Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rasende
Forfatter: 
Dato:  08-09-2007 16:59

Jeg er så heldig at have nogle naboer som KUN tænker på sig selv... De spiller altid højt, råber og skriger og sommetider er der også ballade der inde.


Aftenen igår lod til at blive en stille fredelig aften, men kl 23.15 er der pludselig kæmpe fest inde ved siden af.. Det var næsten sådan at væggende rystede... Nå men jeg skruede højere op for fjensynet, og tænke at de nok ville stoppe på et tidspunkt.. Men NEJ! Jeg har i forvejen klaget over dem, for jeg er egentlig lidt bange for at være der.. Så jeg ringede til politiet og sagde at de var nød til at gøre et eller andet... (Det er også et sted hvor der bor ældre mennesker..) Men nej politiet ville ikke gøre noget.. Det var ikke deres problem, men ham der havde ejendommen! WHAT? tænkte jeg bare.. Det kan da ikke være rigtigt...


Nu skal jeg heldigvis flytte derfra på lørdag, men hold op hvor de 2 mdr jeg har boet der.. Det har været de værste..


De sidder og ryger hash i MIN opgang, de bor der ikke engang selv... ( skal ikke forståes som MIN på den måde ) De har stjålet min cykel hvor jeg fandt den ved deres opgang, bare med en KÆMPE kæde på, går og hiver i dørene..


Jeg forstår ikke hvordan politiet kan være ligeglade med det! Måske er det mig der er helt forkert på den, det kan også være.. Men...


årh skulle lige ud med noget raseri!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 en slemmer en
Forfatter: 
Dato:  08-09-2007 17:12

ja sikke nogen slemmer nogen...









BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  08-09-2007 17:12

at politiet ikke vil reagere står jeg uforstående overfor... vi har netop fået af vide af politiet selv, at vi skulle ringe næste gang vores kære nabobørn valgte at holde en larmende fest... de ville så dæmpe gemytterne og desuden informere ejer af lejlighedskomplekset...


nå men heldigt for dig at du flytter, trist for dem der må blive tilbage


Knus Nanna


som er super glad for sit nye job


mor til Sarah Amalie 120804 og moster til Oliver 180807


Sejr R.I.P 4/1 2007 (den dejligste fjordhest nogensinde)





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider