Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dårlig periode/dage
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 20:19

Hej allesammen, ved ikke og det høre til herinde :), men prøver :).

 

Har et spørgsmål til jer, hvis i nu har en dårlig periode eller bare en dårlig dag, hvor i bare ikke synes ridningen fungere. Hvordan tackler i så det???

 

Grunden til jeg spørg er fordi at jeg er meget slem til at blive ved med at tænke over det, i stedet for at lade det ligge. Både fordi jeg er bange for hvorfor, men også fordi jeg er bange for havd andre tænker :(.

 

Er der nogen af jer der har et godt råd eller vil fortælle hvordan i tackler det :)

 

Knus Elisa

 

 


Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH


Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 20:40

INTET her i livet kan foregå lineært - det vil gå op og ned.

 

Det kan være I begge er lidt udbrændte, og trænger til en uge eller to, hvor I holder det lidt mere på hyggeplan :)

Det er enormt vigtigt for både krop og sjæl, så tag en slapper - så går det nok snart godt igen ;)


 

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay så
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 20:48

Jamen egentlig er det ikke fordi hun går dårligt, for det gør hun bestemt ikke, men bare der er en lille ting som jeg ikke føler er godt, så tænker jeg vildt meget over det, er vildt irreterende :(.


Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH


Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 20:51

Take it easy. Bare prøv at lade være med at tænke på det... der er ikke så meget andet at gøre. Læg mærke til alt det gode, i stedet :)


 

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd
 
 dårlige dage
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 20:55

Jeg vender dem til noget positivt, dropper den seriøse ridning og lunter en hyggetur i skoven eller bare ned over markerne mens jeg snakker et øre af den stakkels krikke.

Når vi kommer hjem er vi begge trætte og nyder bare varmen og duften i stalden mens vi sadler af og strigler.

VUPTI.. dagens ridning ender som en dejlig oplevelse for os begge.


...Paint my dream...

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 20:55

Du har helt ret :). mange tak :).


Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH


Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nemlig ja
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 20:58

Okay lyder dejligt, men kan jeg desværre ikke med min hun er desværre ikke typen på det der tur noget :(. Men skal bare lære at vende det til det positive :).


Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH


Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lidt mentaltræning
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 21:06

Du skal lave en regel for dig selv efter du har redet: du skal tænke på 3 ting som gik godt - så må du gerne tænke på den ene ting der gik skidt, men så SKAL du bagefter prøve at finde et svar på hvordan du kan gøre det anderledes når du skal ride næste gang. '

 

På den måde bliver du konstruktiv - som det er nu er du bare selvdestruktiv :-)




Occupy dressage

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 21:08

Ej det har jeg slet ikke tænkt over :), mange tak :)


Ejer af Kærvangs Prima Donna Light RDH


Husk man bliver ikke en god rytter hvis man ikke kæmper og arbejder for det, fejlene er ikke hestens men dine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum :D ..
Forfatter: 
Dato:  24-11-2011 09:23

Synes da ellers jeg har hørt at det kører på skinner for jer for tiden? Ellers kommer jeg da gerne ned og kigger, og er moralsk support for jer begge


- Sagde Anne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider