Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Weekend tur til Tyskland? :)
Forfatter: 
Dato:  10-08-2014 19:23

Hej alle sammen, overvejer at tage en weekend tur med min ven Rasmus til Tyskland? :) Men hvor meget koster sådan noget, på f.eks et vandrehjem? Nogle der kan hjælpe? På forhånd tak :)


Timon, din dejlige hest hvad skulle jeg dog gøre uden dig? <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  11-08-2014 18:36

Prøv at kig på f.eks Hotels.com så kan du få en ide om priser osv. Ellers er der mange af de der tilbudssider der sælger pakkeløsninger til f.eks en weekend for to i Berlin

1
0
Svar på denne tråd
 
 tyskland
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 16:32

Min veninde fandt for 14 dage siden en weekend tur til Berlin til 700 kr pr person for hotellet... så kan det vist ikke betale sig at ta på vandrehjem...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan anbefale
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 18:41

www.dtf-travel.dk der er mange kortere og længere ophold i Tyskland med og uden pension. Vi har brugt dem flere gange og kan anbefale det.

 

Mvh Tina


Quality doesn't cost - it pays !

Quarter Horses
http://www.alby-horses.com/


1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 14:49

Skanrejser har billige busture til Berlin (og Stettin i Polen). Det er meget billigt - mener det er ca. 1500 kr inkl. hotel med morgenmad i centrum for en forlænget weekend.

www.skanrejser.dk/index.php/ busrejser/tyskland/berlin


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 tysklandstur
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 18:21

jeg har før med succes sparet penge ved at finde min tur på www.venere.com

sidst var det en weekend på hotel i berlin på derag living hotels, "königin louise" til den nette sum af 899,- for et dobbeltværelse. incl. wifi og 2 overnatninger dog excl. morgenbuffet.

derudover brugte vi så 20 euro hver (ca. 150kr) på sådan en 48 timers billet til al offentlig transport i byen. det var en fed tur.


Mvh Gitte

 

3 års fuldblodsblandings hoppe på p.t.160 cm/stg sadel og hovedtøjsvant, passet med alt. send PB ved interesse.

 

Turf King hovsko str. 4 (135-140mm) kun prøvet på hesten sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider