Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 At bygge et netværk på nettet
Forfatter: 
Dato:  15-08-2014 17:34

Jeg har hverken twitter eller instagram konto Derfor går jeg rundt på gaden og råber til tilfældige, hvad jeg spiser, hvad jeg drikker, og hvordan der ser ud hjemme hos mig.

Det er trods alt vigtigt at bygge et netværk.

Indtil nu har jeg fået tre følgere. Den ene han er vidst nok læge De to andre er fra politiet


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

36
1
Svar på denne tråd
 
 Funnyfunny
Forfatter: 
Dato:  15-08-2014 22:31

Det er famma skægt

2
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 19:59
HA HA HA, fandme Fin humor!

*** Misssophie


1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 13:10

For ikke at lave for mange tråde, så prøver jeg at sætte flere historier ind efter hinanden, selvom de ikke altid passer sammen:

 

Det var en meget fuld sømand der kom i land efter en meget lang tur på vandet. Og nu ville han ha' en kvinde. Så han går ind på det første bordel og spørger efter en kvinde.
Bordelmutter er meget forbeholden: Han var uvasket, stank af billige smøger og
gammel sprut, så hun afviser ham.
Han bliver mere desperat og hiver en masse penge op af lommen: "Se jeg har råd og kan betale"
Bordelmutter er stadig lidt loren, men kan godt li' pengene, så hun bøjer sig til sidst og siger han skal gå op på værelse 8, velvidende at der ligger en lolita-dukker. Hun tænker at han er så fuld, at han ikke opdager forskellen.
Der går sådan cirka 20 minutter, så kommer en ret forvirret sømand ned igen. Bordelmutter spørger om det var godt, og sømanden svarer: "Jo, det var sådan set udemærket, men så bed jeg hende i pa****, så slog hun en prut og hoppede ud af vinduet"


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 11:24

En mand kommer ind på en restaurant. Han spørger tjeneren hvad han kan anbefale man skal spise. Tjeneren forslår kalvetunge, og manden udbryder med væmmelse i hele ansigt: "Jeg vil aldrig tage noget i munden, som har været i munden på et dyr!!" Tjeneren: "Hvad så med 2 æg??


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  23-08-2014 09:59

Tak for en god morgengriner lige hvad jeg trængte til

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-08-2014 23:34

Og når du nu render rundt og råber hvordan du bor osv, så husk at lave trutmund og sexy eyes.

 

Dorte.




Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude



2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider