Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 DAKA - ihhh..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 11:03

Ja hvor er jeg træt af DAKA i tiden. Jeg arbejder i en SFO hvor der er en tilhørende gård med dyr crosser mv. Der er 3 ansat til at tage sig af gården og ikke andet.


Nå men mandag morgen er en af vores geder død da vi møder, vores dyrepasser er syg så en af de andre ringer til DAKA fordi vi gerne vilhave hentet dyret så hurtig som muligt da det er en SFO og fordi vi har mange besøgende. DAKA lover at hente enten i løbet af mandag eller tirsdag - tirsdag eftermiddag ringer de igen - DAKA siger de ikke har glem os og skal nok komme i løbet af eftermiddagen - onsdag morgen ligger geden stadig i trillebøren og ikke skyggen af DAKA

Vi ringer igen og DAKA lover at de nok skal hente onsdag - Da jeg køre hjem 16.30 torsdag aften ligger geden stadig i trillebøren foran skuret så nu er jeg spændt på om geden er hentet når jeg kommer på arbejde.


Jeg ved det er min chef der har ringet til DAKA da vores dyrepasser er syg og han kan ikke finde ud af at skrue bissen på over for andre en sine antsatte - rigtig konfliktsky er han så DAKA render bare om hjørne med ham - hvis bare vores dyrepsser var der hun plejer nok at kunne få dem til at komme max dagen efter.

Men det er utroligt at man skal snakke med store ord over for DAKA for at få dem ud. Der bør da være en lov at de skal hente senest 24 timer efter opringning. Vi er da heldige med at det er koligt udenfor så den endnu ikke er begyndt at lugte - Men det er jo heller ikke så heldigt når det er i en sfo ungerne bliver jo ved med at spørge hvor den skal hen..!


Så jeg er meget forarvet over DAKA!!!


Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!
Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd
 
 lidt svært
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 11:15

nu er det jo lidt svært at lovgive sig ud af et sådan problem eftersom daka er en virksomhed der tilbyder en service = henter døde dyr... man kan jo heller ikke lovgive omkring at man på en cafe skal have serveret sin mad indenfor max 15 min. daka har sikkert også travlt ligesom så mange andre virksomheder... -det er jo især her om vinteren der dør flest dyr...


og kan ikke se hvorfor i skal først i køen bare fordi det er en børnehave??? -hvad så med lille trine på 10 år der har mistet sin shetlandspony... -det er vel lige ubehageligt for alle at gå og vente på at få fjernet et dødt dyr som man helt sikkert har holdt af...


ja, daka burde være bedre til at hente til tiden, men det er jo en virksomhed som alle andre...


tror at de ansatte hos daka gør hvad de kan...





I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

******************************

0
0
Svar på denne tråd
 
 siger ikke først i køen
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 11:24

Jo du burde at kunne lovgive inden for sådan noget selv om det er et firma det er min holdning!


Mener heller ikke vi skal først i køen - men syntes ikke det er rimeligt uanset om det er tine på 10 år eller os at man skal vente en uge på at få fjernet sit dyr.


Jeg er meget foravet over DAKA! De burde have en konkurrent - Mange andrefirmer forsøger jo at være hurtigst og billigst (pga konkurrence) bare fordi DAKA ingen konkurrent har så bør de F'andme (ups)... så bør de at hente dyr "til tiden" og specielt fordi de har lovet det!!!


Jeg syntes virkelig DAKA skylder og en undskyldning!


Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!
Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 11:35

jamen hvorfor...? jeg kan virkelig ikke se problemet.. det er jo bare et dødt dyr... døden er jo en naturlig ting.. har selv fået aflivet dyr, og ja, jeg så dem også helst hentet med det samme for, nej det er da bestemt ikke morsomt at gå og se dem ligge der, men omvent så er det jo heller ikke noget der ødelægger ens liv...


synes at I i børnehaven istedet skulle se det fra den gode side.. tag børnene i hånden og gå hen og kik på geden... og få så en samtale med dem og det at dø... de kan så fortælle om de oplevelser de selv har, og når de så næste gang står ansigt til ansigt med døden, enten i forbindelse med tabet af et kæledyr eller et familiemedlem, så ved de at det ikke er noget farligt eller noget man ikke taler om, men at det er noget helt naturligt og at det er helt ok at være ked af det...



og en ting er at din holdning er at man kunne lovgive noget andet er hvad der rent faktisk er realistisk...









I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

******************************

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 15:30

hey vil lige give daka top karakter de komme altid inden for 2 dage her


den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere heldig???? et par læderridestøbler str 36 sælges kun brugt få gange

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 18:15

yiip: Nu er det ikke en børnehave men en sfo - der var ingen børn der har græt har da ofte døde dyr vi har mest grint af den!


Men det er ikke særlig hygienisk med et sådan dødt dyr til at ligge hvad nu hvis det bare havde været en smule varmere end de 5 grader så var den jo begyndt at rådne


Jo jeg er sikker på det er realistisk at lovgive omkring bortskaffelse af døde dyr!

Man troede heller ikke det var realistisk at lovgive omkring rygning - men det lykkes dem da alligevel meget godt!


Jeg syntes bare det er for ring at der kan gå op til en hel uge inden de kommer og henter og specielt fordi de havde lovet at de vil hente allerede tirsdag - hvis de nu bare havde sagt fredag kunne det ske vi havde fundet på en anden løsning


Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!
Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu siger du..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 18:24

den ligger i en trillebør.. Hvor står den trillebør??


DAKA medtager ikke dyr hvis det er besværligt for dem, tror deres regler står på deres hjemmeside.. Så det er måske muligt at de har været for at hente dyret..


Dyret skal ligge ved en god og fast vej, de skal kunne vende nemt og hvis dyret ligger i en trillebør kan de jo være nødsaget til at vælte dyret ud og det er jeg heller ikke helt sikker på de må..






Stutteri Inger-Marienlund
0
0
Svar på denne tråd
 
 Og jeg..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 18:25

kan tilføje at vi aldrig har haft problemer med dem, de er altid kommet dagen efter nogengange endda samme dag hvis de alligevel er i nærheden..






Stutteri Inger-Marienlund
0
0
Svar på denne tråd
 
 Na e diogl
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 18:29

Du skriver at det irriterende den skal ligge der for hvis børnene ser den osv osv. Men bagefter skriver du at børnene ikker græder eller er kede af det - over den er død.


Hvad er SÅ problemet - iforhold til i har en SFO? (udover det irriterende at daka ikke har hentet den selvføgelig) ?


- Kan godt se det fra din side at det irriterende de ikke overholder aftalen, så skru bissen på og spørg hvornår de kommer og denne gang et ÆRLIG svart, samt hvor i skal ligge geden så den er nemt at afhente for DAKA:




Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !


Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider