Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad betyder dine dyr for dig?
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 16:21

Hej Derude.

Jeg kom sådan til at tænke på, hvad betyder jeres heste og andre dyr for jer, på alle måder? Jeg har ikke selv hest længere, men jeg har stadig min gode gamle pony med min mor. For år tilbage betød min pony ALT for mig, jeg levede og åndede kun for den, hun var nok egentlig den eneste grund til at jeg kom igennem en svær periode. og jeg takker hende stadig for det hver dag. Ude på gården ved min pony var mit ultimative fristed, og jeg levede fuldt ud når bare jeg var sammen med min pony ;)

Nu har jeg fået mig en hund (sidste år) og han er da så noget af det bedste jeg nogensinde har fået. Det betyder utrolig meget at når jeg kommer hjem er der altid een som løber en glad i møde, og vil have et kys fra sin moar. Alt samværet med ham nyder jeg. og jeg tog mig selv i at føle mig lidt raskere da han hoppede op i sengen til mig lige før, bare lige for at tjekke om jeg nu havde det godt (jeg har fået influenzaen)

Dyr er helende. ;)


Pas på jeres guldklumper derude ;) de er uerstattelige.



Mie

0
0
Svar på denne tråd
 
 betyder ALT
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 16:36

Uden mine dyr ville jeg ikke kunne leve.


Især mine heste er den bedste terapi der findes. Selvom de kræver meget energi, så giver de endnu mere.




-Hestehold er ikke en "hobby"

Det er en livsstil.


Part søges til 8-årig Shagya Araber.

Se profil...

0
0
Svar på denne tråd
 
 De kære dyr...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 16:46

Nogle gange, måtte de da godt lige gå i hi i et par uger - eller dage


Men sådan generelt set, - ville jeg meget nødig være i denne her verden, uden dyrene, og især ens egne dyr, er jo de sødeste og bedste og mest fantastiske der findes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 17:08

Mine to undulater betyder meget for mig...de er simpelthen så herlige...


Og min gamle hest betød alt. Han var helt speciel.


Hunden, ja, han er også skøn.


Passerhesten...er jeg også meget glad for.


Ja, altså det ville være så trist uden dyr for mit vedkommende. Kunne slet ikke forestille mig at leve uden dyr og har heller aldrig gjort det.


Mvh Charlotte


Med pipperne

©Olsen og Dråbe©


Igen som passer af

~ Coniston ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift....
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 17:12

Mine dyr betyder alt for mig....


Hestene er den bedste terapi der findes, de betyder rigtig meget for mig... :)


Og hunden er bare den bedste at tilbringe en aften sammen med efter man kommer hjem fra arbejde og kold dag hos hestene, så er det skønt med en lille hund som er super lykkelig for en omgang hygge...:)


Mine dyr betyder super meget for mig, vil gøre alt for dem, så de har det godt... :)


En rigtig hest er en DANSK VARMBLOD :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 17:16

Min dyr betyder ALT for mig.



- Nu med China House Donatello I'm Cool

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine 7 heste
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 17:23

2 hunde og min familie betyder alt for mig.


Jeg kan slet ikke forestille mig et liv uden dyr, hva' søren får folk uden dyr, tiden til at gå med



Helen.


R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hest
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 18:09

Betyder alt for mig...hun er mit fristed :)




M.V.H

Tine
&
Terroristen

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 18:14

Både mine heste og min hund og mine undulater betyder alt i verden for mig.

De får en op, når man mest havde lyst til at blive liggende, de får en til at grine når man havde mest lyst til at græde. <og fremfor alt, de gir en ubetinget kærlighed, så hvordan kan man andet overfor dem?


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine dyr..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 18:18

betyder ALT.


Xoco

stud.theol


Nu med en stress-fri Davina der stortrives hos låner <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyr................
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 19:01

Mine dyr er mit liv på godt og ondt. Har valgt bolig, job og bil efter hvad der passer bedst til hundene. Og de styre stort set alt i mit liv.


Kunne jeg ikke have mine hunde med på job, ville det blive opsagt og jeg ville til enhver tid vælge hundene over mit hjem. Hundene vælger også min omgangskreds, kan de ikke komme med eller giver de udtryk for at de ikke kan lide folk, er de ikke i min omgangskreds længere. Dette gælder også familie.


Mange ville sikkert kalde det sygt, men jeg har valgt at få de hunde, de har ikke valgt mig, så må jeg også gøre hvad jeg kan for at de har det optimalt i den tid de lever.


Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine Misser :)
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 19:13

Betyder alt for mig..de er mine børn...hvor jeg er, er de også...de kommer aldrig væk herfra, først den dag de ikke kan livet mere..


Mvh Sandie



Søger lånehest



Frieservallak Douwe-K efterlyses:


www.heste-nettet.dk/forum/7/109247/ 109247/

0
0
Svar på denne tråd
 
 betydning...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 21:24

generelt bliver jeg i bedre humør af at have omgang med dyr (det være sig både en ridetur på yrfa eller klappe tyran, gå en tur med hunden eller ae en ko eller kat på arbejdet)




mvh. Gitte og Tyran


islænderplag u/p sælges

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=57751890

M. Blesa frá Neðra Ási (blup 104)
MF.Viðar frá Viðvik
F. Sæmi fra Grøftekanten (blup 97)
FF. Áll frá Húsatóftum

0
0
Svar på denne tråd
 
 6.tegn
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 21:25

Mine dyr betyder alt for mig....


Fellponyvallak til salg se min hjemmeside:

www.fellpony.eu


www.fellponyfan.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 dyrs betydning
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 23:25

Jeg hat prøvet at bo et år uden dyr :( puha det var hårdt!!!


Nu har jeg en dejlig kanin som jeg går til hop med og er til konkurrencer - jeg rider på en dejlig hest (helt gratis)


Og jeg glæder mig til den dag vi skal have hund!!


Dyr har en stor betydning for mig! -Samtidig kan jeg også mærke når det bliver for meget, de skal ikke fylde det hele, men være en del af mit liv!


________________________

Lotte Svendsen - Ninkamus.dk


http://www.Ninkamus.dk/ - Side om kaniner! Advarsel: Vær opmærksom på at du kunne komme til at lære noget!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Et ord;
Forfatter: 
Dato:  08-01-2009 23:53

ALT!


Mvh. Cecilia


Passer/PartAf - Fjordbollen Misty!

- Og fjord/-lippizaner unghesten Limbo!

Looooooove(L)











0
0
Svar på denne tråd
 
 alt!..<3
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 01:49

mine dyr betyder ALT for mig!;D


♥ Bolette? Jeg elsker dig! ♥ du er verdens bedste hest! Ville ønske du var min egen;) men selvom jeg kun passer dig er du stadig min!;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 kort sagt
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 03:40

ALT kan ikke og vil ikke leve uden dem dog står sønnike højere på ranglisten han er så nok det eneste levende individ der kan være grund til jeg kvitter mig dyrene (allergi el andet skidteras)


manden har prøvet og fandt ud af han får en pedal før mine dyr gør ;-)


Velkommen til HN

"Join the Battle"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Irish Stahr
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 07:11

Mine dyr betyder, om ikke alt, så rigtig rigtig meget for mig. Især min hund og min kat De er mit bedste selskab, de er der altid, er altid glade - specielt nu, hvor jeg har en mand, der arbejder som rejsemontør, og til tider er væk længere tid ad gangen. Ja, så er de der bare altid...


Og min smukke dullehest, hun giver mig et frirum fra det hele, og som andre siger, er det en slags terapi at komme ud til hesten, hvad enten det er for at ride, eller bare pulre om hende Så hun er også rigtig vigtig for mig.


Kan ikke forestille mig et liv uden dyr! Slet ikke...


Louise





"If you can´t convince 'em, confuse 'em"




0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm......
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 07:27

Hvad betyder dine dyr for dig?



ALT!



Nu som storesøster til jordens dejligste lillebror!!!


www.123hjemmeside.dk/qantico

0
0
Svar på denne tråd
 
 De betyder
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 08:21

IKKE alt.


Jeg har skønne menneskelige realtioner (staves).


Menneskelig kærlighed og inderlighed.


TerrorCellen, de giver latter og en anden form for liv.





Illum

*

Nej det er ikke stavning eller formulering der gør en seriøs skribent..

Det er om personen er til at holde ud "høre" på,eller om personen er en latterlig selvhøjtidlig,selvretfærdig klynker.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:27

Mine dyr er mit liv - de betyder alt for mig.. Intet mere intet mindre..


Mvh Heidi


Yes, I am a vegetarian.

No, I don't eat fish.

No, I don't wear leather or fur.

Yes, I get enough protein.

No I don't eat anything with gelatine.

Yes I have a life!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyr...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:46

Min hund står mig meget nær, ingen tvivl om det...


MEN at sige hun betyder alt, det er alligevel nok at overdrive..


Min familie, min kæreste, mine bonusbørn kommer rent følelsesmæssigt ind før hunden .. Men jeg har selvsagt et ansvar overfor min hund, som jeg selv har valgt at have ..


Og jeg har da selvfølgeligt valgt bolig efter hunden og valgt at tilrettelægge min dag så den tilgodeser min hund bedst mulig ...




MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?


0
0
Svar på denne tråd
 
 holde af dyr
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 09:56

de betyder da en del, de er kilde til meget sjov i hverdagen, og det er rart at der er nogen at klappe. Men de betyder ikke alt, det gør mine børn og mand, men der bliver passet på dem og holdt af dem efter alle kunstens regler

Mvh C

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min kære hund...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 10:16

Betyder ihvertfald så meget, at jeg har givet afkald på et liv sammen med min ekskæreste pga. min hund.


Kunne ikke leve uden dyr, og nyder hvert et sekund i selskab med "mine" heste og hund


"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"


Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ALT ALT
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 11:44

Mine dyr betyder ALT for mig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dog må indrømme
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 12:23

At der var visse krav til bolig i CH, der skulle være en stor have og der skulle være skov max. 5 min væk.


Og sådan blev det.


Og de skulle helst IKKE flyve, så den ene nye bil blev købt 1 mdr. inden vi rejste.


Og de SKAL med til DK hver gang 2 X om året, hvis jeg ønsker det, så hotellet i DK skal tage imod hunde, på Sjælland.


Og hvis jeg ønsker det, så kommer de hjem til vores egen dyrlæge for diverse, jaja ikke hvis det er akut...


Disse ting er ikke besvær, det er bare sådan det er at have dyr.






Illum

*

Nej det er ikke stavning eller formulering der gør en seriøs skribent..

Det er om personen er til at holde ud "høre" på,eller om personen er en latterlig selvhøjtidlig,selvretfærdig klynker.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalala
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 16:51

Beskrevet med tre bogstaver... ALT


Jeg plejer at sige, Jeg arbejder, for at få råd til at arbejde mere.

Altså har et fuldtidsarbejde (som elev) og betaler selv for mine 3½ hest(e), og de kræver jo en del arbejde...


Min hund er min putteven, når man er syg eller trist og ligger på sofaen har man altid en trøsteven, som ligger under tæppet. Jeg bliver helt afslappet når hun er med...


Mine heste, arbejde og afslapning. Hvis jeg ikke havde dem i min hverdag, tror jeg ikke jeg ville holde ret længe... Jeg har engang været i spanien en hel månede. Nød det i fulde fem, men savnede hestene derhjemme. Ikke så meget familien men min hest... Og han savnede mig, var mega sur da jeg kom hjem, men efter et par dage glad igen he.



smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.angus-direkte.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyr....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 19:15

Mit liv er DYR.. Kunne ikke leve et liv uden dyr, hvilket min familie osse godt ved :).. Derfor har jeg en del, men specielt min hund og hest, de løfter mig op når jeg er trist, og det gør mig kun glad at se deres ubekymrede og glade udtryk når de ser mig, at se på dem at min kærlighed til dem er gengældt :).. Det er det der betyder noget for mig. At være ved dyrene er mit liv, min frihed, at tage en lang ride tur en lang gå tur med hunden, er noget af det bedste jeg ved. For ved at det glæder både dyrene og mig selv :). .


M.V.H

Cecilie

Pila <3

Lille Mariendal<3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Alt....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 19:44

Simpelthen alt. For jeg kan ikke leve uden dyr og slet ikke hest. Har prøvet at leve uden kat i 8år og måtte nøjes med X`ens schæfferhunde. Men det var bare ikke det samme. Elsker også hunde, men det var jo ikke lige mine og katten savede jeg. Nu er vi så flyttet fra hinanden og det første jeg skulle have var en kat. Har også en dejlig løvehovedekanin som forhåbenligt skal have unger. Men dyr er mit liv og jeg vil nok få mange flere når jeg forhåbenligt får mit eget hus/gård en gang i fremtiden. En af dem er en Mops hvalp. Eller det vil sige. Den får vi nok før. Men så en Golden Retriver som jeg er vokset op med som barn og altid har ønsket mig. Har så også tre heste og jeg har prøvet at leve uden under barsel m.m. Og det er bare ikke godt. Jeg får det direkte dårligt og abstinenser, også selvom jeg ikke rider så meget. Er mere til avl. Men altså. En hest skal der være. Og min familie syntes jeg er tosset.


www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk


Part/passer søges.


Lækkert hoppeføl sælges. Kommende military/spring stjerne.


Fuldblod Avlshoppe sælges. Kårede i DH. Evt. udlån til avl.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine dyr
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 20:27

Betyder rigtig meget for mig.

Min dejlige hest og min skønne hund hjalp mig gennem en stress periode for knap 2 år siden.

Nyder at have dem omkring mig, at omgås dem i hverdagen giver så mange dejlige oplevelser og så meget glæde.



Annette



Hubertus sadel og trenser, bl.a. Stubben, sælges.

Billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 :o) :o) :o)
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 21:12

ALT!



♡♡ ♡ ? ♡ ♡ ♡

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo noget betyder
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 21:31

de da. Ellers ville jeg jo ikke have dem.


~ 412026204C ~


Man skal aldrig sige nej til en fristelse, man ved jo ikke hvornår den kommer igen. - Garfield

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg holder rigtig.....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 21:35

- meget af min hund og mine heste, de fylder en stor del af mit liv men de betyder ikke ALT. Hvis de betød ALT for mig, ville jeg da være en ensomt menneske.


Gurli.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gurli.....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 21:40

Hvorfor ville du være et ensomt menneske?


Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis dyr....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2009 22:14

- betyder ALT, er der ikke meget tilbage til andre mennesker.

Dyr er vigtige i mit liv, men de kan ikke erstatte mennesker. Derfor


Gurli.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider