Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nupo erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 13:36

Hej Ænder.

Jeg har et mål om at tabe 19 kilo, og er derfor startet på Nupo kuren i dag.

Man skal jo spise 6 portioner om dagen ( ca. 700 Kcal)

Jeg tænker hvis jeg nu spiser 4 portioner og så grøntsager 2 gange om dagen for 100 kcal pr. gang, så giver det jo stadig de ca. 700 Kcal.

Kan man gøre sådan?

Hvad hvis man spiser alm aftensmad, hvis man er inviteret ud?

Så tænker jeg at spise 2 portioner Nupo, samt 100 kcal grønt, og så spise alm aftensmad.

Lyder det fornuftigt?

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 13:40

Du kunne også helt droppe alt det Nupo-halløj, og spise rigtig mad i stedet

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd

Bissen..
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 13:46

Jeg vil kun køre Nupo i 14 dage for en kickstart..

Så går jeg over på alm sund kost og motion.

Jeg har bare haft nogle omstændigheder det sidste år, som har gjort at jeg mistede kontrollen med vægten og tog 25 kilo på..

Nu skal de af igen

0
0
Svar på denne tråd

Nupo nupo
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 13:56

Inden min sidste graviditet tabte jeg mig med Nupo.

Jeg spiste 4 x nupo dagligt samt nogle grøntsager, og så alm. sund fedtfattig aftensmad sammen med familien.

Jeg tabte mig. Jeg tog så på igen i graviditeten og har ikke tabt mig ret meget siden da, så derfor starter jeg op igen.

Jeg synes nupo virker effektivt og så smager det også godt. Mine favoritter er jordbær og cafe latte.

God fornøjelse

Malene, Stutteri Nørreheden, avl af Welsh sec a

Fantastisk dressurbetonet rødt DV hingsteføl sælges. Se mere på præs.

Welsh sec a hingst med livstids avlslicens sælges.

www.staldnoerreheden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nupo...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 13:57

Er det ikke det produkt der er stop fyldt med aspartam?

..Tanja-Victoria >>

[L] Älä milloinkaan sä unelmaasi jätä,

kuule ääntä sen ja löydät huomisen [L]

Circle Y sadel sælges BILLIGT!

¤ Mit forfatter arbejde ¤

0
0
Svar på denne tråd

Nupo nupo
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 14:02

Tanja - Victoria : Hvad er det ?

www.staldnoerreheden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Aspartam
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 14:27

- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd

aspartam
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 14:30

Stutteri Nørreheden:

Det er lige præcis det som Lenuccia var så sød at linke til :-) Ikke noget særligt rart skidt at have inde i kroppen. Desværre putter de det i alt sødt i til dags (derfor jeg kun tygger børnetyggegummi, da det er det eneste tyggegummi uden sødestoffer i!)

Rigtigt sukker er i det mindste naturligt og 100 gange sundere at indtage end aspartam.

..Tanja-Victoria >>

0
0
Svar på denne tråd

Nupo nupo
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 15:06

Mange tak for links.

Jeg ved ikke om det er i Nupo, da jeg aldrig har hørt om det før.

Men håber så sandelig ikke at det er i, da jeg lider af migræne og det kan da absolut ikke være et stof der er godt for mig.

www.staldnoerreheden.dk

0
0
Svar på denne tråd

aspartam
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 15:09

Nørreheden: Jeg kan så desværre sige dig at det ER i Nupo. (Var lige en tur inde og tjekke deres hjemmeside ud og læse på indholdsfortegnelserne til deres produkter).

Og jeg kan fortælle, at efter jeg i 2010 stoppede 100% med at spise mad/slik/sodavand osv. der indeholder aspartam og andre sødestoffer, da er min migræne begrænset til at jeg næsten aldrig har migræne mere - og når jeg har er det slet ikke så slemt om før i tiden! :-)

..Tanja-Victoria >>

0
0
Svar på denne tråd

Nupo nupo
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 15:13

Nu har jeg så læst på pakken. Og sørmer om ikke der står at aspartam er det middel der bliver brugt til sødemiddel .

Nu ved jeg ikke lige om jeg tør at tage mere af det.

www.staldnoerreheden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nupo nupo
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 15:19

Tanja - Victoria: Vi skrev vist lige på samme tid .

Tænk hvis det kan hjælpe mig på samme måde som det har hjulpet dig, det ville være SÅ dejligt.

Lige pt lider jeg så meget af migræne at jeg er til neurolog jævnligt og får ændret på medicin hver gang. Pt er der ikke noget der hjælper og jeg propper mig med 3 forskellige slags medicin hver dag samt en fjerde ved anfald.

Som det ser ud lige nu, kan jeg ikke passe et arbejde fuldtids.

www.staldnoerreheden.dk

0
0
Svar på denne tråd

11111111
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 15:33

Min Nupo erfaring er god.

Jeg erstatter morgen og middag med Nupo. og så spiser jeg sundt resten af dagen.

aftensmaden spiser jeg det sammen som familien. suplere bare med lidt mere salat og minder sovs og kartofler. hvis jeg er sulten i løbet af dagen, så snupper jeg mig et brev pulver. det mættner.

Jeg kan anbefale Mad log, for der igennem kan man se hvad man skal/kan supplere dagen kost med. for problemet for mange der er på kur, er at de spiser for lidt, og så stopper kroppen med at forbrænde det man indtager.

Men 700 kal om dagen, syntes jeg er lige i underkanten. en voksen kvinde bør indtage 1000 til 1200 cal. kroppen skal også kunne funger.

Ved at bruge Mad Log. kan man sagtens synde med et stykke kage eller lakris mm, så finder du bare ud af hvor meget de ca indeholder (via deres tabeller/system) så kan du nemt se hvor mange håndfuld salat du skal leve for resten af dagen

og hvis lækkersulten er ved at tage over så findes der også nogle choco og karamel bar, når man har indtaget sådan en, så har jeg ikke behov for mere.

Grunden til jeg bruger Nupo som en del af min mad. er at jeg har den fantastiske evne til at æde til jeg revner, jeg ejer ikke mæthedsfornemmelse. ved nupo, kommer jeg til at føle mindre sult, et gør at maven trækker sig samen. nu hvor der ikke konstant proppes med uanede mængder mad (lidt overdrevet) så ved de måltider jeg spiser sammen med familien, kan jeg simpelhen ikke få så store mængder ned mere. det giver bonus på bundlinjen.

Men Nej jeg tror ikke på Nupo er et mirakkelmiddel, jeg tror ikke det kan løse fedme problemet, men det har da givet mig mere kontrold.

Jeg har ingen bivirkninger haft af at indtage Nupo.(jeg startede for 3 uger siden og ligger på 2 til 4 breve pulver om dagen)

Held og lykke

:O)

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 15:34

Nu jeg bestemt ikke på slankekur - men kender flere der har prøvet Nupo. Og det er sku sådan lidt som at tisse i bukserne. Det varmer lige når det sker - men bagefter er det hamerende koldt ;)

Ændring at kostvaner det er hvad der skal til hvis man vil opnå sundt vægttab og det skal holde.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Har overvejet
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 23:37

nupo eller lignende men jeg ville så kun bruge 1-2 breve om dagen.. om morgenen hvor jeg har svært ved at få spist, for ligesom at få noget ned der sætter lidt gang i forbrændingen og for at få vitaminer, fibre osv som der jo er i..

Men samtidigt er jeg ikke meget for sådan noget pulver noget.. så indtil videre står den på smoothie med 1 banen, 3 frosne jordbær og 2 svesker blændet med lav kalorie smoothie base (nok ikke det aller sundeste alternativ men lettest og smager godt).. Ved faktisk ikke engang om det er specielt sundt, men jeg får noget i maven og det er frugt og ikke som tidligere fx et stykke chokolade eller hvad der lige var..

Hilsen Signe Og guld klumperne Karolina (datter) og Emma (guldhest)

Skøn 5 års fjordhoppe sælges, evt udlån eller afbetaling.. skriv PB for yderligere info..

0
0
Svar på denne tråd

Kur....
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 00:37

Alm. mad, masser af grøntsager, evt. en god stærk grøntsagssuppe indimellem, som sætter gang i forbrændingen, og så motion

Man kan læse sig til meget,

dog ikke erfaring.

Hilsen
Lene

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror ikke
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 08:27

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg ikke, at Nupo er særlig sundt. Hvis man ønsker et varigt vægttab, bliver man nødt til at ændre sin livsstil, ellers tager man på igen.

At tabe sig kræver, at man ved en lille smule om kulhydrater, proteiner osv., når man gør det, er det lettere at undgå de fødevarer, som man tager på af.

Jeg vil foreslå dig de danske vægtkonsulenter - http://www.vaegtkonsulenterne.dk

Man melder sig ind og får et program, som man skal spise efter, og så tager man ind og bliver vejet én gang ugentligt.

Der har jeg selv gået en periode, for at få lidt hjælp til, hvad jeg skulle spise (og ikke mindst hvad jeg ikke skulle spise )

Held og lykke med det.

Mvh.

Cecilie

VH

Cecilie

- med den smilende Amber.

0
0
Svar på denne tråd

Nupo...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 20:04

Var selv en anelse desperat her i årets første måned, og købte en pakke Nupo-pulver. Fik med nød og næppe klemt en shake ned, og så kom jeg til at læse på ingredienslisten.

Der er intet i det pulver, der er godt for ens krop. Sukker, tvivlsomme sødemidler og soyaprotein, der sikkert er genmodificeret (som nærmest al konventionel soya på verdensplan efterhånden er).

Så ud over hele diskussionen omkring, hvorvidt pulverkure duer - så overvej lige, om Nupo har et indhold, I kan leve med at indtage. Efter min mening er det ikke egnet til menneskeføde..

0
0
Svar på denne tråd

nupo...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 23:12

Hvis I nu rent faktisk læste hvad TS skriver, ville I se at TS kun bruger det som kickstart til vægttab, IKKE som varigt vægttab.

Jeg tror godt TS er klar over at livsstilsomlægning er det der skal til for varigt vægttab.

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 08:18

Kostomlægning og motion er nu den bedste løsning

Jeg gik selv på "kur" d 2. januar, og jeg har idag tabt mig 3 kg.

Det jeg gør, er at taste min mad ind på madital.dk. På den måde kan jeg holde styr på mit indtag af kalorier. Udover det, så træner jeg i fitnesscenter 3 gange om ugen. Jeg har endda spist slik under min "kur", men taber mig stadig. Så det er bestemt ikke fordi, jeg føler, jeg sulter eller mangler søde sager.

Mit mål er, at tabe 6-7 kg i alt.

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 09:10

Jeg bruger selv Nupo som måltidserstatter, men kun et til 2 breve om dagen...

Bruger dem med vanillie/mango, hælder 2,5 dl koldt vand op i blenderen, tilsætter brevet med Nupo, en banan og en håndfuld frossen frugt og blender så det hele til en lækker smoothie... MUMS!

Jeg bryder mig normalt ikke om Nupo, men denne løsning er bare super for mig og så mætter den også lidt mere.

Det er en god hjælp til mig, da jeg så kan styre hvad jeg går og putter i munden i løbet af dagen, går hjemme på barsel og så kan man altså godt ende med at gå og småspise dagen lang, når man ikke kan få tiden til at gå...

Derudover bruger jeg madlog.dk fantastisk program til at styre kcal indtaget på og derudover så okser jeg afsted på min helvedes-maskine inde i stuen... -Læs crosstrainer

Min datter er nu knap 12 uger gammel og jeg har smidt alle 21,5 kg som jeg tog på i min graviditet, nu mangler der "bare" lige 15-20 kg mere

Mor til skønne Casper 17.04.08 og Cecilie 11.11.11

0
0
Svar på denne tråd

ooOOOoo
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 12:59

Nupo er da nok ikke specielt sundt, men det er overvægt heller ikke...

Jeg har i perioder brugt Nupo som kickstarter. Når jeg har været på Nupo i 3 dage, er jeg villig til at spise hvad som helst bare for at slippe for det ;) Nogle af dem samger ok, især jordbær og café latte, men jeg har også erfaring med at få ret voldsom hovedpine af det, så jeg bruger det ikke mere

Brug det kun nogle få dage, til at få sukkerafhængigheden ud af kroppen og brug så madital.dk som en anden også skriver. Det er gratis og genialt og smaddernemt. Det holder desuden styr på om du får de ritige ting i de rigtige mængder. Starter selv op igen på mandag, har tabt 4 kg på det på 14 dage tidligere, så det virker altså.

Og lov mig at du kun vejer dig en gang om ugen (kan anbefale fredag, da man ofte synder en smule i weekenden) At veje sig for ofte er enormt demotiverende

Held og lykke og tillykke med beslutningen :)

0
0
Svar på denne tråd

Nupo........
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 13:33

Jeg har gode erfaringer med nupo og har tabt mig 11 kg siden november.

Jeg drikker en nupo om morgenen inden jeg kører i svømmehallen og så får jeg en igen midt på eftermiddagen,når den lille sult melder sig. Resten af tiden spiser jeg almindelig fornuftig mad.

Der er sikkert nogle knap så gode ting i nupo, men til gengæld får jeg nok af vitaminer, proteiner og fibre, hvilket nemt bliver et problem for mig, hvis jeg skal leve på max 1200 kcal om dagen.

Mvh

Mette

ledig boks på lille-hovgaard.dk i Kolding

0
0
Svar på denne tråd

Tadaaaaa
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 15:26

Jeg vil gerne dele min erfaring med jer

D.29/12-2011 begyndte min livsstilsændring.

d.15/12-2011 vejede jeg 78,3 kg.

Jeg spiser følgende:

Morgenmad: 1 portion havregrød lavet på minimælk, med revet æble og kanel i, det hele koges sammen. og så ca 1½ dl rigtig juice(ikke koncentrat).

Mellemmåltid 1: 1 stykke groft knækbrød, med kyllingpålæg eller ost på, og så masser grønt, 5-6 cm agurk, 4-6 cherrytomater, og så noget rød peberfrugt.

Frokost: 2 stykker rugbrød med salat og skinke/kyllingpålæg og igen, agurk, cherrytomater og peberfrugt til.

Mellemmåltid 2: Gulerødder i stave eller 1 stykker frugt.

Aftensmad: Det der bliver lavet, men er der sovs/bacon eller lign, så tager jeg meget lidt af det.

Mellemmåltid 3: Gulerødder i stave eller frugt.

Som i nok kan se, så er der ikke noget kage, slik, chips eller lign. i min kostplan.... Jeg fulgte den her slavisk i 3 uger, og derefter spiste jeg sødt engang imellem.

Siden d.29/12-2011 har jeg spist 1 brownie, 1 lille stykke tiramisu og 1 pose lakrids.

Jeg ville afvænne min krop fra sukkeret, så jeg styrede hvad jeg puttede i min mund, og ikke den anden vej rundt.

Det er meningen at jeg skal fortsætte denne her kostplan, og så engang imellem( LÆS: MAX 1 GANG OM UGEN, GERNE SJÆLDNERE) så spiser jeg LIDT sødt/usundt, hvis jeg har lyst til det.

Min vægt idag d.2/2-2012 er 70,8 kg, så det fungerer!!!

Bedst af alt, så har jeg ikke den der vanvittige sukkertrang, min hud er pænere, og jeg er friskere og har mere energi.

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider