Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Danmarks Indsamling
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 21:43

Hej alle,

sidder lige og ser det her Danmarks Indsamling, og kom til at tænke på hvor mange der støtter.

De får jo kæmpe beløb ind, og bliver sku en smule stolt af at bo i Danmark, hvor vi støtter i det omfang som vi gør. At vi kan støtte andre gode gøremål er noget andet, men nøj hvor er det bare et godt stykke arbejde der bliver gjort.

Men hvor mange af jer har bidraget?

Hav en fortsat god dag :)

Med venlig hilsen

Louise

-Tofutti, jeg elsker dig

0
0
Svar på denne tråd

j0r9gtj04gj4
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 21:48

jeg føler ikke jeg har lyst til at bidrage, vi har så mange huller i den danske økonomi der kunne have brug for pengene

de ældre, udsatte familier, hjemløse, voldtægtscentre, veteranhjem mm. at sende penge til udlandet hvor mange af pengene går tbt til adm. nej tak er ked af og sige det men penge eller ej jamen så dør folk stadig af sult dernede og det kommer nok aldrig til at ændre sig desværre så vil jeg hellere lægge mine penge i dk og få vores egen økonomi op at stå igen

2.5 års islænder hingst efter Joseph fra skardi sælges, 5 gænger, sadelvant og muligt kåringsemne. han er allerede over 140 og ender på omkring 145+, oplagt til FIPO klasser om et par år

0
0
Svar på denne tråd

indsamling
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 21:51

Jeg har.

Dog ikke med så meget som jeg gerne ville - men grundet mit eget projekt i Afrika, hvor alle mine overskydende penge går til, har jeg ikke det store overskud til indsamlinger som f.eks. denne.
Det er måske et prioriteringsspørgsmål, men jeg vil ikke undlade at give mit eget projekt det fulde beløb - så jeg har delt lidt med indsamlingen i år.

Men som skrevet i denne tråd om indsamlingen, www.heste-nettet.dk/forum/1/2268036/ 2268036/ , så er jeg meget meget rørt over alle de penge der kommer børnene og deres familier til gode!!

Mvh Louise.

Mit projekt for handicappede børn i Ghana:

GhanAlive

Traver Action Speed

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 21:55

bidraget, som jeg plejer at gøre. Jeg giver til mange forskellige, f.eks. dyrenes beskyttelse, SOS børnebyerne og mødrehjælpen. Så for mig er det helt naturligt at give et bidrag til nogle af de svageste i verden.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Donation
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 22:26

Jeg støtter gennem mit frivillige arbejde på Roskilde Festival, som kl 23.45 donerer 250.000 kr.

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har bidraget
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 22:58

pr tlf. Har ikke selv børn, men synes det er vigtigt at alle børn får muligheden for en tryg barndom.

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 23:48

støttet og gør det heller ikke. Men jeg sidder da også og ser det, og så jeg kom lige i tanke om noget. Der er så mange kendte der stiller op og siger at VI skal støtte med penge - men bidrager de egentligt selv med noget? Jeg spørger fordi jeg ikke ved det, så ingen hetz ;-)

Mvh Renée H

0
0
Svar på denne tråd

bidrag
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 00:07

Kan lige se at Anders W. Berthelsen bidrager med 10.000 - så jo, de kendte spytter vist også lidt i kassen.

Mvh Louise.

GhanAlive

Traver Action Speed

0
0
Svar på denne tråd

De kendte
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 00:10

De kendte er jo på arbejde i aften, uden løn, hvis man kan sige det sådan :-)

Der var jo ingen af os, der gad se programmet, hvis det var hr. og fru Nielsen, der gav et nummer :-)

Eller holdte mikrofonen, i det hele taget.

Så de støtter ved blot, at være der.

Både min mand og jeg har bidraget...

0
0
Svar på denne tråd

Bidrag
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 08:36

Vi så ikke ret meget af programmet, men vi støttede også. Vi bruger i forvejen en del penge på forskellige organisationer, men jeg kan godt lide tanken om at alle går sammen om at samle ind, så det støtter vi gerne :-)

Portrættegninger tilbydes efter foto -

se præsentation for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg støttede kun
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 18:12

Indirekte- har købt en del "Velgørenhedsposer" i COOP butikker. I øvrigt synes jeg, støttebeløbet på 150 kr er for højt. Jeg giver gerne til meget andet, men som regel mindre beløb.

Men jeg kan godt se, at adminstration af småbeløb er for dyrt via sms.

I øvrigt gav FDB/COOP så det største enkeltstående beløb. :-)

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

indsamling
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 18:17

Man har kunne støtte med ned til 25 kr, så at de 150 er for meget, tja...

Mvh Louise.

GhanAlive

Traver Action Speed

0
0
Svar på denne tråd

På TV...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 18:47

Var det 150,- det er det, jeg forholder mig til.

Men det er dejligt folk, kan og vil støtte.

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider