Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sjove udtagelse/dumme folk
Forfatter: 
Dato:  06-12-2007 22:24

nu er jeg en af de mennesker der skal vågne stille og roligt..

så jeg hører morgen radio, i ro og mag, men hold da op, en kæmpe griner jeg alligevel er vågnet til efterhånden...


der var en lytter der ringede ind, til en quis, hvor hun skulle komme med betegnelsen, på en mand der var meget brun og elskede at sole sig, betegnelsen havde noget med et dyr at gøre og vand...(STRANDLØVE)

og kvinden tænker så det brager hvorefter hun svarer, NÅRHH NU VED JEG DET EN `dondjuAND


Og så var der den, om arbejdspladser der ville fikse de kedelige job lidt op, så nu er der ikke noget der hedder flaske dreng på coca-cola mere, nej nu er man sortolog for dadego


Så var der ham der ringede ind, og undrede sig over ham "nick & jay" ja hvorfor kalder han sig "niggerjay" når han er hvid


er der andre der har fået sig et godt grin???

0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 03:31

Jeg er altså færdig af grin.


Niggerjay, jamen hvad er det da også for noget sært noget med to hvide fyre. Jeg forstår sgu da godt at manden undrer sig


En sortolog... kræver det en cand.sort på universitet?


Og ham der solariefætteren- selvfølgelig en donjuAND


Jeg elsker også stille morgener, og skal faktisk helst bruge 1½ time på at vågne- men sover for godt, så morgenradio foregår oftest i bilen. He he.


Men morgenen bliver da lige lidt bedre med sådan nogle små guldkorn.


Godmorgen til dig når du vågner




Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyhedsbøf
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 17:56

I sidste uge hørte jeg Radioavis på P1 (som jeg foretrækker at vaske op til- man kan blive så meget klogere- dog ikke den dag ;-) ). En af nyhederne var, at Afghanistan ville have ret til at oprette en hær, så de kunne beskytte sig mod lande som Pakistan, Iran og -Afghanistan! :-D


Fejlen blev dog rettet omgående, men der var da lige et par sekunders undren.


Tekst-tv er også tit god for uforståelige overskrifter og kreative journalister fx denne: "Svenske glimmerbøsser truer høsten". Da så jeg for mig en flok paillet og glimmerbesmykkede ungersvende vandre hærgende rundt i de skånske marker.


(Glimmerbøsser er dog en art kornbiller).



Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider