Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Heldags date med næsten-kæreste. HVAD?!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 09:30

Hej Allesammen!


Tænkte om det ikke lige var herinde, jeg kunne få nogle forslag til hvad man kan tilbringe en, næsten, hel lørdag med, med en fyr som man næsten er kærester med... Eller faktisk er, bare ikke officielt ;-)


Vi har set hinanden i en måneds tid, og har det dejligt sammen! Men pga vi begge arbejder meget, har det ikke rigtig været andet end at vi mødes i byen eller til stille og rolig aftener derhjemme. så NU skal vi altså ud og lave noget :-D


Har tænkt lidt på en tur i zoo i kbh, ved jeg ikk om han er helt med på, men han kan lige så godt vænne sig til, ikke altid at skulle bestemme ;-) :-D


Ville høre om i har nogle andre forslag? Gerne noget man kan lave fra 12-14 tiden og nogle timer frem til at man kan tage ud og spise og derefter bare hjem og kæreste hygge.....


:-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kano....
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 09:44

Manden og jeg var uge og sejle kano i går, super hyggeligt!

Men nu ved jeg jo ikke hvor du bor, vi har jo nærmes Gudenåen i baghaven





Hilsen Linda og alle hestene på Ryvejlund

Se vores hjemmeside på: www.ryvejlund.dk - og følg med i bloggen


Ponysulky eller vogn købes billigt, er indstillet på at sætte den i stand



0
0
Svar på denne tråd
 
 Date...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 16:04

Når det er i KBH er der jo et væld af muligheder. Er ikke så kendt derovre, men ved da at I har Tivoli og planeteriet (staves)..



Gitte


Nissan X-trail fra 02 sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm......
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 18:39

Jeg har også en næsten kæreste..

Vi tilbringer hele weekender sammen..


Men en tur i zoo er en god idé, det har vi været og var vildt hyggeligt..

Svømmehallen, især godt hvis man kan li at føre sig frem..

En tur på vandet i en båd.. (Nu bor ham jeg dater på Bogø så det er dejlig nemt)

Tivoli..



Ejer af Fiat Tempra 2.0IE, Audi A4 1.8,

Mazda MX3 1.8I V6 WIDEBODY og

Porsche 944 2.0 Turbo!!



Så er hesten skiftet til andre hestekræfter grundet en rygskade.. Håber jeg kommer til at ride engang igen..

0
0
Svar på denne tråd
 
 zoo i kbh..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 19:31

Tak for jeres svar. Det må gerne være noget nusse-og-holde-i-hånden-hyggeligt ;-) Så vildt aktivt skal det jo ikke være..


Jer der har været i zoo, hvor lang tid kan man ca bruge dér? Har nemlig ikke været der siden jeg var helt lille....



Andre forslag?

-Bor ikke i kbh, men i Slagelse... men har bil så burde ikk være det store problem med transport.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 21:55

Hvad med at starte med at tage toget så i ikke behøver starte dagen med at finde en p-plads, det er ikke altid lige nemt og det kunne jo være at i ville have et enkelt glas vin eller øl på et tidspunkt.


Hvor lang tid man kan bruge i zoo er jo ret individuelt, hvis man er meget interesseret og gerne vil læse alle skilte, så kan man snilt bruge dagevis på det ;)


Området omkring zoo er jo ret lækkert, søndermarken og frederiksberg have er smukke. I og ved søndermarken ligger de små haver, små danske spisesteder, de er hyggelige og kvaliteten og prisen på maden er noget bedre end det du kan få i zoo.


En tur gennem søndermarken kan ende i valby, som også har et rigt caféliv især langs valby langgade omkring tingstedet. Det gamle valby er hyggeligt at gå lidt rundt i.


Har du overvejet danmarks akvarium? Det er ikke så stort, men lidt mere romantisk med de mørke rum efterfulgt af det store akvarium nede for enden. Det kunne måske kombineres med en tur på travbanen eller frokost i dyrehaven.




"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd
 
 ideer til en dag med "kæresten"
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 23:01

Hej

Her er lidt forslag til hvad i kunne lave:


- Planetariet (de kører sådan nogle 3d film (ikke de lange, men de korte af dem som kører hele tiden) som man virkelig kan blive underholdt af. Jeg har selv været derinde med en ekskæreste engang hvor vi simpelthen begge grinte så meget at tårene begyndte at trille. Planetariet kan derfor varmt anbefales alene for at opleve de korte 3d film)


- Tivoli


- Bakken (måske kombineret med en god tur i Dyrehaven og en lækker picnic kurv over armen. Evt. med et stop forbi Fortunens Ponyudlejning.


- Kanalrundfart (er jo en klassiker og alligevel ikke så kedeligt som det lyder. Er nu meget sjovt at se KBH fra et lidt andet perspektiv. Evt forenet med en god frokost på Nyhavn og så HT-båden over til operaen.


- Knuthenborg Safaripark


- En tur til Malmø, helt spontant og uden han får det mindste at vide.


- En tur i biffen, evt som afslutning på en af ovenstående kombinationer.


- Hvis i kender nogen som har en båd som i kan komme ud og sejle med så skulle jeg lige hilse og sige at det ikke kan blive andet end en helt fantastisk date. Har selv haft en kæreste som havde båd, hvilket jo var helt perfekt til en romantisk date samtidig med man får oplevet noget.


- En dag i Lalandia (evt. med en overnatning)


- Vandski


Kan ikke lige umiddelbart komme på flere ideer. Men håber du kan finde inspiration i noget af ovenstående.


Med Venlig Hilsen

Nanna


0
0
Svar på denne tråd
 
 zoologisk have i københavn
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 23:15

Jeg siger det af ren erfaring!


Zoologisk have i københavn er der ikke til at finde p-pladser ved! ALLE vil parkere der.


Jeg har selv arbejdet i zoo. så jeg har set folk kæmpe om pladserne. Og hvis I skal have en pakeringsplads, så kom lige før de åbner! (klokken 9)


.. Mette Rundé Schønning

at vinde er mere end at blive nummer 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 16:07

hvad med zoo og efterfølgende picnic i frederiksberg have i det gode vejr? mht parkering kan man parkere andre steder og gå til zoo :-)



Xoco


Stud.theol.



"Du har givet mig større glæde i hjertet, end man har når der er rigdom af vin og korn.I fred kan jeg lægge mig til at sove, for kun du Herre lader mig bo i tryghed" (Salme 4:8-9)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Heldags date..
Forfatter: 
Dato:  04-08-2009 18:20

Bare det var mig der var så heldig..

Jeg har også set 1 fyr i 1 måned nu. Dog kun weekender om aftenen da vi begge arbejder meget. Og tror desværre ikke der er udsigt til en hygge dag frem over.


Men en hyggelig dag i malmø, med noget medbragt mad i en park eller noget. Der må være en park der over et sted eller andre ting at se..


Ellers ville jeg tage en tur til giveskue zoo..


Persoligt er jeg ikke til vandland men er man det er dette da også en super ide.


Rigtig god tur..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider