Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Forkølet. :(
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 11:21

Er der andre end mig som er blevet hamerende forkølet?

 

Med snot-løbenæse, ondt i ørene, hovedpine og alt det der ellers tilhøre?

 

Har i ikke nogle super-kure som kan gøre en hurtigt frisk igen, for jeg har slet, slet ikke tid til det her :(

 

Gode råd modtages selvfølgelig, men kunne da være dejligt hvis det ikke kun er mig der føler mig ynkelig :D

(ikke fordi jeg ønsker at andre skal igennem sådan tur) :D


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

Kat II stabil allround pony til salg. Kontakt for INFO!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Immuforte
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 11:37

Immuforte (kan købes i Matas) har nok den bedste effekt på mig.

 

Så var jeg engang nede i en helsekostsbutik, hvor jeg fik noegt, der vist hed Apo-Infekt. Det er til at dryppe i et glas vand.

 

Min forkølelse varede præcis lige så længe som normalt, men alle symptomer var nok nedsat med 50%. Så... stadig smaskforkølet, men uden jeg-dør-inden-for-fem-minutter fornemmelsen.

 

Jeg har også nogen Echineapiller, men jeg synes ikke, at de gør den store forskel...

 

Luft ud, så du giver virussen et hårdt miljø at overleve i. Gå en lille tur, så der kommer gang i kroppen. Den kolde luft vil også få hævelsen i næse og svælg til at fortage sig en smule.

 

God bedring!


 

Venlig hilsen Camilla

 

Optimalsadel

 

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 11:54

Ja her i påsken blev jeg "velsignet" med influenza, omgangssyge, bihulebetændelse og øjenbetændelse. Hold da op jeg var ynkelig, men kan mærke at det er på retur nu heldigvis.

 

Måtte aflyse min egen runde fødselsdag og to påskefrokoster. Øv.





0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddd
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 18:41

Tak for de gode råd. Er stadig syg :( Føler ikke rigtig bedring, har faktisk fået ondt i halsen nu. Ihh..

 

Jeg tænker at jeg lige smutter forbi lægen imorgen, tror ærlig talt jeg har bihulebetændelse :(


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

Kat II stabil allround pony til salg. Kontakt for INFO!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh ja - jeg
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 19:32

er endelig på returen af en forkølelse der har varet i 10 dage (!) - sådan i 10 dage med tykt, gult, sejt snot Nu er jeg bare sådan lidt hyggesnottet Til gengæld har jeg så efterhånden også hostet 10 dage - nu endelig ikke længere med tykt, gult, sejt sekret men til gengæld kan jeg se frem til hysterisk irriteret hoste (På kanten af opkastninger ) i 4 - 6 uger - hvis det går som det plejer.

 

På den lyse side så har jeg da kun haft ondt i ørerne (Så det føltes som om det ene øre var ved at sprænges) og hovedet oven i snotteriet og hosten ....

 

Nåh ja - jeg har selv været uden om det - jeg er blevet VEGA-testet og har fået 2 udrensende meridian-komplexer til at rette op på alle skavankerne (Og der var mange!) - så selvfølgelig skal jeg da have ryddet ud i lungeroderiet - det har trods alt plaget mig siden jeg var 4 Hvis det virker i længden så (y)

 

Mine tricks er i øvrigt næseskyldninger med næsehorn - slimløsende brusetabletter, panodiler og Bricanyl Turbuhaler (!) Det er så praktisk at have en akutspray ved hånden når man hoster så meget at man er ved at besvime på vej ned af trappen efter det slimløsende der er nødvendigt for at kunne trække vejret på sigt ...

 

*G* Nåh ja - det lyder nok lidt ynkeligt men jeg har da både passet heste og alt muligt i de 10 dage så på randen af død har jeg altså ikke været


/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 20:10

Bruger du næsespray? Det burde hjælpe en del, især hvis du har bihule betændelse!

Chilisuppe og så alle de gode fra Mou, appelsinjuice, IS (det hjælper mig meget, når jeg har ondt i halsen!)

Echinaforce dråber (som jeg stadig ikke har fundet ud af om er ren placebo?! men jeg bruger dem :) )

 

FRISK LUFT og panodiler!

Det er hvad holder mig kørende når jeg bliver forkølet.

 

Panodil HOT er også godt om aftenen før du skal sove.

(Og nårh ja, massere søvn selvfølgelig ;) )



For where your treasure is, your heart will be also.

 

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tumle tum
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 20:35

har du ikke lige haft en bihulebetændelse, de kan godt komme igen de svin, jeg havde lige 4 på 3 mdr her før jul ... IKKE sjovt ...

 

Et godt råd jeg fik da jeg kom til hals,næse, øre lægen var at bruge sådan et næsehorn og ellers dagligt skylle igennem saltvand, og det letter altså kan jeg fortælle


Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 22:52

Øv altså. Jeg tager alt jeg kan komme i nærheden af. Panodil, ekstra C vitaminer, næsespray og det hele. Jeg kan ikke tåle Rød solhat dråberne :( Så dem holder jeg mig fra.

 

Men tak for rådene - jeg tror dog det er på vej retur, for her til aften har jeg det faktisk bedre :D Men synes altid jeg har det bedre om aften og så crap igen om morgen :S

 

Jo jeg havde bihulebetændelse for ca 2-3 mdr siden sidst :S

 

Og jeg skal bare være helt rask til på lørdag. Jeg skal til barnedåb nemlig :)


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

Kat II stabil allround pony til salg. Kontakt for INFO!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 22:58

Altså er det helt galt, så hedder det 1 shot Absinthe ;)

 

 

(Og JO det virker!) ..eller rumtoddy(?) Evt med varm ribena.


Jojo, nogen af os bliver alcoholikere når intet andet virker!



For where your treasure is, your heart will be also.

 

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddd
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 23:01

Haha det lyder altså virkelig ulækkert, så hellere være syg tror jeg :D

Men håber da jeg har det bedre imorgen, men det håber jeg efterhånden snart hveeer dag når jeg vågner og kan mærke snotten i hele kraniet stadig så bliver man lidt trist i det.

 

Men min hals er dog begyndt at gøre en smule mere ondt, men det er nok os fordi jeg tager i skole alligevel :S


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

Kat II stabil allround pony til salg. Kontakt for INFO!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider