Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp til "Overraskelse"
Forfatter: 
Dato:  15-08-2014 22:23

Hej med jer!

 

Jeg er med til at arrengere en rytterejr i vores rideklub.

Det er næste weekend, altså den 22-24.

 

Vi plejer om lørdagen at have en eller anden form for overraskelse, hvor der enten kommer nogle ryttere eller en hestevogn eller noget andet som de ikke ser til hverdag.

Men i år er vi helt på bar bund, vi aner ikke hvad det kan være, og det er der i kreative og insirrende mennesker kommer ind i billedet.

 

Børnene er 5-14år gamle.

 

Vi er villige til at betale en lille sum penge (Maks. 2000kr, det skal helt være noget der kan komme til os da det kan blive lidt omfattende at transportere 40 børn + hjælpere. Vi har stald i Ikast ved Herning så det vil være nemmest hvis det er en der kommer fra området.

 

Jeg ved godt det er lidt med kort varsel, men jeg håber i har nogle ideer til en "overraskelse" af enten den ene eller den anden art.

 


Racing Malibu 12. februar 1997 - 15. februar 2012 R.I.P:(

15 år og 3 dage!? Savner dig:(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med at...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2014 22:47

..undersøge at leje en kamel?

jeg har været til en fest, hvor der pludselig kom en kamel, og man måtte godt prøve at sidde på den. Det kostede kun arrangørerne et par tusinde. Prøv evt, at Google 'lej en kamel' om der er noget inden for rimelig afstand. Kamelen kommer til jer :-)

held og lykke.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Kamel?
Forfatter: 
Dato:  15-08-2014 23:01

Haha.... Hvor er det sjovt med en Kamel!!!

Vil lige undersøge det:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 22:44

Jeg ved ikke lige om det er sjovt, men det handler da om heste.

Hvad med at kontakte nogle travfolk, som fx kunne komme forbi med et par travere og træningsvogne, som der kan sidde 2 (eller en voksen og 2 børn) i. Så kunne børnene da få en trilletur rundt på marken. + evt få lidt info om den race mm.

 


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider