Prøver at forklare mig lidt tydeligere;
SSA-uddannelsen har optag 2 gange om året, oktober (hvor jeg er startet) og maj, og følger fastlagte skole- samt praktikophold.
Jeg har sygemeldt mig 1 uge inde i skoleophold 1B, men gennemført skoleophold 1A samt praktik 1A, dog med en del fravær. Har dog både lærers og praktiksteds ord for at mit fravær ikke på nogen som helst måde har været en faglig hindring.
Problemet opstår ikke i mit bagudrettede sygefravær, men i det fremadrettede, idet jeg ikke vil kunne gennemføre uddannelsen på de fastlagte ophold da jeg forventer at være syg resten af skoleophold 1B samt muligvis praktikophold 1B. Dvs min uddannelse kan ikke gennemføres på den "normerede" tid min uddannelsesaftale løber i.
Min egen tanke går selv ¨på at jeg forhåbentlig er klar til at starte igen når det hold der er startet til maj 2012 kommer ind til deres skoleophold 1B, og det gør de 6/8.
Men efter en kort samtale med FOA i dag, lyder det ikke som om det er noget der lige kommer dumpende ned fra himlen.
....og så bliver jeg ærligt talt en smule arrig over at man kan planlægge graviditet midt i sin uddannelse og derefter få det hele skræddersyet, men her står jeg og er reelt syg, med udsigt til nul og niks.