Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Mandelgave
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 14:03

Ja så blev det min tur til at købe mandelgaven i år, og jeg kan næppe være den eneste på HN der skal afsted efter sådan en

Mine muligheder for at handle lige op til jul er meget begrænsede, så derfor skal jeg snart have købt gaven, som jeg absolut ikke aner hvad skal indeholde!

Så beom lidt inspiration

Slik og chokolade er udelukket, da hele selskabet mere eller mindre er på en større kur, og i forvejen kæmper med julen


Julehilsner fra Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mandelgave...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 14:06

... fra sidste år, kan du læse om her www.heste-nettet.dk/forum/25/443414/ 443414/


Man kan jo undlade chokoladen og bare nøjes med resten :-)


Alternativt hvad med et puslespil - så er der til flere timers underholdning


£isbeth & Baloo
*

Sælges - Griffin Distancesadel m. e. bred bom - 17,5 "

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min svigerfam
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 14:44

Hos os har mandelgaven altid være chokolade af en slags. Men hos min svigermor er det et lille spil. Har blandt andet vundet et yatzy sæt, som har været meget brugt siden. Kan også mindes et kalaha spil og matador. En rigtig god idé syntes jeg, det kan man jo beholde i mange år.

Især er det en god idé fordi man alligevel ikke kan spise mere chokolade efter alt den julemad


Kan også rigtig godt lide Lisbeths idé med biografbiletterne, det bliver man da altid glad for



!! HEST SØGES I VAMDRUP OMRÅDET !!

Mangler du en til at ride, nusse og pudse din hest ??

Eller kender du nogen, som kender nogen ??


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider