Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Clairvoyance - har du prøvet?
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 14:28

Hejsa...

Jeg overvejer at prøve en clairvoyant. Jeg ville gerne høre om der er nogle af jer der har prøvet det, og hvad i har fået ud af det?

Kan i evt. anbefale nogle her i sønderjylland?

***Melanie***

SUPER 3 ÅRS HOPPE EFTER ROSENTANZ SÆLGES. FORVENTET STG. 168. BRUN MED BLIS. EN STJERNEHEST

SKRIV EN PB

0
0
Svar på denne tråd

Clairvoyance
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 15:24

Hej Melanie,

Selv har jeg ikke prøvet en clairvoyant i Sdr.jylland og kender heller ikke nogen, jeg kan anbefale.

Men.. jeg har prøvet en clairvoyance hos Winnie Stubkjær.

Det var en fotoclairvoyance, jeg havde bestilt, og det gav mig rigtig meget!! Winnie tunede ind på mig og herefter ringede hun mig op.

Winnie kunne fortælle om min fortid, nutid og lidt om fremtiden.

Jeg var mest optaget af min nutid og fik så meget godt med mig, som jeg stadigvæk bruger. Hun ramte i den grad plet, bl.a. kunne hun fortælle, hvordan jeg tænker..! Der blev jeg paf. :-)

Jeg har stor respekt for Winnie og hendes arbejde. At hun også er et varmt og elskeligt menneske, gør det hele endnu bedre.

Læs mere om Winnie her:

www.winn-healing.dk

Vrinsk fra Esma

Dybdevirkende healing

til hest og rytter

Healing styrker og afbalancerer hesten og

gør den mere samarbejdsvillig

&

Samtaleterapi, hvor du kommer helt tæt

på dig selv og dine behov

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 16:06

Hvad koster sådan en session??

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 17:08

Jeg har prøvet det et par gange efterhånden, senest for et par måneder siden, hvor jeg var "kanin" for en clairvoyant i Måløv.

Hun var virkelig skarp, det var imponerende hvad hun kunne "se" om mig. Særligt overraskede hun mig ved at sætte ord på nogle af de følelser, jeg har gået med gennem barndommen og teeangeårene, og hun satte ligeledes ord på hvordan jeg tænker og føler idag. Hende vil jeg klart anbefale :)

0
0
Svar på denne tråd

dfgsdfgskj
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 17:33

Izka:

Og hvem er hun? ;)

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-07-2010 20:11

Nåh ja ;) Hmm, kan ikke huske hele navnet, Kirstine et eller andet... :)

0
0
Svar på denne tråd

Hejsaaaa
Forfatter: 
Dato:  10-07-2010 21:02

Jeg har taget kontakt til Winnie, så nu venter jeg bare på at hun svarer mig...:) Tak for hjælpen...:D

***Melanie***

SUPER 3 ÅRS HOPPE EFTER ROSENTANZ SÆLGES. FORVENTET STG. 168. BRUN MED BLIS. EN STJERNEHEST

SKRIV EN PB

0
0
Svar på denne tråd

Winnie..
Forfatter: 
Dato:  10-07-2010 21:18

Winnie stubkjær er super møghamrende dygtig. Har selv brugt hende 3 gange til mine heste og en gang til mig selv og jeg er lige målløs hver gang. Det er ufattelig hvad hun kan og hvad hun kan sige ud fra et billede.

Jeg kan ikke rose hende nok, hun er et varmt menneske, og så er hun SÅ dygtig, ved at selv dyrlæger anbefaler hende.

0
0
Svar på denne tråd

øllebølle
Forfatter: 
Dato:  10-07-2010 22:02

ja jeg har godt set det på hendes hjemmeside.. Jeg glæder mig også til at hun svarer mig. Ved du ca. hva hun tager??

***Melanie***

SKRIV EN PB

0
0
Svar på denne tråd

Winnie
Forfatter: 
Dato:  10-07-2010 22:22

Hvor meget skal hun have at vide?

Årsagen til seancen og billede eller hvordan?

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Winnie..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 00:59

Jeg sendte et billede til hende, og jeg måtte selv bestemme om jeg ville skrive spørgsmål på eller ej.

Vrinsk fra Esma

Dybdevirkende healing

til hest og rytter

&

0
0
Svar på denne tråd

billede
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 09:06

jeps der var på et tidspunkt en her på hn der kunne. Jeg sendte et billede, og fik en flot lang beskrivelse tilbage.

beskrivelsen passede bare overhovedet ikke på min pony

0
0
Svar på denne tråd

Winnie
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 10:38

Øllebølle,

Jeg skal hilse fra Winnie og sige tak for de pæne ord om hende. Hun er ikke på her.

Vrinsk fra Esma

Dybdevirkende healing

til hest og rytter

&

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-07-2010 18:46

Prøv denne adresse: http://dyrehvisker.dk

Kan helt klart anbefales, med kæmpe pil op ad ;)

Ejer af: Loke Charmour Tornando

Stald Fredholm

www.lissau.dk

Alt inden for solafskærmning og AV udstyr Bla. Persienner - Rullegardiner - Hjemmebio

TJEK MIN HJEMMESIDE:

www.123hjemmeside.dk/Persilla

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-07-2010 01:42

jeg skal have besøg af Winnie i morgen tidlig til begge mine hypper og hun skal ud til min veninde bagefter. Jeg glæder mig til at høre hvad hun/mine heste har at sige.

Da jeg talte i tlf med hende for at aftale tid og sted byder hun lige pludselig ind med nogle ting om min hund....jeg begyndte næsten at tude for hun sagde bare nogle ting som hun ingen forudsætning havde for at vide og som har hjulpet min lille vovse så meget.

Hun skal have 800 pr hest og det tager ca en time pr stk.

SÆLGER UD AF GODE TING, BLA: ALBION SLK W, BANDAGER, E-AMINO, SKRIDTTÆPPE...OSV. TJEK MINE ANNONCER.

0
0
Svar på denne tråd

opdatering?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 14:52

Hvordan gik det under winnies besøg?

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Winnies besøg
Forfatter: 
Dato:  13-10-2010 11:42

Vi skal have besøg af Winnie i morgen. Jeg er godt nok spændt. Hun kommer ud til vores stald og taler "dybt" med et par heste efter aftale og kigger lidt løst ind på nogle andre heste.

Jeg håber vi kan få svar på nogle spørgsmål hos hestene.

Jeg sendte et foto i forvejen af hestene over mail efter aftale med Winnie og nogle spørgsmål.

Manden tror ikke så meget på det, men giver det en chance.

0
0
Svar på denne tråd

Winnie stubkjær.
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 20:48

Synes også lige jeg vil tilføje min oplevelse med Winnie Stubkjær her på HN.

Jeg har ikke andet end rosende ord om hende og kan klart anbefale folk og prøve sådan en form for behandling. Det er helt utrolig!

Hun ville kunne hjælpe rigtig mange heste til et bedere liv og deres ejer til at havede bedere forståelse for deres hestes f.eks. Hvorfor hesten er som den er og hvorfor den reager som den gør. Det ville give svar på mange bekymringer og for mit vedkommende så har jeg aldrig et sekundt tvivlet på den evne Winnie har. Og hun har hjulpet min 4 års vallak rigtig meget og er utrolig taknemlig for hendes hjælp.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider