Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Æresmedlem i Rønne Rideklub?
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 00:05

Hej alle

 

Ved ikke helt hvor den her hørte til i debatten, så undskyld på forhånd hvis den er havnet i den forkerte :)

 

Men jeg søger lidt nogle oplysninger (mest for bornholmere der har reddet i Rønne Rideklub), om nogen ved noget om hende der var æresmedlem i klubben? Jeg ved hun hed Stender til efternavn, og muligvis var grundlæggeren af Rønne Rideklub. Også var der en ærespokal der hed "Stender pokalen", som man kunne vinde (måske) for mest vindende rytter.

 

Jeg har kigget i en slægtsbog, hvor jeg har fundet frem til at hun er fra min familie. Så vil rigtig gerne vide lidt mere. Har kun kunne finde frem til et gammel indlæg, hvor en tidligere bruger "99E", nævner "æresmedlem i Rønne Rideklub" og "Fru Stender". Men brugeren er deaktiveret, så kan ikke skrive og spørge :/ (det drejer sig om det her indlæg, i bunden: www.heste-nettet.dk/forum/1/73644/ 73644/)

 

Hvis der er nogen herinde, der ved noget, vil jeg blive rigtig glad for at høre :)

 

Mvh. Mette Stender

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 06:14

Jeg tror nok 99E er aktiv på et andet forum. Dengang damerne blev bannet herfra, oprettede de en anden debat side, Måske en eller anden kan huske hvad den side hed??

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 06:40

Måske strigler.dk





0
0
Svar på denne tråd
 
 strigler
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 11:49

Hej

 

Tak for jeres svar :) Vil da lige prøve at undersøge den side lidt nærmere. Men det lyder da vildt at de blev bannet fra den her side?

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 11:58

Hvem er 'damerne' og hvorfor blev de bannet? Det lyder da voldsomt..

 

Jeg vil sige prøv så mange forums du kan, fx strigler.dk, HG osv


Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

årgang '11

0
0
Svar på denne tråd
 
 Formand...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 20:02

Den sidste formand i Rønne Rideklub var så vidt jeg husker, Anette Sorth-Olsen.

 

Hun kan sikkert hjælpe dig med at finde ud af mere

 

Hvis hun ikke kan hjælpe, så kan jeg måske hjælpe dig med nogle flere navne - bare sig til:)

 

Held og lykke


Med venlig hilsen

 


Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fru Stender
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 21:25

Jeg kan godt huske Fru Stender.

 

hun var en ældre dame, der boede i nærheden af ridehallen. Mener hun red på en islænder.

 

jeg var barn dengang og kan bare huske, at hun var meget gammel... Men frisk. :-)

 

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Strigler
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 13:58

99E er på Strigler.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 14:51

Hej igen

 

Ja, jeg fandt 99E på strigler.dk og skrev en besked til hende :) Tak fordi I vidste hvilken side jeg kunne henvende mig til :)

 

Anjaanja: Ja det lyder vidst meget rigtigt. Har du også været medlem af Rønne Rideklub? Ved du om hun evt. har en bruger herinde?

 

Jeg ville rigtig gerne vide hvad der blev af "Stender pokalen". Men det lød ikke til 99E vidste noget om det :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stender pokalen
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 15:27

Hej.

 

Jeg var medlem dengang Klubben startede og årene frem, jeg husker godt "Stender pokalen" og Fru stender, en rigtig rar ældre dame. Hun bor stadigvæk samme sted som dengang, Strandvejen i Rønne, en gul ejendom, som ligger ude der hvor "Polles autolakering" bor. Ejendommen ligger på venstre side når man kommer inde fra Rønne by.

 

Venlig Hilsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 19:52

Ok, må lige få min far til at undersøge om hun stadig bor der :) Bor desværre ikke selv på øen længere.

 

99E fortæller mig dog at Inger Stender ikke er i live mere? :(

 

Nu ved jeg ikke hvor interesseret I er i det, men fik min far til at scanne et billede ind fra vores slægtsbog af Inger Stender: http://ragelse.com/i/KCsFTxl og http://ragelse.com/i/BR0GTxl :)

Blev ridehallen bygget i 1984, eller var det bare det år Inger blev æresmedlem?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider