Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kjole til bryllup
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 10:16

Hej H'ænder !

 

Jeg ved at der er en uskreven regel om, at bruden er den eneste der må have hvid på til brylluppet. Så er den her kjole gangbar - eller et no-go?

 

www.fashionqueen.dk/kjoler/sommer- kjoler/best-emile-sommer-kjole-i- creme-turkis-1.html

 

 

\\ Pernille

0
1
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 10:27

Jeg synes godt du kan have den kjole på, når der er så meget mønster i Men om den lever helt op til "reglerne" tør jeg ikke sige!


Du er velkommen til at kigge forbi min blog:

 

www.unwrittenbycaroline.blogspot.dk/

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kjole..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 10:30

Smuk kjole! Hvis du f.eks. tager et rødt sjal på (for at undgå de bare skuldre, som i kirken også er no-go, hvis man skal følge reglerne) og måske røde sko - eller du vælger en anden af farverne i kjolen, ville jeg godt synes at du kunne tage den på.

 

Lene



Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

3
0
Svar på denne tråd
 
 Sko til ..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 10:46

 

Jeg købte for en måned siden disse sko:

Billede

Vi skal være udenfor på græs, så stiletter er ikke en mulighed.


Og da jeg så kjolen tænkte jeg, at det godt kunne gå sammen? Farven er lidt mere sart end billedet gengiver.

 

Samtidig er jeg typen der ikke gider købe en kjole, for kun at have den på en gang. Og jeg synes den der er fin nok til et bryllup - men kan også bruges til andet.

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig fin
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 14:20

Syns den er rigtig fin, men spørg bruden om hun syns den er for hvid!

Og bestil den i god tid, for de der billige kjoler har en tendens til at sidde rigtig dårligt, selvom de ser perfekt ud på billederne.


Mvh Lene


"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

1
0
Svar på denne tråd
 
 Spørg bruden..
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 14:43

 

Det var da en god idé - så er jeg i hvert fald sikker på, at hun ikke synes den er helt gal.

 

 

 

Nogen der har en mening om skoene. Passer de mon til? Som sagt er farven på dem mere sart end billedet gengiver.

 

 

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kjolen
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 19:07

Jeg syns sagtens du kan have den på, for der er så meget farve spil i den, men ellers spørg bruden hvad hun syns :-)



 


1
0
Svar på denne tråd
 
 Den er fin...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 10:14

... Og skoene kan sikkert godt gå an, men det kan du jo se når du får kjolen hjem.

Noget helt andet er, om de mon ikke er for sarte til at feste på græs? Jeg kunne godt forstille mig, at de måske ikke er særlig pæne bagefter.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Niksen biksen
Forfatter: 
Dato:  23-04-2014 20:11

Som bridezilla der snart skal giftes vil jeg sige: NEEEEEJ. Inden havde jeg helt sikkert sagt ja. :D Men nu er jeg blevet prinsesse-modsat og den der kjole er hvid. Jeg ville blive SÅ ked af det hvis nogen dukkede op i noget der så meget som minder om hvid/meget lyst til mit bryllup. Men samtidigt ville jeg nok aldrig turde sige det, hvis nogen direkte spurgte mig om en konkret kjole. Selvom jeg ellers ikke plejer at pakke ting ind. Så jeg synes ikke du skal spørge din veninde, men stole på en anden meget snart kommende brud og finde noget andet ;) Der er masser af kjoler i samme snit men i andre farver :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bridzilla x(
Forfatter: 
Dato:  23-04-2014 22:43

 

Guuud hvor er jeg glad for, at min veninde ikke er bridezilla, men helt nede på jorden og lige til.

Hun synes kjolen var super fed, og at der på ingen måde var for meget hvidt nu hvor der er så meget mønster i både top og bund. For hendes skyld må folk komme i det de vil - bare de har det gode humør med. Hun vil langt hellere fokusere på at få en god og uforglemmelig dag, end at skulle gå og være gnaven over farver.

 

At det så nok bliver en anden kjole, har faktisk intet med det at gøre - men fordi jeg har fundet en kjole med samme blomstermønster som skoene !! :-D :-D

 

Nenyah: Jeg håber oprigtigt, at du kommer til at nyde din dag - også selvom der skulle komme en med en kjole hvor der er så lidt hvidt på som denne. Du er alligevel den smukkeste den dag ! ;-) Og tillykke med det forstående bryllup !

 

 

\\ Pernille

0
1
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville..
Forfatter: 
Dato:  23-04-2014 23:06
Heller ikke tage den på.. Det er bare en uskreven regel, der desværre dør fordi folk ikke syntes det er sjovt at følge dem..

Jeg skal selv giftes inden for få år og håber inderligt at folk vil have pli til at følge gamle traditioner.. Men jeg bliver ikke gnaven hvis en møder op i hvid kjole..


 

Prima hø i minibig sælges

Befinder sig i 7330, Brande

1
0
Svar på denne tråd
 
 Den kjole
Forfatter: 
Dato:  23-04-2014 23:15

der spørges ind til, tænker jeg altså godt en gæst ville kunne komme i..... Jeg tænker overhovedet ikke uskyldig brud når jeg ser den.... Jeg tænker overhovedet ikke brud.... Tænker sommerkjole....

 

Det ville være langt værre hvis en kom i en meget lys aftenkjole, uanset nuancen....

 



Zamangah

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider