:29

Fra første dag da du lavede tråden, har jeg tænkt - ingen af dem.

 

Du har et ekstremt flot grafisk udtryk - både dit hår og din flotte krop, så jeg synes slet ikke de to første kjoler klæder din type.

 

Når du nu er vild med 50er look, så er det da der du skal finde en kjole. Du vil se fantastisk ud i bådhals eller rund hals, bar ryg eller ryg helt op i nakken, ærmeløs eller super kort lille ærme, små markerede lommer under taljen, lynlås i ryggen, synlige brystinssnit - måske dem helt nede fra taljen, super enkelt snit i alle stoffer, mønster og ensfarvede. Dettil sko med sylespidste snuder eller firkantede snuder.

 

Du ville se fuldstændig fantastisk ud.


Jeg holder meget af positiv sladder der opstår af interesse for andre mennesker -

Men hader negativ sladder, som skal skade andre og som er udokumenteret.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2014 20:04

Pony-mor: Har du nogle links til de tyber kjoler du taler om? Kan ikke helt se de for mig.

 

Om jeg så har råd til at købe noget nyt lige nu er så en anden sag :)


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-08-2014 20:29

Måske tænker jeg mere 60er kjoler, efter at have googlet, men på denne side er der massere, tænker mest på de smalle modeller.

 

www.lightinthebox.com/da/narrow/ vintage_v84746t0/kjoler_c4711/ 3.html?currency=DKK&li...cgod0WEApQ

 

Hold da op et langt link Men bare på side et er der flere - faktisk hele den første række.

 

Sådan en ala denne her ville du også se flot ud i.

www.lightinthebox.com/da/dame-deep- v-neck-sexy-solid-color-cotton- bodycon-pencil-midi- dress_p1493489.html

 

Måske skal den være lang, men så er der jo også mange og billige.

 

God fornøjelse


Jeg holder meget af positiv sladder der opstår af interesse for andre mennesker -

Men hader negativ sladder, som skal skade andre og som er udokumenteret.

0
1
Svar på denne tråd
 
 Kjole, smag og behag...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2014 01:32

Den blomstrede kjole er vildt flot til dig og måske mere dig...?

 

Dog ville jeg vælge, at undlade halskæden (den forstyrrer kjolen), samt undlade støvler, det gør dine ben meget korte og gør det til et meget tungt udtryk for neden, ville i stedet vælge et par lette sandaler med hæl, såsom:

 

www.miinto.dk/p-638169-c-822-nome- stillet

 

evt. uden similisten, men med lette remme, så det giver et let udtryk og gør dine ben længere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  31-08-2014 01:54

Det du kan købe på Lightinthebox kan som regel købes på Ebay billigere. Desuden pas på med websiden, der er en del klager over den (ikke Ebay men lightinthebox) bare lige så du er obs på det

 

Og så tænker jeg lidt. Den blomstrede kjole er vildt flot til dig! Men tager man looket meget længere ud, kommer det lidt let til at ligne man skal til en tema fest. Personligt synes jeg du skal bløde det lidt op til et bryllup med noget ala den kjole du allerede viser

0
1
Svar på denne tråd
 
 Kjolevalg
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 15:16

åååårrh det er svært. Nu har jeg kigget på billederne et par gange og læst kommentarer. Jeg syntes umiddebart bedst om den røde til dig, men kan egentlig godt se, at facon på den grønne er bedre, men synes bare den røde farve er flottere til dig.

 

God fest


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Søger opstaldning med ridehus for vinteren

København og omegn, gerne Ballerup området

se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider