Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 TV-program/Veninder søges
Forfatter: 
Dato:  24-04-2014 11:13

Har du en allerbedste veninde? Som er hende, der kender dig bedre end nogen anden og som du er sammen med så meget det kan lade sig gøre?

Og har du lyst til at vise det her helt særlige bånd, som ægte veninder har, frem?

Jeg er journalist hos tv-produktionsselskabet Monday og sidder og arbejder på en ny række programmer, vi gerne vil lave om veninder på godt og ondt. I den forbindelse leder jeg veninder, der har lyst til at vise deres venskab og hverdag frem. Hvis det er noget, du kunne synes var sjovt, så kontakt mig på julie.bach@monday.dk eller 22547576, så kan jeg forklare nærmere.

 

Venlig hilsen Julie

2
10
Svar på denne tråd
 
 Altså.....
Forfatter: 
Dato:  24-04-2014 22:42

Nogen gange forstår jeg simpelhen ikke det her system med de der tomler..... Ovenstående indlæg har udelukkende fået tomler ned intet andet.... Men hvorfor???

 

Indlægget er da ret neutralt (jeg har ikke kendskab til trådstarter)....

 

Måske jeg synes de tomler ned er mere negative end andre. Måske andre bare bruger dem, fordi de ikke lige tænker at indlægget har relevans og det er det.... Jeg tænker tomler ned gives hvis der er noget jeg bare overhovedet ikke kan lide....

 

Ja ja, jeg er langsom og har sprunget over alle de andre tråde om de tomler....

 

Og nej, jeg har ikke noget jeg ønsker at byde ind med til ovenstående tv-program.



Zamangah

 

 

 

4
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-04-2014 14:09

Zamangah: jeg tror indlægget har fået tomler ned, fordi folk synes det er åbenlys reklame for noget der i øvrigt INTET har med heste at gøre.

På Hyggen må man selvfølgelig poste hvad man vil, men jeg tror mange ikke bryder sig om, hvis Hyggen bruges som reklame-tavle for diverse ting, som fx her hvor en eller anden kanal søger deltagere til et tv-program.

 

Jeg tror det er det princip, som folk er imod, og derfor har givet dislikes.

 

HN er et hesteforum, og bare fordi Monte Carlo har gjort siden semi-berømt, så betyder det ikke at folk synes det er fedt, at andre "ikke-hestede personer" skal til at fylde Hyggen med jobopslag.


Mvh. Sophie (:

8
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-04-2014 16:35

Sophie: I once had a dog and It's name was... BINGO!


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
1
Svar på denne tråd
 
 Joh, det lyder
Forfatter: 
Dato:  25-04-2014 23:35

da ret fornuftigt at man er imod reklamer som indlæg..... Og det er helt rimeligt at man finder det upassende eller irriterende....

 

Men altså.... Jeg ville da også tænke at det er oplagt at søge deltagere til et program som ovenstående på dette forum....

 

Heste-nettet myldrer med piger/kvinder/damer og ja.... Der er indlæg om meget meget mere end heste, hvilket betyder at flertallet, trods alt, har et liv ud over heste.... Og ofte indebærer det veninder når der er så mange kvindelige brugere.

 

Nu har jeg efterhånden været bruger herinde i mange år, og ja, jeg tror snart ikke at der er det spørgsmål eller emne der ikke er blevet behandlet på ryttersnakken. HN er jo en mindre udgave af google, hvor man oven i købet kan få uddybende svar og erfaringsudveksling med i købet.... :-)

 

Med andre ord ville HN også være et af de steder jeg ville søge først, i tilfælde af at jeg manglede noget eller havde brug for hjælp til noget :-D



Zamangah

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider