Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Advarsel PostDK
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 17:01

Jeg har lige et spørgsmål som nogen herinde måske kan svare på. Jeg sendte en lille pakke dvs. den blev sendt som brev, fordi jeg havde solgt en kjole over nettet. Jeg gik på det lokale posthus og det var dem, som vejede den og oplyste porto pris, satte frimærker på osv.

 

Nu har jeg fået et brev fra PostDK med en advarsel da der var for lidt porto på pakken. Mit spørgsmål er lidt at hvis det nu sker igen så får jeg vel en regning? Bør/kan jeg derfor på nogen måde få denne slettet? Eller bør jeg bare ignorere den?


Du er velkommen til at kigge forbi min blog:

 

www.unwrittenbycaroline.blogspot.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 postdanmark
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 17:08

er det dig selv som har sat frimærke på eller gjorde det de for dig i postbutikken ?

for ellers ville jeg nok gå ned og klage der.

 

der sker altså ikke noget ved det. vi har prøvet det flere gange.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 17:20

Anja: De gjorde det hele. Jeg gav dem pakken og så vejede de, satte på og smed det i deres postsæk. Så jeg havde ikke selv nogen del i det.


Du er velkommen til at kigge forbi min blog:

 

www.unwrittenbycaroline.blogspot.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min kæreste
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 18:03

har solgt en del, og han har prøvet præcis det samme som dig. Han gik ned på posthuset med bon + opkrævning/regning på manglende porto, og de ordnede det således, at han ikke skulle betale for regningen.

 

 

.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 I øvrigt,
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 18:08

hvis det er en advarsel, så får du ikke en regning. Du kan stadig gå ned og få fjernet advarslen (har min kæreste fået gjort), for næste gang vanker der en bøde (du tager advarsel og bon med ned på posthuset).

 

 

....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 18:57

Det er netop kun en advarsel, men tænker bare det er lidt bittert hvis det sker igen, for ja så får jeg jo en bøde. Jeg tror desværre ikke jeg har bon'en men kan være de kan hjælpe mig alligevel


Du er velkommen til at kigge forbi min blog:

 

www.unwrittenbycaroline.blogspot.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider