Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sælge hest?
Forfatter: 
Dato:  08-08-2014 20:13

Nogen der kan hjælpe?

Jeg står og har min hest til salg men der er ikke en eneste der har regregeret på annoncerne/:

Nogle der har nogle gode råd til at sælge heste ?

 

Syns ikke prisen er sat højt.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  08-08-2014 21:00
Hun er for dyr.
folk vil se resutater, samt, er hun kåret og alt for dårlige billeder efter du skriver hun gå M klasser.og efter min mening alt for meget tekst
4
0
Svar på denne tråd
 
 Fin hest
Forfatter: 
Dato:  08-08-2014 21:19

Men hun er sat alt for høj.

Hvis vi skal have markedsbrillerne på er hun for gammel og for lav.

Hun mangler resultater og billederne sælger heller ikke.

 

jeg siger ikke det er en dårlig hest, men markedet er oversvømmet, så man bliver nød til at se på udbud og efterspørgsel. Din type er der ikke meget efterspørgsel på desværre.

 

Og og jeg bliver nød til at kommentere din part annonce også. Jeg kender ikke priserne i Vordingborg, men ikke engang i Nordsjælland på de lækre steder, tror jeg nogen giver 1500 for 2 gange om ugen!

 


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

6
0
Svar på denne tråd
 
 Foræres væk
Forfatter: 
Dato:  08-08-2014 22:14

Jeg så godt annoncen og syntes da at det kunne have været en fin hoppe til avl, men som tiderne er nu skal en hoppe i den alder enten foræres væk eller sælges meget billigt.

0
1
Svar på denne tråd
 
 Enig med de andre
Forfatter: 
Dato:  08-08-2014 22:16

Enig - prisen er ALT for høj..

Tag nogle rigtig gode billeder af hende - opstillingsbillede, trav billede, galopbillede og et hovedbillede. Lav en ordentlig film, hvor du rider med bid og viser hvilke øvelser hesten kan.

Når hesten er kåret RDH er det også relevant om den har fået føl tidligere?

Min mening er at en realistisk pris vil være omkring de 20.000. Det er en ældre hoppe, den har ikke gået mere end en LA1 (som 5 års heste også går), og ud fra videoen har den heller ikke vildt imponerende gangarter.

Med dette mener jeg bestemt ikke at det er en dårlig hest du har, men prisen er desværre urealistisk. Prøv at gå ind på markedspladsen og se hvad du kan få for ca 40.000 - der er virkelig nogle fine (og noget yngre) heste!

Studsede også over prisen på parten ;) Men måske er Vordingborg bare det dyreste sted i Dk at holde hest?!


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-08-2014 22:18

Sorry så lige at den har lavet 2 føl :)


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Springhest
Forfatter: 
Dato:  08-08-2014 22:25

Jeg vil mene at gangarter udover galoppen er hamrende ligegylige, det er afstamnngsmæssigt en springhest.

 

Vi solgte en 18-års RDH-hoppe der også havde gået LA-dressur og startet lidt spring for 5000 kroner.

1
0
Svar på denne tråd
 
 når man skal være kritisk
Forfatter: 
Dato:  08-08-2014 23:57

prisen passer ikke sammen med det hun kan.

hun er også for lille til rigtig mange ryttere (har selv to i den str og er tilfreds med dem)

nogle bedre billeder



0
0
Svar på denne tråd
 
 Prisen matcher slet ikke markedet
Forfatter: 
Dato:  10-08-2014 00:32

Som alle andre også er inde på, så matcher prisen slet ikke hverken hest eller marked. Hesten er ganske middelmådig (i hvert tilfælde på videoen) og godt oppe i årene samt lidt lav.

Hun er køn og lyder som en god ven. Til avl måske også, men lignende avlshopper kan man finde til under det halve, selvom de kan rides og har en bedre højde. Mange flere føl kan det jo heller ikke blive til pga hoppens alder.

 

Prøv evt at sammenligne med disse ældre avls/ride hopper:

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/257178/

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/340151/


Wohoo Ninus er blevet passage hest nu ;)


Fantastiske hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 13:44

Jeg må melde mig i koret her. Prisen er fuldkommen urealistisk for en hoppe af hendes alder.

Også støder det mig, at du ikke giver adgang til hendes fulde afstamning i din annonce via link til hestedata samt rideresultaterne.

Til den pris, i den alder, så må der være nogle præstationer, der kan ses.

Det er ufatteligt, at folk som jeg kan nedgøre din allerbedste ven sikkert. Faktum er dog desværre, at hun ikke betragtlige præststioner bag sig, så ligger prisen sikkert på under 10, når hun heller ikke er ifol. Ældre hopper koster ganske enkelt ingen penge i dag, og har egentlig heller ikke kostet noget de sidste par år. Og hende her har ikke umiddelbart været startet til stævner siden maj 2010. Hvad har hun præsteret siden da?

Mvh

Tina

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 jeg må også tilslutte
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 09:07

mig koret....

 

Prisen er ALT ALT ALT ALT for høj....

 

Men held og lykke med salget.

 

KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider