Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 "My beautiful horses" - Erfaring?
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 00:36

Hej guys ;)

 

Jeg står lidt i den situation og er blevet lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal sælge mit "My Beautiful Horses" eller ej.

 

Nogle der har en idé om deres værdi?

Og hvad deres efterspørgsel er?

 

Jeg kunne læse mig frem til at der kun er lavet en vist antal racer mm., og de ikke laves mere - men at der nu er kommet "I love ponies" frem, de skulle dog være i dårligere kvalitet end dem her.

 

Af hvad jeg lige har læst mig frem til, så er det vist et samler objekt.

 


Billede





Ceciliewinberg.dk - Freelance Fotograf

 

NYE KYRA K HVIDE RIDEBUKSER SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 09:10

desvære ikke ret meget for en bil,hesttrailer 8 heste og rytter ligger til 100 kr.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 *********
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 10:25

Jeg har ellers set en anden have dem liggende til en anden pris på nettet ..

 

Der stod de til fx: 1 hest + rytter med udstyr: 100 kr

Autocamper: 200 kr

 

Og sådan? ..



Ceciliewinberg.dk - Freelance Fotograf

 

NYE KYRA K HVIDE RIDEBUKSER SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Behold dem :-)
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 11:16

Så vidt jeg husker, så kostede hestene et sted mellem 80-200 kr, alt efter hvad der medfulgte.. Jeg tror derfor ikke, de er særlig meget værd i penge idag? :-)

 

til gengæld er jeg sikker på de på et tidspunkt får stor affektionsværdi :-)

Jeg kan huske fra da jeg var lille, at de ting mine forældre havde gemt, var ret fedt at lege med - fordi de andre ikk havde det, og man ikke kunne købe det :-)

 

jeg gemmer derfor ALT mit legetøj, fordi det måske kan bruges til senere generationer :-)


Mvh.Krohne


Hvis sandheden står i vejen for dig, er du på forkert vej

Man kan aldrig vide, hvad bier tænker

2
0
Svar på denne tråd
 
 værdi....
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 13:00

Værdien afhænger jo også meget af standen :) Er maner og haler stadig glatte og fine som på en original lige taget ud af indpakningen, eller er de fluffede efter brug?

 

Jeg har selv en ret stor samling fra dengang - og jeg kunne godt fristes til at købe flere heste, hvis du beslutter dig for at sælge nogen - såfremt det er nogen jeg ikke har og standen er god ;)




- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ********
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 15:02

Krohne:

 

Jeg mener nu ikke at de var så billige.

Eller jo måske hestene enkeltvis, men staldene, bilerne osv mener jeg lå omkring de 3-400 kr. Men det er desværre ikke muligt at tjekke nu, og det er ikke så nemt at finde gamle priser på nettet synes jeg :/

 

Jeg fandt dette

toyhorseid.wikia.com/wiki/ My_Beautiful_horses

 

Men det er mere historien bag det..

 

Er sikker på at affektionsværdien er langt højere end hvad deres værdi rigtigt er.

 

applecheeks:

Ja det er jo selvfølgelig rigtigt nok, jeg regner med at tage nogle bedre billeder end der er taget igår, frem for det billede jeg fx har smidt op i indlægget :)

 



Ceciliewinberg.dk - Freelance Fotograf

 

NYE KYRA K HVIDE RIDEBUKSER SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 15:45

Jeg havde en masse af de heste da jeg var mindre. Hold op dem har jeg brugt mange timer sammen med

 

Min mor solgte dem til en kollega for et halvt år siden. Hun troede det var min lillesøsters og min lillesøster havde sagt hun var ligelgad. Jeg blev simpelthen så ked af det da mor sagde de var blevet solgt. Jeg ville helt klart gemme dem - de bliver sjove at have en dag

 


Talle med sine to tøser, Sisse og Safir


R.I.P. Fønix 25. november 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 20:13

Jeg havde en tilsvarende samling, som min mor solgte til en kollega dengang jeg flyttede hjemmefra.

 

Hun fik vidst 500 kr for det.

 

Men hvis du har plads, og det betyder noget for dig, kan du jo overveje at gemme det og se tiden an?


Don't tell me the sky is the limit,

when there are footprints on the moon!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  27-05-2013 20:21

Min søster har lige købt to fyldte flyttekasser med alt, stalde autocamper, bil med trailer, over 200 heste ryttere ja - ALT! 600 kr gav hun..

 

Det er ikke noget særligt værd endnu ;)


<p><span style="font-family: comic sans ms;">hilsen sofia.</span></p> <p><span style="font-family: comic sans ms;">med hestene Chamieka og Lucifer . :D</span></p>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  27-05-2013 20:22

Min søster har lige købt to fyldte flyttekasser med alt, stalde autocamper, bil med trailer, over 200 heste ryttere ja - ALT! 600 kr gav hun..

 

Det er ikke noget særligt værd endnu ;)


<p><span style="font-family: comic sans ms;">hilsen sofia.</span></p> <p><span style="font-family: comic sans ms;">med hestene Chamieka og Lucifer . :D</span></p>
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-05-2013 21:38

Åhh dem havde jeg som barn! Hold op dem har jeg brugt mange timer med!

Havde ikke en så stor samling som du fremviser, men kan huske jeg havde den der folde-ud stald, med to bokse til, samt værelse til rytter. Og så kunne man trykke på en bunke halm, og så kom der vrinske-lyde ;)

 

Min mor har heldigvis gemt det, får helt lyst til at se på det igen!

 

Dog tror jeg mest de har affektionsværdi, det var jo "bare" plastik-lege-heste, og ikke som fx Breyer-heste, som er deciderede samleobjekter.


Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har du overvejet om du vil sælge det :)
Forfatter: 
Dato:  15-01-2017 21:27

Hej jeg tænkte på om du var interesseret i at sælge det nu:)

Jeg ved godt tråden er gammel, men det kunne jo være du så beskeden :D

mvh Christinna ( skriv evt på 24442463)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider