Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Peffe talte søreme sandt! =)
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 13:42

Goddag HN

I lyset af min tidligere tråd, hvor jeg havde haft Winnie Stubkjær, til at tale med min nye hest Peffe, vil jeg lige komme med en opdtaering..

Link til gamle tråd: www.heste-nettet.dk/forum/1/2183619/ 2183619/

Idag var endelig dagen, hvor han skulle have kiropraktik/akupunktur af Eva Løber.. Jeg var meget spændt og meget glad for endelig at få "hjælp" til ham.. Jeg kendte ikke Eva forinde, kun af positiv omtale.. Og må sige hun levede op til mine forventninger

Nå, men for ikke at kede jer for længe, kan jeg fortælle at alt det Peffe havde fortalt var i udu, stemmede overens med det Eva fandt.. Især hans brystben.. Nøj, hvor han tydeligt viste at "der" var der noget der gjorde av og ikke var som det skulle, men da hun så tager fat for at rette på det, stod han helt stille

Han blev rettet, mærket på, fik nåle i og stod bare SÅ fint under det hele.. Og Eva skal komme igen den 8 Juni, for lige at rette det sidste og så anbefalede hun en gang massage til ham, da han havde fået meget spændte muskler, af alle de skævheder.. Så på tirsdag får han massage af en hestemassør, som alligevel var i samme by

Eva var sikker på han nok skulle blive ridehest igen og når hun sagde "det er meget tydeligt at se, at han er meget glad for dig" var jeg ved at tude!!

Har ikke haft Peffe mere end 2½ måned ca, men elsker virkelig den hest.. Og er bare lykkelig for at jeg lyttede til ham, og har givet ham den hjælp han bad om.. Vil slet ikke tænke på, hvis jeg bare havde smidt sadel og redet afsted kort tid efter han ankom

Eva sagde jeg meget gerne måtte begynde at gå ture med ham, op og ned af bakker, men ikke ride, før hun havde været der næste gang, men det er fint med mig.. Bare det at vide det er okey i hans krop, at komme igang med muskelopbygning og konditræning, er langt fint for mig

Han fik jo også tandlæge forleden, efter han havde sagt han havde brug for det og hans tænder gav ham spændinger og hovedpine.. Havde www.hestemund.dk ude og det var jo ligeledes en fantastisk oplevelse, som igen kunne bekræfte hvad han havde sagt der var i udu.. Nu er han endelig på vej tilbage mod toppen, kroppen er i behandling, hans sind og stress niveau er ved at være på vej i balance og jeg kan tydeligt mærke og se på ham at vi er ved at finde hinanden...

Åhhh, undskyld, hvis det er et rodet indlæg... Men jeg er bare så GLAD for den bette hest...

I forgårs tog jeg chancen og ville teste hans stress niveau.. Mine 2 små er rykket på sommergræs ferie et andet sted, og plejede ellers at tage de 3 ind i boks og give vitaminer/mineraler.. Men i forgårs tænkte jeg "prøver at tage ham ind ALENE i boks, giver ham foder og så ser jeg om han stiller sig til at væve i boksdøren, når han har spist"... Som tænkt, så gjort...

Peffe spiste, i ro og mag.. Kiggede ud på folden til Tanjas 2 hopper og gav sig så til at spise den friske wrap jeg havde lagt i boksen... Og det blev han så ved med... Tror han stod i 5 minutter efter han havde spist sit foder og bare hyggede med wrappen, uden stress, uden væven.. Og så turde jeg ikke presse citronen mere og tog ham ud igen, inden han eventuelt begyndte at væve... Totalt lykkefølelse

Ej, men kom du så langt, så håber jeg du om ikke andet, fik et smil på læben over min opdatering, for et egentlig formål, havde dette indlæg nok ikke.. Måtte bare fortælle det

Søger læreplads som beslagsmed i Jylland, kender du en smed der mangler en lærling i 2011??

Lykkelig ejet af Bøf, Big, Peffe, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 13:57

Et smil på læben? ja vist! Og en varm blød følelse allover!

Det er en dejlig historie... Du tog en chance, troede på det, lyttede til dig hest, gjorde alt du kunne for ham...

(og ros for at du var modig nok til at lægge historien om den clairvoyante ud til offentlig skue og masser af kritik i sin tid)

Det er, for mig at se, kærlighed. Ganske enkelt og meget smukt!

Peffe er en heldig hest!

Megameget held og lykke fremover til både ham og dig og jer to sammen!

Venligst Maluna

Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 14:04

Maluna: Århhhhh tak!!!!

Søger læreplads som beslagsmed i Jylland, kender du en smed der mangler en lærling i 2011??

0
0
Svar på denne tråd

Sååå fantastisk
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 14:05

Hvor er det bare skønt at kunne finde dine indlæg herinde og følge med i hvordan det går med Peffe..

Jeg havde Eva Løber ude til min hest i fredags og der var også en del at arbejde med, heldgivis kunne det hele rettes op og det er jo skønt, jeg har foruden haft massør til Dyssen inden, og Eva ordnede også tænder på Dysse i fredags, så nu er hun snart i tip top stand.. Vi mangler bare lige et besøg mere af massøren og Eva Løber igen..

Følger glædeligt med i dine indlæg og glæder mig til endnu flere updates med den skønne Peffe..

Har overvejet at bruge Winnie til min hoppe, og tror at det bliver løsningen.. Din tråd har virkelig inspireret mig ...

Go dag

Madam Duchess en lækker Pinto hoppe<3

R.I.P min lille næsebjørn

Du blir aldrig glemt Dumle..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 14:19

Kirse: Tak!!!! Og hvor fedt du også har gode erfaringer med Eva, hun er virkelig behagelig og dygtig ikke mindst

Peffe var tryg ved hende med det samme!

Og hvor bliver jeg glad, når nogen rent faktisk følger med i mit liv med mine dyr.. Især Peffe, da han er noget ganske særligt for mig allerede...

Rigtig dejlig dag til dig også!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 16:02

Hvor er det bare SKØNT at læse

Hold os endelig opdateret fremover

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 18:39

Som stor skeptiker overfor alt overnaturligt vil jeg bare nøjes med at sige hvor SKØNT at du havde en god oplevelse og at Peffe får det bedre! :)

0
0
Svar på denne tråd

Nu er jeg
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 19:59

lidt ked af at jeg ik ringede til sådan en til Jenivi - tænk hvis hun kunne fortælle hvad der skulle være gjort :/ Så kunne hun måske være ridehest og min endnu :(

Nå men dejlig dejlig historie :D

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 21:06

Sascha: I promise

Skal du ud og lufte kameraet denne weekend??

Sophie: Tak skal du have.. Og skeptikere skal der også være plads til her i livet.. Jeg er bare mere end overbevist nu!

Celia: Det skal du ikke være! Men vær glad for du nu, vil ty til hjælp denne vej, skulle du stå overfor et "problem" igen med et dyr

Og tak :)

Da jeg kom ud til ham igen idag, kunne jeg faktisk SE en forskel på hans krop.. Hele hans overlinje er anderledes, hans ribben ses ikke på samme måde, da maven ikke "hænger" mere og han føltes helt anderledes da jeg striglede ham og rørte hans overlinje

Satte ham igen alene i boks for at spise og så stod han i 11 minutter bagefter, uden stress, så turde jeg igen ikke mere

Det gælder jo om at stoppe, inden han stresser..

Han er bare SÅ sød og afslappet i øjeblikket og er sikker på den hjælp han fik idag af Eva, virkelig har hjulpet ham.. I love it!

Så fra imorgen bliver han pakket ind i hans BoT dækken, og 4 BoT ridegamacher (han har jo bestilt det, så jeg har købt det ) og så skal vi trække en lille tur.. Første skridt på vejen mod god kondi og gode muskler...

Og så håber jeg Søren (www.hovfokus.dk) har et par boots der passer ham på mandag, når han kommer

Glæder mig UBESKRIVELIGT til jeg må kravle op på ham om en lille måneds tid!!

0
0
Svar på denne tråd

Intet mindre end fantastisk
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 21:23

Du kan tro at jeg følger med, og ser alle dine indlæg.. :-D
Jeg tror på det overnaturlige og jeg glæder mig til at det bliver min tur til at få en snak med Winnie..

Jeg glæder mig til at følge jer, og til at høre at du har været på ryggen af Peffe om en måneds tid

Hvis du en dag har tid og lyst, vil jeg da gerne over og besøge dig og dine skønne dyr, møde dem som jeg nu så ofte læser om

Efter Eva har været hos Dyssen har hun fået meget mere energi, og det virker som om at der ikke er noget der genere hende mere.. Det er bare sådan en fed følelse..

Jeg skal da også lige ind og læse lidt om ham søren.. :-D

Glæder mig til at høre meget mere..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 21:29

Kirse: Åhhhhh hvor hyggeligt! Du skal være hjertens velkommen, du siger dælme bare til.. Elsker at vise mine dyr frem og at møde andre Ænder

Fedt du kan mærke så tydelig en forskel på Dyssen! Og kan dælme godt forstå du glæder dig til Winnie har været indover, ved der er mange som ligenu venter spændt på hun har tid

Jeg brugte Søren til Muffe, han var ude af 2 omgange, med henholdsvis boots til forhovene, senere til baghovene.. Han er virkelig en behagelig og omhyggelig mand.. Og så elsker jeg at jeg altid kan spørge ham om hovene, beskæring osv.. Han er dygtig

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 21:31

Kirse: Åhhhhh hvor hyggeligt! Du skal være hjertens velkommen, du siger dælme bare til.. Elsker at vise mine dyr frem og at møde andre Ænder

Fedt du kan mærke så tydelig en forskel på Dyssen! Og kan dælme godt forstå du glæder dig til Winnie har været indover, ved der er mange som ligenu venter spændt på hun har tid

Jeg brugte Søren til Muffe, han var ude af 2 omgange, med henholdsvis boots til forhovene, senere til baghovene.. Han er virkelig en behagelig og omhyggelig mand.. Og så elsker jeg at jeg altid kan spørge ham om hovene, beskæring osv.. Han er dygtig

0
0
Svar på denne tråd

Du kan tro
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 21:41

Du kan tro at jeg nok skal sige til.. Jeg har ikke mødt andre ænder, og håbede at HN træffet blev til noget i år, da jeg tror at Dyssen og jeg ville elske at komme med ud og se noget nyt ;-D Så havde jeg da denne mulighed for at hilse på nogle af alle dem man læser om herinde..

Dyssen er helt klart en anden hest, og jeg kan slet ikke vente til jeg må begynde at ride hende.. Vi starter i det små, stille og roligt, frem og ned, så hun kan få styrket hendes rygmuskler og så tager vi den derfra, hun skulle gerne blive min spring stjerne ude i fremtiden.. Men vi har god tid og det tager bare den tid det tager.. Vi har nemlig ikke travlt..

Håber at Winnie har tid til lille Dysse og mig inden for en overskuelig fremtid, for jeg vil absolut kun det bedste for hende, og jeg vil gerne vide om det jeg gør er rigtigt..

Jeg vil glæde mig rigtig meget til at møde dig og dine dejlige dyr

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 21:48

Du tager da bare Dyssen med, så kan vi "gå" en tur sammen

Hvor i landet kommer du egentlig fra??

Men pas på, man bliver åbenbart afhængig af at besøge mig, bare spørg Sofiemb og Sabrina MacNeal herinde fra

Tålmodighed er en dyd, især når man har med heste at gøre

0
0
Svar på denne tråd

lllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 22:38

Jeg synes det er intet mindre end fantastisk!

Tænk hvor mange heste derude der kunne hjælpes/være blevet hjulpet hvis man turde at åbne sig op for det alternative og som det mindste give det en chance!

Jeg var stor-skeptiker lige mht. det der med at snakke med hesten som sådan .. men efter du havde Winnie ude sveske .- Ja så var jeg så godt som overbevist

Glæder mig til Winnie en dag kan komme og tjitchatte med Charmebøffen

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

Hø/wraphø inkl. levering i Odense NV SØGES

' '

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 22:48

Sabrina: Jaaaaaaaaa..... Håber også snart du får Winnie i tale, så at sige

Det er lige noget for jer 2...

0
0
Svar på denne tråd

ggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 09:32

Det er så dejligt at læse hvor meget liv og sjæl du ligger i dine heste! Jeg synes det er vildt nok hun har ramt plet, hende der snakkede med Peffe. Men noget må hun jo kunne, siden du får beviser hele tiden på at det er sandt det hun siger.. Der er mere mellem himmel og jord end vi lige går og tror :-)

Glæder mig helt vildt til at se ridebilleder!! Men super fedt du kan begynde at arbejde ham op fra jorden.. Og mange trækketure for hånd er jo en super tillidsøvelser og giver gode bånd mellem hest og rytter

Du virker som sådan et livsbekræftende menneske :-)

~ Marco min øjesten ~

Endelig ejer af en P.R.E:

Diablo DG

Jeg træner på hestens præmisser, med hestens ve og vel i første række!

0
0
Svar på denne tråd

Peffe...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 09:34

hvor er det skønt at Peffe er ved at komme på ret køl! Det er sket flere gange at jeg har sagt: "hvis bare dyr kunne tale, så kunne de sige hvad der var galt".

Det har Peffe så fortalt dig ;)

For ekstra info, så sidder jeg og sitre som et spændt barn til juleaften.. tæller sekunderne til vi skal danse om juletræet... jeg skal nemlig ringe til Winnie om 26 minutter og høre hvad min afdøde hest har at sige...

Jeg er så spændt! Adrenalinet pumper rundt lige nu ;).

Rikke med Thor

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på

Sov sødt min Katinka

0
0
Svar på denne tråd

Her er det også lykkes
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 09:56

Jeg er også med på en læser her. Følger tråden. Den er meget lig med vores succeshistorie også, vi har også haft Winnie Laursen inde over vores jagthest der løb vildt afsted på jagter så det var ukontrollerbart.

Winnie talte med hesten og vi har været hele møllen igennem, ny sadel, kiropraktor ved Skjern Å Dyrlægerne (Daniel Kjeller), Tove Due, Eva Løber og så har vi skiftet trense og bid og så er vi begyndt at træne ham anderledes. I dag har vi en dejlig hest der lytter til vores signaler og som er stoppet med at løbe væk.

Vi vedligeholder selvfølgelig stadigvæk kiro, men hold da op, hvor sagde hesten bare smukke ting til os da den "talte" med os gennem Winnie. Hun kan altså et eller andet!

Glemte at sige, vi har også haft Glenn inde ovre som hestetandlæge, det har givet stort, stort resultat. Hesten tog hovedet i vejret når den tyggede, det gør den ikke mere.

Kan også anbefale Bio Premium som er et granuleret fodertilskud. Lidt som yoghurt til os mennesker. Virker godt for mavesyren.

Rikke: Vil du dele din oplevelse med os herinde om hvad din afdøde hest sagde? Det er jo meget personligt, men måske vil du skrive i korte træk om det? Winnie har snakket med vores 4 heste og de havde hver gode ting at fortælle.

0
0
Svar på denne tråd

afdød hest...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 09:58

Nu ved jeg jo ikke hvad hun siger. Men jeg kunne godt forestille mig jeg laver et indlæg. Så hold øjnene åbne ;)

3 min... :s Føler jeg sidder og skal til eksamen :)

Rikke med Thor

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på

Sov sødt min Katinka

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 10:28

Marco: Ej, men... TAK! Ved slet ikke hvad jeg skal sige, er helt forlegen... Det var meget smukt sagt

Og du har så evig ret, jeg elsker at arbejde med mine heste fra jorden, det giver altså bare en anden indgangsvinkel til dem og man får et helt andet bånd til dem.. Er slet heller ikke i tvivl om at jeg får et helt særligt bånd til mine 2 bøllefrø med al den tid og træning jeg lægger i dem fra start og vil gøre indtil de en dag er rideheste

Rikke: For søren! Kan snildt følge dig i din spænding, man er helt oppe at ringe lige indtil man ringer til Winnie!

Håber virkelig du skriver lidt om jeres samtale, når du falder ned på jorden igen

Britt: Tak for at dele jeres oplevelser med Winnie og de andre.. Det er vigtigt at man som hesteejer, ved at der findes alternativer, jeg er ihvertfald overlykkelig for at jeg turde tage fat i Winnie, og har fulgt hendes råd, for hold nu op, hvor har hun ramt spot on med mange ting med Peffe!

Han havde jo selv sagt at han havde noget med brystbenet, i benene, hofterne, korsben/lænd, struben osv.. Og alt det fandt Eva frem til var korrekt... Det er så vildt!!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 10:40

Efter at have læst de her indlæg blev jeg lidt nysgerrig..

Jeg er meget interesseret i biologi og naturvidenskab generelt og har altid syntes det var lidt mærkeligt, det med clavoriante :P og har ikke troet på det, mener at det er en ond måde at tage penge fra folk for at sige "dit dyr elskede dig!". Jamen det kan alle vel sige, og så endda tage penge for det?! I ved jo ikke om hun taler sandt.

MEN efter at have læst alle de her indlæg må jeg altså lige spørge, for nu er min nysgerrighed blevet vakt :D

Der er flere der skriver, at UDOVER at få "hestehviskeren" ud, så har hesten også fået kiroprakter, nyt udstyr og er blevet trænet på en ny måde..

Så mit spørgsmål er, hvordan kan i være sikre på at det er hestehviskerens arbejde, der har gjort forskellen? Kan det ikke bare være at den opførte sig mærkeligt pga forkert sadel, og når den sår får kiroprakter og ny sadel er problemerne forsvundet?

Det er IKKE for at nedgøre, jeg synes det er skønt med alle de gode oplevelser, og at hestene har fået det bedre, det er KUN godt! :) så det er slet ikke for at være modbydelig. Jeg bliver simpelthen bare nervøs, for altså, tænk hvis de bare tager jeres penge uden at have gjort noget, hvis det nu bare er kiro eller andet der har gjort udslaget?

Så hvad gør jer så sikre? :D

Tak på forhånd, er meget nysgerrig efter jeres svar, måske kan i få mig omvendt ;)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 11:00

Sophie: Fedt! du er blevet nysgerrig, det er sundt

Jeg blev overbevist efter alle de ting Winnie kunne sige, som hun ALDRIG ville kunne vide.. Havde hun bare sagt "Han syntes du er rigtig sød, og er glad for sin nye grime" var jeg stået af..

Men hun kom, blandt meget andet, med ordrette ting JEG har sagt til min hest, ting jeg har gjort, som ingen kunne have set.. Jeg havde måske ikke fået kiropraktor ud, hvis hun ikke havde fortalt han "fejlede" det og det.. Det var jo derfor jeg fik kiropraktor ud, og hun kunne så bekræfte alle de ting

Ligeledes har tidligere ejer af Peffe, kunne bekræfte rigtig mange ting, han har fortalt og givet forklaring på, hvorfor han ville have det og det... Og tandlægen fandt også de problemer, han havde sagt han havde... Jeg kunne blive ved...

Der er rigtig mange fuskere indenfor dette felt, og det gælder om at finde frem til de ægte og jeg kan kun, personligt, sige at Winnie.. Er the real deal

0
0
Svar på denne tråd

clairvoiant
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 13:27

For mange år siden havde vi for sjov en clairvoiant til at "snakke" med 3 af vores heste. Jeg troede ikke spor på det; men min datter syntes, at det kunne være interessant.

Hun fortalte mange spændende ting, som passede, og som hun absolut ikke kunne have fået at vide af nogen.

Det eneste, der ikke passede, var, at hun blev ved med at påstå, at min datters vallak havde en sort plet i auraen omkring halsen. Hun spurgte hele tiden, om den hostede eller havde ondt i halsen. Jeg var faktisk ret irriteret over det til sidst, fordi den fejlede altså ikke noget.

Tre dage efter stod hesten med kværke!

Jeg er nu overbevist om, at der er nogen, der kan noget, jeg ikke forstår.

Vh Elisabeth

0
0
Svar på denne tråd

Uarkkkssss!!!
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 13:54

Det kan på INGEN måde anbefales at besøge Jeanette, både hende og Johnny er stærkt vanedannende

Jeg glæder mig på dine og Peffes vegne sveske, det er skønt at høre....

Og så ses vi jo i aften, husk lige at fortælle ham at Tante Tut kommer på besøg, en autist tager sig vel godt af en anden

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

Peffe hesten.
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 14:42

Hej Jeanette

Tak for opdateringen. Man bliver helt afhængig af at læse nyt om den berømte Peffe. Det er lidt en vild og spændende historie efter hånden!

Min søn har en hest som der er 1000 ting i vejen med og jeg har lovet ham at vi prøver Winnie som en sidste udvej, men det er lidt mærkeligt for det er jo ikke MIN hest og jeg har ikke rigtig nogle spørgsmål. Jeg har heller ikke de samme følelser for den som min/e egne heste. (Svært at forklare). Dog vil jeg gerne vide om der er mere vi kan gøre for at hun får det godt eller... Alligevel er jeg vildt i tvivl om, det er det rigtige at gøre, altså at kontakte Winnie... men nu har jeg lovet det og jeg holder altid hvad jeg lover så. Hesten skal fotograferes til aften, så må vi se om det bliver brugbart eller "lærepenge"!

Hilsen

Anette

Venter is-føl til sommer, måske.

Dejlig varmblodshest sælges til rette hjem.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 16:05

Jeg lufter mit kamera hver weekend

Sascha

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Spændene
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 16:50

Nå nu har jeg prøvet at skrive til winnie. For at hører hende om hun kunne ha lyst til at snakke med min pru. Så nu venter ejg bare på svar.

Men er så glad på dine vegne...!!!

Fedt at du stoppede op og lyttede!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 18:07

Sascha: Skal du måske lufte det i Brædstrup??

Sofie: Det har jeg da fortalt ham!

Elisabeth: Tusind tak for at dele din oplevelse med os

Anette: Ihhhh tak

Kan kun håbe du får en rigtig god oplevelse med Winnie, men kan ikke forestille mig andet

Majken: Spændende!!! Husk hun har mega travlt, så der kan godt gå lidt tid inden hun svarer

Har lige lavet en billedtråd med den kære Peffe fra idag, som jeg syntes i skal gå ind og kigge, hvis i har lyst

www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1011887/1011887/

0
0
Svar på denne tråd

84564312
Forfatter: 
Dato:  07-05-2011 00:42

Hvor er det dejligt at læse, held og lykke fremover:-)

Mvh Mette Petersen

Lykkelige ejer af Telpa (2007), Andrea (2006) og Drífandi (2004)

www.tjarnalundi.dk

0
0
Svar på denne tråd

oveskrift
Forfatter: 
Dato:  07-05-2011 09:05

Jeanette: Det kan vi sagtens finde ud af en dag. Jeg er lidt booket i denne weekend, men skriv gerne en privat besked, så kan vi se på det

Sascha

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

super spændende
Forfatter: 
Dato:  07-05-2011 09:28

Det er altså fuldstændig vildt at følge med i den historie :-) Dejligt du opdaterer, så vi kan få fortsætterne :-)

The value of the art of riding should be measured at the scale of harmony and not at the scale of difficulty of an exercise.

Xenophon

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-05-2011 10:55

Mette: Tusind tak skal du have

Sascha: Ahhh tænkte nok du havde planlagt din weekend allerede

Så smider jeg en privat besked igen, når det kan passe

Søs: Dejligt du følger med

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-05-2011 11:25

Har lovet Winnie at skrive herinde, at hvis dem der kontakter hende, ikke får svar indenfor en uge, skal de skrive igen.. Hun har MEGET travlt og holder ferie i Juli og August.... :)

Idag kommer der massør til Peffe kl 15, tror det bliver rigtig godt for ham, lige at få løsnet op

0
0
Svar på denne tråd

samme her
Forfatter: 
Dato:  10-05-2011 12:04
Vi har en lånehest som er meget speciel på mange punkter. Vi valgte til trods for de problemer der var med ham pg tage chancen og tage ham hjem. Han bed og sparkede og bar meget truende. Han var ekstrem mad fikseret og meget sadelsur som ejeren sagde. Da vi tog ham hjem startede tillidstræningen og han fik dækket sit behov for stråfoder som før havde været meget sparsomt. Vi valgte at kontakte en clairvoiant som snakkede med ham. Og det hun kunne fortælle pasede med det vi selv vidste og mistænkte. Har nu haft en kiropraktor ude og kigge på ham og det passede helt nøjagtig med det som der var blevet fortalt. Vi håber nu at det er noget som kan rettes op så hesten ikke har smerter. Han bider og sparker ikke mere. Han spiser normalt. Vi rider stadig ikke men går ture og han får massage og stretching. Beklager manglende lineskift men skriver fra min tlf. Mvh trine

Mine dejlige koldblodstravere

Kidos Josefine

&

Lill Einar P.

0
0
Svar på denne tråd

JUBIIII
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 21:36

HEJ TROLD.

NU VENTER JEG SPÆNDT, lINETTE HAR JO EN STOR MUNDFULD AT FORTÆLLE....

OG VI LAVER EN HISTRIE HERINDE NÅR VI VED SVARET ELLER HVAD DET NU HEDDER;) WINNIE HAR RINGET IDAG OG DER VAR SÅ MEGET AT FORTÆLLE AT DET HELE KOMMER SØNDAG EVT....

JUBIIII

TanjaRenee Fink Kristensen.

Ulvehøj

Vild med mine heste og hunde

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 09:47

Hvem er hende winnie? har hun en hjemmeside?

søger nemlig en clairvoyant til 2 af staldens hesten, og har nu hørt meget godt om hende.

opstaldning i vester skerninge tilbydes.

En ledig plads i løsdriften og en ledig boks haves.

vi har mindre ridehus og ridebane, gode turmuligheder, og springbane+militarybane kommer.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 10:06

Mål: Babyjagt i 2012 på Henry drengen :)

Lykkelig ejet af Bøf, Big og Henry, hundene og kattene :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider