Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Løbemusik - ideer?
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 19:19

Jeg tænker jeg ikke kan være den eneste herinde der løbetræner for at holde mig i form til min ridning, så mon ikke der er nogen herinde der kan hjælpe?

 

 

Jeg er kørt godt og grundigt træt i min musik på min lille mp3'er - jeg har alt fra Nik og Jay, BSB og Joey Moe til Tiesto, David Guetta, Snoop Dog og Turboweekend. Men jeg mangler lidt noget lækkert musik med en god grundrytme - eller en solid bas!

 

 

Så er der ikke nogen der har lyst til at dele lidt ud af deres løbe/træningsmusik?


*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 21:46

Hvis du leder efter musik med en god bas så her:

 

www.youtube.com/watch?v=oC-GflRB0y4


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Løbemusik
Forfatter: 
Dato:  25-07-2014 11:12

Jeg har en playliste der består af noget rigtig pop-pop til at begynde med, for det giver mig energi til at komme op af den uundgåelige Dræberbakken (1 km med højdestigning på 50 meter) og siden noget lidt mere chill, men stadig med god rytme. Således har jeg bl.a. Christina Aguilera "Figther", Pharrel Williams "Happy", Jstin Timberlakde "Rock your body" til bakken.

 

Jeg løber i det hele taget hvor der er mange bakker, og et god op-ad-bakke-stykke er dette, hvor rytmen simpelthen lige passer til mine skridt og får mig trukket op ad bakken:

www.youtube.com/watch?v=trzNXpKl57k

 

Når det begynder at blive mere meditativt efter 7-8 km er Safro Duo okay, f.eks. "A gusta", men også andet akustisk som denne: www.youtube.com/watch?v=JeHgNqbdBKs

 

Lene

 


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 løbemusik
Forfatter: 
Dato:  25-07-2014 13:36

jeg løber altid til Dj. Alesso

 

for tiden er det Tomorrowland 2013 - se på youtube


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  25-07-2014 18:20

Hvis du er rigtig smart downloader du app'en RadioPlay - de har en hel kategori med radiostationer kun til træning. De bedste til løb er dem der hedder BPM (beats per minute). De stationer spiller sange tilpasset et bestemt antal beats pr. minut - hvilket skal komplimentere ens skridt, så man løber i takt med musikken. De findes i tre forskellige niveauer - så man kan være med uanset om man er en langsom-, hurtig- eller mellemløber :-)


Med venlig hilsen Cecilie :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider